Турбина за 2.9ТД 96г.Дойде време за купуване, мойта има луфт вече!
Started by GiN, 25 Mar 2011 - 20:13:15
28 replies to this topic
#16
Posted 28 March 2011 - 23:34
М/у другото китайската турбина въобще не е лош вариант.Просто не живейте с мисълта за ОРИГИНАЛА,който също се скапва.Не си мислете че китайците са прост народ и произвеждат само боклуци.Те завладяха пазара,та дори почвам да се питам дали и ние не сме правени в Китай.То навремето си беше Хонконг,ама се тая.
Никога не оставям магарето си в калта.
#17
Posted 29 March 2011 - 00:09
хмм предложението на Боян изглежда апетитно наистина
By Batev
#18
Posted 29 March 2011 - 08:59
Колега, и аз нямам нищо против по-голяма турбина, въпроса обаче е, каква точно ще стане?Иначе ако аз бях на твое място задължително щях да си търся по голяма турбина......но ти си знаеш най-добре
Тея дни ще се чуя с Вени, да видим той, какво ще предложи.
#19
Posted 29 March 2011 - 09:56
Чуй се с Вени той ще ти помогне.....иначе присаждането на по голямата турбина не е голяма философия.
By Batev
#20
Posted 29 March 2011 - 10:36
да ама трябва да се пипа И помпата, а това вече не е добра идея. Виждал съм няколко коли с пипани помпа и собствениците не бяха нещо доволни, а още по-лошото е че майсторите не успяват да ги върнат на фабричната центровка (количество нафта+ аванс)
Отделно 290ТД има 2бр "Умни" дюзи!!!! които пращат инфо до ECU за количество нафта и аванс, което управлява частично помпата (авансатора) и турбото. Тоест ще трябва и компютъра да се пипа.
Ако беше CDI е лесно, но за старите дизели, особено с "умните" дюзи... трябва си доста четене.
Отделно 290ТД има 2бр "Умни" дюзи!!!! които пращат инфо до ECU за количество нафта и аванс, което управлява частично помпата (авансатора) и турбото. Тоест ще трябва и компютъра да се пипа.
Ако беше CDI е лесно, но за старите дизели, особено с "умните" дюзи... трябва си доста четене.
#21
Posted 29 March 2011 - 10:43
С по голяма турбина нищо няма да постигне.Двигателя издържа до определено налягане.
Никога не оставям магарето си в калта.
#22
Posted 29 March 2011 - 11:00
по принцип, теоритично трябва да имат запас от 30% по висока якост, тоест може да се издуе с поне 30коня без последствия, въпроса е горивната уредба
#23
Posted 29 March 2011 - 12:14
Ами аз сега моя двигател съм го чипосал....и съм увеличил мощността с 25 коня......и сега дори и да сложа по голямо турбо двигателя няма да издържи така ли?
By Batev
#24
Posted 29 March 2011 - 18:13
Е,нали се сещате че има разлика между чипосване и смяна на турбината с по-голяма.Gangsta Man,с по голяма турбина,може да останеш,без двигател.
Никога не оставям магарето си в калта.
#25
Posted 29 March 2011 - 19:39
Малко в страни от темата искам да ви споделя, че съм виждал 2.9 надут до 1.5 холд и около 190 коня. Още го карат безпроблемно, като изключим разхода и черните облаци.
Аз нямам намерения за тунинг, защото би било скъпо, не си заслужава, а и нямам възможност.
Ако турбината ще е по- голяма, предполагам би могло да се направи разтоварване при определено налягане.
Чудя се от 300ТД няма ли да пасне? Знаете ли какъв модел е?
В нета за мойта излизат две модификации на ГТ25 и една на ГТ 20.
Аз нямам намерения за тунинг, защото би било скъпо, не си заслужава, а и нямам възможност.
Ако турбината ще е по- голяма, предполагам би могло да се направи разтоварване при определено налягане.
Чудя се от 300ТД няма ли да пасне? Знаете ли какъв модел е?
В нета за мойта излизат две модификации на ГТ25 и една на ГТ 20.
#26
Posted 29 March 2011 - 20:15
Мога да доставя чисто нови китайски турбини, маркови (ТТТ), с 6 м. гаранция. чисто нови!
Цена на турбината за 290тд- 685лв. снимка: http://lorinser.snim...298120.16507058
Имаме продадени 2 турбини за бусове и за момента за 2г, все още не са се скапали. а бусовете са доста карани.
Колега цената за ц250 каква е?
#27
Posted 29 March 2011 - 21:02
за 250ТД-няма.
ТТТ-Предимно правят за бусове и тежки машини. А 290тката го слагат и на кола, затова има за него.
ТТТ-Предимно правят за бусове и тежки машини. А 290тката го слагат и на кола, затова има за него.
#28
Posted 29 March 2011 - 22:38
Чудесна цена! Май няма какво да мисля повече. Бояне, ще ти звънна като съм готов с парите.
Предварително благодаря.
Предварително благодаря.
#29
Posted 18 May 2011 - 16:45
Здравей.. не прочетох всички мнения, но при доктор води ли я? Аз карам Е290 96г и лятото се наложи да свалям главата, но преди това се надявах , че е от турбото и го пратих на д-р. Той каза "като ново е", но само за отваряне искаше 150лв Та дадох общо 300 и му смени сменяемите неща(комплекти с такива се продават в нета по 90 долара). Ако не си сигурен, не го сменяй, а просто го отвори
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users