Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Турбина за 2.9ТД 96г.Дойде време за купуване, мойта има луфт вече!


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#16 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 28 March 2011 - 23:34

М/у другото китайската турбина въобще не е лош вариант.Просто не живейте с мисълта за ОРИГИНАЛА,който също се скапва.Не си мислете че китайците са прост народ и произвеждат само боклуци.Те завладяха пазара,та дори почвам да се питам дали и ние не сме правени в Китай.То навремето си беше Хонконг,ама се тая.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#17 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 29 March 2011 - 00:09

хмм предложението на Боян изглежда апетитно наистина :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#18 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Posted 29 March 2011 - 08:59

Иначе ако аз бях на твое място задължително щях да си търся по голяма турбина......но ти си знаеш най-добре:)

Колега, и аз нямам нищо против по-голяма турбина, въпроса обаче е, каква точно ще стане?
Тея дни ще се чуя с Вени, да видим той, какво ще предложи.
  • 0

#19 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 29 March 2011 - 09:56

Чуй се с Вени той ще ти помогне.....иначе присаждането на по голямата турбина не е голяма философия.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#20 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 29 March 2011 - 10:36

да ама трябва да се пипа И помпата, а това вече не е добра идея. Виждал съм няколко коли с пипани помпа и собствениците не бяха нещо доволни, а още по-лошото е че майсторите не успяват да ги върнат на фабричната центровка (количество нафта+ аванс)
Отделно 290ТД има 2бр "Умни" дюзи!!!! които пращат инфо до ECU за количество нафта и аванс, което управлява частично помпата (авансатора) и турбото. Тоест ще трябва и компютъра да се пипа.

Ако беше CDI е лесно, но за старите дизели, особено с "умните" дюзи... трябва си доста четене.
  • 0

#21 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 29 March 2011 - 10:43

С по голяма турбина нищо няма да постигне.Двигателя издържа до определено налягане.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#22 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 29 March 2011 - 11:00

по принцип, теоритично трябва да имат запас от 30% по висока якост, тоест може да се издуе с поне 30коня без последствия, въпроса е горивната уредба
  • 0

#23 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 29 March 2011 - 12:14

Ами аз сега моя двигател съм го чипосал....и съм увеличил мощността с 25 коня......и сега дори и да сложа по голямо турбо двигателя няма да издържи така ли?
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#24 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 29 March 2011 - 18:13

Е,нали се сещате че има разлика между чипосване и смяна на турбината с по-голяма.Gangsta Man,с по голяма турбина,може да останеш,без двигател.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#25 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Posted 29 March 2011 - 19:39

Малко в страни от темата искам да ви споделя, че съм виждал 2.9 надут до 1.5 холд и около 190 коня. Още го карат безпроблемно, като изключим разхода и черните облаци.
Аз нямам намерения за тунинг, защото би било скъпо, не си заслужава, а и нямам възможност.
Ако турбината ще е по- голяма, предполагам би могло да се направи разтоварване при определено налягане.
Чудя се от 300ТД няма ли да пасне? Знаете ли какъв модел е?
В нета за мойта излизат две модификации на ГТ25 и една на ГТ 20.
  • 0

#26 va.nko

va.nko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    МБ.C-250td.97g.

Posted 29 March 2011 - 20:15

Мога да доставя чисто нови китайски турбини, маркови (ТТТ), с 6 м. гаранция. чисто нови!
Цена на турбината за 290тд- 685лв. снимка: http://lorinser.snim...298120.16507058

Имаме продадени 2 турбини за бусове и за момента за 2г, все още не са се скапали. а бусовете са доста карани.


Колега цената за ц250 каква е?
  • 0

#27 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 29 March 2011 - 21:02

за 250ТД-няма.
ТТТ-Предимно правят за бусове и тежки машини. А 290тката го слагат и на кола, затова има за него.
  • 0

#28 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Posted 29 March 2011 - 22:38

Чудесна цена! Май няма какво да мисля повече. Бояне, ще ти звънна като съм готов с парите.
Предварително благодаря.
  • 0

#29 Krassi

Krassi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Бира, скара, плаж, море.
  • Автомобил:
    Nissan Pathfinder

Posted 18 May 2011 - 16:45

Здравей.. не прочетох всички мнения, но при доктор води ли я? Аз карам Е290 96г и лятото се наложи да свалям главата, но преди това се надявах , че е от турбото и го пратих на д-р. Той каза "като ново е", но само за отваряне искаше 150лв:) Та дадох общо 300 и му смени сменяемите неща(комплекти с такива се продават в нета по 90 долара). Ако не си сигурен, не го сменяй, а просто го отвори :)
  • 0




5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users