Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Турбина за 2.9ТД 96г.Дойде време за купуване, мойта има луфт вече!


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#1 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 25 март 2011 - 20:13

Здравейте!
Колеги, дайте акъл от къде да търся Гарет ГТ20 4541271 за мерцедеса? Сайтове от чужбинско? В Бг какви пари са тези консумативи? :hilezh:
Някой може ли да помогне с отстъпки, ако реша да пазарувам от Бг?
  • 0

#2 va.nko

va.nko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    МБ.C-250td.97g.

Публикувано 25 март 2011 - 20:42

Здравейте!
Колеги, дайте акъл от къде да търся Гарет ГТ20 4541271 за мерцедеса? Сайтове от чужбинско? В Бг какви пари са тези консумативи? :hilezh:
Някой може ли да помогне с отстъпки, ако реша да пазарувам от Бг?


Здравей колега.
Аз на скоро търсих турбина цените на нова са около1800лв.втора употреба 300-400до500 но са с луфт в оста.
  • 0

#3 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 25 март 2011 - 20:58

И аз намерих за 1800 в чуждестранен сайт. Проблема е, че намерих само една оферта с цена.
Ти от къде взе тази цена? От български магазин или от вън?
За втора ръка не съм и помислял.
Те турбините на 300000 км са предсказуеми, мойта е на толкова.
Втора такава... много скъпо временнорешение.
Ти какво смяташ да правиш?
Аз не мога да повярвам, че може да се купи К04 за 1200-1500лв. а нашите гарети да са на по 1900...
  • 0

#4 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 26 март 2011 - 15:31

Провери,на този тел.за турбина.088 8880006-Здравко.Хората са от Пловдив и са вносители.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#5 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 26 март 2011 - 21:30

Благодаря и на двамата.
Вени, ще ти звънна в най скоро време.
  • 0

#6 va.nko

va.nko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    МБ.C-250td.97g.

Публикувано 26 март 2011 - 21:58

Здравей колега!
ако ти харчи масло на 10 000км.1л.не пипай нищо само карай.
Има значение и кво'масло си сложил. :coolgrin
  • 0

#7 sando5

sando5

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:шах
  • Автомобил:
    MB E250TD98 и Пежо405

Публикувано 27 март 2011 - 09:01

Абе колеги,неможе ли да се ремонтира турбината? Приятел който се занимава с ремонт турбини на камиони,мие споделял че имало възможност за ремонт. Излизало в пъти по ефтено.
  • 0

#8 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 27 март 2011 - 09:54

Абе колеги,неможе ли да се ремонтира турбината? Приятел който се занимава с ремонт турбини на камиони,мие споделял че имало възможност за ремонт. Излизало в пъти по ефтено.

По принцип ги ремонтират,но по наблюдения,не всеки път е успешно.Този ремонт също е пари.При неуспех си е финансово набутване.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#9 sando5

sando5

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:шах
  • Автомобил:
    MB E250TD98 и Пежо405

Публикувано 28 март 2011 - 05:32

как се разбира че е отишла турбината?
  • 0

#10 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 март 2011 - 13:32

как се разбира че е отишла турбината?


Със сигурност ще разбереш колега като не ти работи турбината.
Колата няма да върви а и може да влиза в авариен режим.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#11 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 28 март 2011 - 20:17

как се разбира че е отишла турбината?


Първо се появява луфт в оста.
Луфта е радиален.
При това положение е възможно да минеш с по евтин рециклаж, при който не се налага стенд.
Започва да гори масло, наслагва се по турбо пътищата. После се появява и аксиален луфт, който е по-страшния от двата. При такъв луфт следва пълен рециклаж.
Аксиалния луфт е допустим в рамките на 0.1-0.3мм.
Радиалния може да е и 3мм и турбината да работи все още. При увеличаването му има голям риск от счупване или изтриваре на лопатките и тялото на охлюва
  • 0

#12 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 март 2011 - 21:03

Колега доколкото аз съм слушал от други колеги на срещите има една фирма на околовръстното в София която се справя доста добре с рециклажа....но нека някой от тях да се включи и обясни по обстойно нещата.
Иначе ако аз бях на твое място задължително щях да си търся по голяма турбина......но ти си знаеш най-добре:)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#13 sando5

sando5

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:шах
  • Автомобил:
    MB E250TD98 и Пежо405

Публикувано 28 март 2011 - 21:55

Колеги,казаха ми че било хубаво па почиста радиатора на интер кулера.Добре ли е като идеа? И как става?
  • 0

#14 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 28 март 2011 - 22:16

Единствено от масло,друго не виждам какво има да му чистиш,от вътре.От вън виж,можеш да го поизмиеш от налепени боклуци.
Всъщност да добавя,че най големия проблем на турбините е изпускащото масло,което пълни радиатора/кулера де/.Всъщност маслото до турбината идва под налягане,та да не навлезе във въздушната струя се уплътнява от сегмент,който нали се сещате че е износваем продукт.Когато се износи сегмента,естествено и допирните му точки също се износват,та затова аз не вярвам в рециклажите.Погледнете перките на едно турбина с каква скорост се въртят и си направете извод какви процеси от сорта на триене се случват в нея.За това е важно турбините двигатели да се поддържат с подходящо масло.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#15 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 28 март 2011 - 23:10

Мога да доставя чисто нови китайски турбини, маркови (ТТТ), с 6 м. гаранция. чисто нови!
Цена на турбината за 290тд- 685лв. снимка: http://lorinser.snim...298120.16507058

Имаме продадени 2 турбини за бусове и за момента за 2г, все още не са се скапали. а бусовете са доста карани.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни