съвет за 190
Started by gtc, 20 Mar 2011 - 07:15:28
17 replies to this topic
#1
Posted 20 March 2011 - 07:15
Здравеите на всички.Предсои ми покупка на 190ка,единственото на което държа е да има климатик.От там на татък ще ви помоля за съвет какъв мотор да е,какяв ще му е разхода на гориво,дали да е автоматик и здрав ли е автомата.Каквато и да е информация.преготвил съм 3000лв.Ще чакам за съвети.
#2
Posted 20 March 2011 - 15:05
Възможно най-големия мотор(без значение бензин или дизел) с автоматична трансмисия. Бягай от 200Д с климатик, освен ако не ти се бута по баира, принципно бягай от 200Д освен ако не си на 75 години или пък не го вземаш само за из града.Здравеите на всички.Предсои ми покупка на 190ка,единственото на което държа е да има климатик.От там на татък ще ви помоля за съвет какъв мотор да е,какяв ще му е разхода на гориво,дали да е автоматик и здрав ли е автомата.Каквато и да е информация.преготвил съм 3000лв.Ще чакам за съвети.
Аз имах 1.8 бензин, здрав но доста лаком. За високия разход очаквах повече вървене, но уви...
Автомат ти препоръчвам, щото аз лично повече ръчни скорости не искам да карам.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Posted 20 March 2011 - 16:22
Гледаи да е автоматик по ще ти е удобно. На мен поне не ми харесва постояното ръчкане из града. Разхода ми е 14 градско ГАЗ и 9 извъ града с 2.0 122коня. Според мен конете са добре за купето. Имам прятел с 2,6 и му гори 18 ти си преценяваш кое ще те устрои...
#4
Posted 23 March 2011 - 17:34
122 коня е добре, извънградско най-много 10-11 да хапне! Взимай автоматик, вървят добре, а и да се счупи, се поправя лесно, само със съветите от тоя форум ще успееш да го оправиш. Гледай да не вие много диференциала, ама и да вие, няма да се счупи лесно. Километрите не гледай, ако не е минал 600-700 хил. значи не му трябва ремонт.
#5
Posted 23 March 2011 - 17:41
Щом питаш за разхода на гориво явно това е важно за теб. Искаш съвет и моя е - ако искаш - здрав, надежден и икономичен мотор, мотор който се поддържа лесно - вземи 200Д. Този мотор го имаме вече 5години и мога да кажа само добри неща за него въпреки, че е на по-тежкото купе на 124ката. Много хора ми викаха като го купих - това не е истински Бенц, щял да ме изпревари валяк и тнт. - ей ги на 100000км останаха зад мен - много леко, приятно и безаварийно шофиране.
За дълъг път е идеален ако си спокоен шофьор и в града става, стига да не се се надбягваш по светофарите с разни астри и голфове.
За дълъг път е идеален ако си спокоен шофьор и в града става, стига да не се се надбягваш по светофарите с разни астри и голфове.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#6
Posted 23 March 2011 - 17:43
Аз лично те съветвам ако намериш 2.3 автомат ,разхода е същия като на 2000см3 ,но върви усезаемо повече , автомата им е много здрав и приятен за каране, изцяло механичен няма какво да му се ебава. Гледай да е по-нова годинка ,че старичките вече си ги гони ръждица ,то вечно няма! Пиши какво си направил после.
Успех!
Успех!
NO PAIN - NO GAIN!
#7
Posted 23 March 2011 - 23:16
Имам 190-ка , със климатик и много запазен кожен салон , има абс и мотора е перфектен , сменени всички масла преди 3-4 месеца от тогава е карана много малко , не повече от 2000км.Вчера я карах малко , но има скъсан тампон на двигателя сигорно , защото клопа в движение , мотора е на 195000 километра , като за 4 години са минати около 25к километра , прави си сметката.Много е запазена кола и е 84 година , но е като кукла , има малко ръжда на десен заден калник и това е . Ако се интересуваш може да измислим нещо за продаване , защото не я карам имам си две 124-ки и ще купувам s-klass в140 на лято.Ако имаш интерес се свържи с мен на лично и ще поговорим .
Двиигателя знам само , че е 2000 кубика , ръчна скоростна кутия , за конете незнам май са 122 коня.
Двиигателя знам само , че е 2000 кубика , ръчна скоростна кутия , за конете незнам май са 122 коня.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#8
Posted 23 March 2011 - 23:43
От към разход 200Д е изумително икономичен. Здравинта му е пословична.Щом питаш за разхода на гориво явно това е важно за теб. Искаш съвет и моя е - ако искаш - здрав, надежден и икономичен мотор, мотор който се поддържа лесно - вземи 200Д. Този мотор го имаме вече 5години и мога да кажа само добри неща за него въпреки, че е на по-тежкото купе на 124ката. Много хора ми викаха като го купих - това не е истински Бенц, щял да ме изпревари валяк и тнт. - ей ги на 100000км останаха зад мен - много леко, приятно и безаварийно шофиране.
За дълъг път е идеален ако си спокоен шофьор и в града става, стига да не се се надбягваш по светофарите с разни астри и голфове.
За останаото, почтенно се прекланям пред търпението ти и спокойствието с, което шофираш. Аз така не мога.
За моя стил не е подходящ, за мен разхода на гориво е след пъргавината.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Posted 05 July 2011 - 23:51
200Д е достатъчно пъргав да скъса 50% от колите в класа си а за икономия е въпрос на стил на каране може 5л. може и 15л.
Работи сякаш не се нуждаеш от пари. Танцувай сякаш никой не те гледа. Пей сякаш никой не те слуша. Живей така сякаш на земята е рай! Може да няма друг.
#10
Posted 02 July 2012 - 00:43
Колега аз съм с 2.0 без климатик варви уникално ръчка. 122 коня е. Не гори много градско е към 10-11/100 газ, а извънградско е кам 7-8/100 газ. А и лично аз не съм привъръженик на автоматика защото много често се налага да се сменят дискове и накладки... Поне така мисля аз. В крайна сметка квото и да вземеш важното е да е мерцедес!
#11
Posted 02 July 2012 - 09:05
Карам вече доста години 190Д 2.0 от последните. Тази кола е неразрушима.
Не мога да кажа че е самолет но за градско е перфектна. Харчи малко и поддръжката е смешна.
Естествено ако вземеш по голям дизел ще върви повече (примерно2.5тд) доста повече но... отиваш на по висок разход и поддръжка.
Та сам трябва да прецениш какво искаш.
Не мога да кажа че е самолет но за градско е перфектна. Харчи малко и поддръжката е смешна.
Естествено ако вземеш по голям дизел ще върви повече (примерно2.5тд) доста повече но... отиваш на по висок разход и поддръжка.
Та сам трябва да прецениш какво искаш.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#12
Posted 02 July 2012 - 14:34
Имам чувството , че тая 190-ка 2000 кубика 122коня , ще вземе старта на е36цата 2000 150 коня , дори ще я държи до края на втора.
Може да се заблуждавам де , защото карах и 190-ка и останах с много добри впечатления .
Може да се заблуждавам де , защото карах и 190-ка и останах с много добри впечатления .
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#13
Posted 02 July 2012 - 14:44
Незнам за бензина ма моята на пъва и втора е на равно с 316 е36.
На горе незнам щот не спе стигали до там.
На горе незнам щот не спе стигали до там.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#14
Posted 04 July 2012 - 13:21
Да, и аз съм с 200д и до 100 държа 316-ка с газов инжекцион обаче като дойде време да ръчкам 4-та и ме дърпа ; много съм доволен от мотора и прави 7 в града разход без да се стремя към икономично каране
#15
Posted 05 July 2012 - 16:09
...абе хора
Тази тема е от годините, когато 190-тките са били още неплнолетни!
От'де я изровихте?
Тази тема е от годините, когато 190-тките са били още неплнолетни!
От'де я изровихте?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users