
Новите чаркалъци

Новите дискове - предните са с някакво анти-корозионно покритие и пише че не се пита и трие, задните са нормални

Малко данни за дисковете:
Предни дебелина ня нови 25,2мм, граница на износване 22,4мм (мойте бяха баш на границата и за съжеление не минах само със смана на накладките)
Задни дебелина на нови - 10мм, граница на износване 8,3 (и тук съм на границата, но в накладките има още малко хляб та задният мост остана за по-късно)
Стъпки на работа:
1. Вдигане на крик
2. Сваляне на джантата
3. Подсигуряване със стойка
4. Отпускане на спирачният апарат/цилиндър - с отвертка или щанга се отваря спирачният апарат за да могат накладките да излезнат от ръба на диска.

5. Развиване на 2-та крепежни болта на спирачният апарат - Важно ползва се ключ №18
горен

долен

6. Понеже апарата се движеше лесно и без проблем реших да мина без разглобяване на самият апарат
7. Апарата е хубаво да се върже за амортисьора за да не виси на спирачните маркучи

8. Изваждане на старите накладки - избутват се от металните скоби

9. След което се сменя датчика. Аз лично се оказа че имам един датчик на дясното колело, въпреки че на хартия трабваше да са 2 за двете колела
10. Сменят се металните скоби (пружинки, пластини)
11. Развива се фиксиращият болт на диска - торкс т30 ако не греша
12. И се почва голямото блъскане с чука. Хубаво е да се понапръска с нещо за разхлабване на ръжди - WD40 или нещо от сорта
13 Почиства се главината от ръжда и мръсотии
14. Доприбира се спирачният цилиндър (в случая използвах стяга) за да се освободи място за новите и значително по-дебели накладки и дискове
снимката е от другото колело



15. От тук се почва процедурата по монтажа в обратен ред - фиксиране на диска, слагане новите накладки, монтаж на спирачният апарат, монтаж на гумата, сваляне на крика и 200 километра внимателно спиране
