
Въпросът ми е такъв разпределителен вал иобщо може ли да се намери... какви пари е? Има ли смисъл да се ремонтира или да я карам към кантара за старо желязо?
Публикувано 19 март 2011 - 14:34
Публикувано 19 март 2011 - 14:55
Публикувано 19 март 2011 - 17:30
Въпросът ми е такъв разпределителен вал иобщо може ли да се намери... какви пари е? Има ли смисъл да се ремонтира или да я карам към кантара за старо желязо?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 19 март 2011 - 19:10
Публикувано 19 март 2011 - 22:03
Колега,Така, намерих вал в една морга на близо до моя град за 100 кинта. През седмицата ще ходиме заедно с майстора, за да види дали вала , който предстои да купуваме не е също толкова износен. Колега Бай Васил, съгласен съм с вас за това ,че целия мотор е най-добре да се смени.. обаче точно този двигател е много рядък. Майстора даже иска да ни купи колата защото твърди ,че осве вала останалото по мотора е перфектно. Иначе трябва да се сменят въпросният разпределителен вал и 2 кобилици. Пак да напомня този двигател е чист карборатор и зор ще стане да намеря подобен, че и в добро състояние. Операцията по смяна на цялата глава си струва, но автомобила ми трябва да е готов преди края на месеца.
И една светлина в тунелаДнеска ходих да видя докаде са я докарали с ремонта. Сложили са и новите гумички (старите бяха уж сменяни, но са сменили само някои, и то не с правилния вид
. Та с новите гумички трака много малко, само на високи обороти и то от въпросният вал, който не отваря хубаво последния клапан. Другото , което ме обнадежди е ,че според майстора понеже не излиза пушек от тръбата за картерните газове - значи сегментите били в добро състояние. Незнам последното дали е вярно - вие ще кажете
Благодаря за помоща! ще пиша кое как се развива
Публикувано 20 март 2011 - 00:29
Колега Бай Васил, съгласен съм с вас за това ,че целия мотор е най-добре да се смени.. обаче точно този двигател е много рядък.
Отделно се чува едно чукане, ама много злобно чука - два пъти по-бавно от оборотите и си чука постоянно.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 20 март 2011 - 00:47
Публикувано 20 март 2011 - 01:46
Публикувано 20 март 2011 - 09:00
Публикувано 20 март 2011 - 12:57
чукането идва от гадния вал , който е износен 2см. майсотра каза ,че почти не отваря последния клапан. отделно и пуловете на хидравличните повдигачи са били заклеясали и като ги е почистил нещата са по-добре.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 20 март 2011 - 13:53
Публикувано 20 март 2011 - 19:50
Публикувано 20 март 2011 - 21:46
Ама много точен съвет!!! Подкрепям с две ръце!...
Да добавя и един съвет.Един човек не трябва да става роб на автомобила си а точно обратното.Подържай го до нормално и безопасно техническо състояние а не до перфектно/което е почти невъзможно/.
Публикувано 20 март 2011 - 23:00
Публикувано 21 март 2011 - 02:36
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни