Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Срещу гниене на ходовата част ?моля коментирайте идеята ми


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 капоне

капоне

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    w124 1989 200

Публикувано 19 март 2011 - 11:45

Здравейте колеги!

Ръждата и гниенето не е първи проблем на автомобилите с тази марка, но всеки собственик на Мерцедес обича своя автомобил , колкото и жена си (а някои дори повече).

Идеята ми е да кача автомобила на подемник или просто на широк канал и след хубаво измиване а всичко отдоло да взема една бакичка хидроизолация (хубава) или спциална боя с гумени стружки в нея срещу летящи камъчета и да боядисам всичко, което не се нагрява или движи.
Споделете ако някой го е правил, или просто как ви се вижда идеяа и евентуално дали има смисъл. Ще използвам темата да питам дали някои от вас си е гресирал автомобила сам ? И как става :)

Благодаря предварително! Приятно шофиране!
  • 0

#2 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 19 март 2011 - 19:40

Около 2000-та година си пребоядисвах опел кадет комби и майсторът ми предложи да изпръска отдолу колата с боя с фини гумени стърготини(не боядисване с четка, а с нещо като пистолет, но с по-едър отвор, за да минават гумените стружки през него). Така и го направихме, но за мое учудване след около година по праговете, където също беше напръскано, отново се появиха подувания на боята вследствие на ръжда. А съм убеден, че майстора ми беше обработил добре антикорозионо праговете преди да напръска с препарата и после и да боядиса с боя. Та не съм убеден, че не е един хубав рекламен трик този препарат.
  • 0

#3 капоне

капоне

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    w124 1989 200

Публикувано 19 март 2011 - 20:02

А какво ще кажеш за хидроизолация за бетон :) Имам малко от някаква скъпа немска марка и не е истина колко устойчиво е това чудо.
  • 0

#4 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 19 март 2011 - 21:48

А какво ще кажеш за хидроизолация за бетон :) Имам малко от някаква скъпа немска марка и не е истина колко устойчиво е това чудо.

Сигурен ли си, че тая пущина ще хване върху метал и/или пластмаса? Имай предвид, че по дъното има много технологични дренажни отвори, които ти се готвиш да запечатиш с някаква гняст. Възможно е да се сдобиеш със сериозен мухъл под стелките, съпроводен с лека, но натрапчива, кисела миризма на стар соц. хотел. За да видиш отворите е най-добре да вдигнеш подовата тапицерия, обаче това си е голяма беля.
Според мен да си караш колата и да не се занимаваш с глупости.
Колко време смяташ да я караш тая кола?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#5 Крум

Крум

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    300 СЕ 24V '90

Публикувано 19 март 2011 - 22:03

Не е проблем антикорозионното покритие. Сещам се за поне 5 вида леснодостъпни бои и т.н.
Въпросът е как да се отстранят всички ръждички и влаги и мръсотийки, преди да се намаже колата отдолу.

Защото ако под боята остане ръжда, няма какво да я спре.

Корабите имат т.нар. катодна защита, представлява ел. модул свързан към корпуса на кораба. не знам подробности, но сигурно е ефикасно против ръжда.
  • 0

#6 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 19 март 2011 - 22:11

Не е проблем антикорозионното покритие. Сещам се за поне 5 вида леснодостъпни бои и т.н.
Въпросът е как да се отстранят всички ръждички и влаги и мръсотийки, преди да се намаже колата отдолу.

Защото ако под боята остане ръжда, няма какво да я спре.

Корабите имат т.нар. катодна защита, представлява ел. модул свързан към корпуса на кораба. не знам подробности, но сигурно е ефикасно против ръжда.

Има го и на някои бойлери, може да се открадне от бойлер и да се върже за шасито, ама има само един проблем: колата не е кораб и минуса на акумулатора също е вързан на шасито!
Не караме Опел, стига сте бягали от ръждата...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#7 Крум

Крум

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    300 СЕ 24V '90

Публикувано 19 март 2011 - 22:26

колата не е кораб и минуса на акумулатора също е вързан на шасито!


Анода не се допира до метала на купето, колега. виж статия :цък

ама тая работа ми се вижда пунта мара. Би трябвало да има по-съвършени изделия за катодна защита, предназначени за коли.
  • 0

#8 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 19 март 2011 - 22:51

Анода не се допира до метала на купето, колега. виж статия :цък

ама тая работа ми се вижда пунта мара. Би трябвало да има по-съвършени изделия за катодна защита, предназначени за коли.

Друго си е без външни източници на енергия, на бойлерите е с външен източник.
"Недостатък на метода за катодна защита без външен източник на енергия е: по-ниска ефективност, по-малък радиус на действие, необходимо е почистване на каросерията на автомобила" - от сайта
Или не си пуснал линк преди или съвсем съм ослепял...
Според мен тия защити за автомобили са пълна краставица, кораба си кисне постоянно във вода(често солена), а колата се движи по сушата.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#9 капоне

капоне

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    w124 1989 200

Публикувано 20 март 2011 - 00:52

Е това с катодната защита е извратено :) А и ще действа ако автомобила е потопен във вода.
Май ще пропусна да мажа колата отдоло с хидроизолация :)
Кажете нещо за гресирането?
  • 0

#10 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 20 март 2011 - 01:52

Когато изгние ходовата част,нали така го наричате,от останалото няма да има почти нищо.Не се занимавайте с глупости.В момента сме2011г.Да не се притеснявате че след 20години,от дупката на пода,ще си загубите галошите. :slap:
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#11 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 20 март 2011 - 10:43

За самото купе отдолу може би има смисъл, но за ходовата част...
Де да знам - в България ще се изпотроши и ще я смениш много преди да изгние :kill_myself:
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 март 2011 - 15:50

По повод на катодната защита, се сетих че навремето е имало някаква английска марка, на която ел. системата е била обърната.

С "+" към купето.

MG-Midget
MG-B
модели около 70-те.

P.S. Всъщност май всички ранни модели на всички производители, ползвали генератори вместо алтернатори, са били по някое време с обърнат поляритет.
  • 0

#13 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 31 март 2011 - 15:12

:allhail: Мога да предложа два прекрасни варианта за борба срещу корозията.Гаранция за първия вариант 20години за втория от 50 до 100 години в зависимост от старанието при изпълнението....Та значи и при двата варианта се прави изкоп в земята 6м.х 3м.х2м.Прави се кофраж със солидна арматура и хидроизолация.След това се спуска автомобила с кран.Ако избирате първия вариант допълвате с масло целия изкоп и за по сигурно замазвате с грес след което бетонирате отгоре.Ако изберете втория по-дългосрочен вариант...направо изсипвате и бетонирате целият изкоп барабар с автомобила.Успех....! :bigemo_harabe_net-110: Колега не се сърди за шегата ...Уважавам любовта към автомобила на всеки собственик на Мерцедес ....,но-о карай си автомобила и му се радвай.С мерцедес живота е по-хубав да знаеш !!!
  • 0

#14 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 31 март 2011 - 19:22

:allhail: Мога да предложа два прекрасни варианта за борба срещу корозията.Гаранция за първия вариант 20години за втория от 50 до 100 години в зависимост от старанието при изпълнението....Та значи и при двата варианта се прави изкоп в земята 6м.х 3м.х2м.Прави се кофраж със солидна арматура и хидроизолация.След това се спуска автомобила с кран.Ако избирате първия вариант допълвате с масло целия изкоп и за по сигурно замазвате с грес след което бетонирате отгоре.Ако изберете втория по-дългосрочен вариант...направо изсипвате и бетонирате целият изкоп барабар с автомобила.Успех....! :bigemo_harabe_net-110: Колега не се сърди за шегата ...Уважавам любовта към автомобила на всеки собственик на Мерцедес ....,но-о карай си автомобила и му се радвай.С мерцедес живота е по-хубав да знаеш !!!

Само да попитам,сред като изтече гаранцията на първия вариант,следгаранционно пак ли се сменя маслото или има друга тънкост?Все пак 20години са малко. :rolleyes:
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#15 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 01 април 2011 - 15:17

Само да попитам,сред като изтече гаранцията на първия вариант,следгаранционно пак ли се сменя маслото или има друга тънкост?Все пак 20години са малко. :rolleyes:

:icon_coolgrin: Разбира се смяната на масло е задължителна ...затова І-ви вариант гаранира само 20г. /все пак кондез ...промяна качеството на маслото...,но-о за по-дълъг период затова препоръчвам направо втория вариант ,ако питате защо 50-100години ..причината е в марката на цимента /ако се ползва висока марка /като тази за саркофага на АЕЦ-а в Чернобил ..ще изкара поне още 150-200години. :hooray:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни