Срещу гниене на ходовата част ?моля коментирайте идеята ми
Започната от капоне, 19 мар 2011 - 11:45:57
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 март 2011 - 11:45
Здравейте колеги!
Ръждата и гниенето не е първи проблем на автомобилите с тази марка, но всеки собственик на Мерцедес обича своя автомобил , колкото и жена си (а някои дори повече).
Идеята ми е да кача автомобила на подемник или просто на широк канал и след хубаво измиване а всичко отдоло да взема една бакичка хидроизолация (хубава) или спциална боя с гумени стружки в нея срещу летящи камъчета и да боядисам всичко, което не се нагрява или движи.
Споделете ако някой го е правил, или просто как ви се вижда идеяа и евентуално дали има смисъл. Ще използвам темата да питам дали някои от вас си е гресирал автомобила сам ? И как става
Благодаря предварително! Приятно шофиране!
Ръждата и гниенето не е първи проблем на автомобилите с тази марка, но всеки собственик на Мерцедес обича своя автомобил , колкото и жена си (а някои дори повече).
Идеята ми е да кача автомобила на подемник или просто на широк канал и след хубаво измиване а всичко отдоло да взема една бакичка хидроизолация (хубава) или спциална боя с гумени стружки в нея срещу летящи камъчета и да боядисам всичко, което не се нагрява или движи.
Споделете ако някой го е правил, или просто как ви се вижда идеяа и евентуално дали има смисъл. Ще използвам темата да питам дали някои от вас си е гресирал автомобила сам ? И как става
Благодаря предварително! Приятно шофиране!
#2
Публикувано 19 март 2011 - 19:40
Около 2000-та година си пребоядисвах опел кадет комби и майсторът ми предложи да изпръска отдолу колата с боя с фини гумени стърготини(не боядисване с четка, а с нещо като пистолет, но с по-едър отвор, за да минават гумените стружки през него). Така и го направихме, но за мое учудване след около година по праговете, където също беше напръскано, отново се появиха подувания на боята вследствие на ръжда. А съм убеден, че майстора ми беше обработил добре антикорозионо праговете преди да напръска с препарата и после и да боядиса с боя. Та не съм убеден, че не е един хубав рекламен трик този препарат.
#3
Публикувано 19 март 2011 - 20:02
А какво ще кажеш за хидроизолация за бетон Имам малко от някаква скъпа немска марка и не е истина колко устойчиво е това чудо.
#4
Публикувано 19 март 2011 - 21:48
Сигурен ли си, че тая пущина ще хване върху метал и/или пластмаса? Имай предвид, че по дъното има много технологични дренажни отвори, които ти се готвиш да запечатиш с някаква гняст. Възможно е да се сдобиеш със сериозен мухъл под стелките, съпроводен с лека, но натрапчива, кисела миризма на стар соц. хотел. За да видиш отворите е най-добре да вдигнеш подовата тапицерия, обаче това си е голяма беля.А какво ще кажеш за хидроизолация за бетон Имам малко от някаква скъпа немска марка и не е истина колко устойчиво е това чудо.
Според мен да си караш колата и да не се занимаваш с глупости.
Колко време смяташ да я караш тая кола?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 19 март 2011 - 22:03
Не е проблем антикорозионното покритие. Сещам се за поне 5 вида леснодостъпни бои и т.н.
Въпросът е как да се отстранят всички ръждички и влаги и мръсотийки, преди да се намаже колата отдолу.
Защото ако под боята остане ръжда, няма какво да я спре.
Корабите имат т.нар. катодна защита, представлява ел. модул свързан към корпуса на кораба. не знам подробности, но сигурно е ефикасно против ръжда.
Въпросът е как да се отстранят всички ръждички и влаги и мръсотийки, преди да се намаже колата отдолу.
Защото ако под боята остане ръжда, няма какво да я спре.
Корабите имат т.нар. катодна защита, представлява ел. модул свързан към корпуса на кораба. не знам подробности, но сигурно е ефикасно против ръжда.
#6
Публикувано 19 март 2011 - 22:11
Има го и на някои бойлери, може да се открадне от бойлер и да се върже за шасито, ама има само един проблем: колата не е кораб и минуса на акумулатора също е вързан на шасито!Не е проблем антикорозионното покритие. Сещам се за поне 5 вида леснодостъпни бои и т.н.
Въпросът е как да се отстранят всички ръждички и влаги и мръсотийки, преди да се намаже колата отдолу.
Защото ако под боята остане ръжда, няма какво да я спре.
Корабите имат т.нар. катодна защита, представлява ел. модул свързан към корпуса на кораба. не знам подробности, но сигурно е ефикасно против ръжда.
Не караме Опел, стига сте бягали от ръждата...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Публикувано 19 март 2011 - 22:51
Друго си е без външни източници на енергия, на бойлерите е с външен източник.Анода не се допира до метала на купето, колега. виж статия :цък
ама тая работа ми се вижда пунта мара. Би трябвало да има по-съвършени изделия за катодна защита, предназначени за коли.
"Недостатък на метода за катодна защита без външен източник на енергия е: по-ниска ефективност, по-малък радиус на действие, необходимо е почистване на каросерията на автомобила" - от сайта
Или не си пуснал линк преди или съвсем съм ослепял...
Според мен тия защити за автомобили са пълна краставица, кораба си кисне постоянно във вода(често солена), а колата се движи по сушата.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Публикувано 20 март 2011 - 00:52
Е това с катодната защита е извратено А и ще действа ако автомобила е потопен във вода.
Май ще пропусна да мажа колата отдоло с хидроизолация
Кажете нещо за гресирането?
Май ще пропусна да мажа колата отдоло с хидроизолация
Кажете нещо за гресирането?
#10
Публикувано 20 март 2011 - 01:52
Когато изгние ходовата част,нали така го наричате,от останалото няма да има почти нищо.Не се занимавайте с глупости.В момента сме2011г.Да не се притеснявате че след 20години,от дупката на пода,ще си загубите галошите.
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Публикувано 20 март 2011 - 10:43
За самото купе отдолу може би има смисъл, но за ходовата част...
Де да знам - в България ще се изпотроши и ще я смениш много преди да изгние
Де да знам - в България ще се изпотроши и ще я смениш много преди да изгние
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#12
Публикувано 30 март 2011 - 15:50
По повод на катодната защита, се сетих че навремето е имало някаква английска марка, на която ел. системата е била обърната.
С "+" към купето.
MG-Midget
MG-B
модели около 70-те.
P.S. Всъщност май всички ранни модели на всички производители, ползвали генератори вместо алтернатори, са били по някое време с обърнат поляритет.
С "+" към купето.
MG-Midget
MG-B
модели около 70-те.
P.S. Всъщност май всички ранни модели на всички производители, ползвали генератори вместо алтернатори, са били по някое време с обърнат поляритет.
#13
Публикувано 31 март 2011 - 15:12
Мога да предложа два прекрасни варианта за борба срещу корозията.Гаранция за първия вариант 20години за втория от 50 до 100 години в зависимост от старанието при изпълнението....Та значи и при двата варианта се прави изкоп в земята 6м.х 3м.х2м.Прави се кофраж със солидна арматура и хидроизолация.След това се спуска автомобила с кран.Ако избирате първия вариант допълвате с масло целия изкоп и за по сигурно замазвате с грес след което бетонирате отгоре.Ако изберете втория по-дългосрочен вариант...направо изсипвате и бетонирате целият изкоп барабар с автомобила.Успех....! Колега не се сърди за шегата ...Уважавам любовта към автомобила на всеки собственик на Мерцедес ....,но-о карай си автомобила и му се радвай.С мерцедес живота е по-хубав да знаеш !!!
#14
Публикувано 31 март 2011 - 19:22
Само да попитам,сред като изтече гаранцията на първия вариант,следгаранционно пак ли се сменя маслото или има друга тънкост?Все пак 20години са малко.Мога да предложа два прекрасни варианта за борба срещу корозията.Гаранция за първия вариант 20години за втория от 50 до 100 години в зависимост от старанието при изпълнението....Та значи и при двата варианта се прави изкоп в земята 6м.х 3м.х2м.Прави се кофраж със солидна арматура и хидроизолация.След това се спуска автомобила с кран.Ако избирате първия вариант допълвате с масло целия изкоп и за по сигурно замазвате с грес след което бетонирате отгоре.Ако изберете втория по-дългосрочен вариант...направо изсипвате и бетонирате целият изкоп барабар с автомобила.Успех....! Колега не се сърди за шегата ...Уважавам любовта към автомобила на всеки собственик на Мерцедес ....,но-о карай си автомобила и му се радвай.С мерцедес живота е по-хубав да знаеш !!!
Никога не оставям магарето си в калта.
#15
Публикувано 01 април 2011 - 15:17
Разбира се смяната на масло е задължителна ...затова І-ви вариант гаранира само 20г. /все пак кондез ...промяна качеството на маслото...,но-о за по-дълъг период затова препоръчвам направо втория вариант ,ако питате защо 50-100години ..причината е в марката на цимента /ако се ползва висока марка /като тази за саркофага на АЕЦ-а в Чернобил ..ще изкара поне още 150-200години.Само да попитам,сред като изтече гаранцията на първия вариант,следгаранционно пак ли се сменя маслото или има друга тънкост?Все пак 20години са малко.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни