въпрос за малкия дроселW 202
Started by lazarini, 12 Mar 2011 - 17:08:33
5 replies to this topic
#1
Posted 12 March 2011 - 17:08
Решил съм да профилактирам малкия дросел, който е на кутията на въздушния филтър ....... та питането ми е дали трябва да откача минуса на акумулатора, както се прави при големия дросел...... или мога да го сваля без да откачам акумулатола ....... щото гледам че има един кабел на букса от малкия дросел. И дали трябва после да се обучава нещо след монтирането му. Колата е Ц200 компресор.
И още едно питане /да не пускам друга тема/ - могат ли да се извадят О-пръстените на ск.кутия, където влизат 3 щанги ....... или ще се наложи да се сваля цялата кутия. Ако някой го е правил нека да опише как ...... гледам, че много малко разстояние има и май ще е зор, без да се откачат скоростите.
П.С. мисля че Liloff я беше правил тази процедура /за малкия дросел/ ....... нека да сподели /дали да се откача акумулатора/.
И още едно питане /да не пускам друга тема/ - могат ли да се извадят О-пръстените на ск.кутия, където влизат 3 щанги ....... или ще се наложи да се сваля цялата кутия. Ако някой го е правил нека да опише как ...... гледам, че много малко разстояние има и май ще е зор, без да се откачат скоростите.
П.С. мисля че Liloff я беше правил тази процедура /за малкия дросел/ ....... нека да сподели /дали да се откача акумулатора/.
#2
Posted 12 March 2011 - 17:29
Не се откача акумулатора. Сваляй и чисти смело.
И ако говориш за тези пръстени на снимката по-долу, откачат се само прътите на скоростите. На мен ми предстои тази седмица да го правя. То няма да го правя аз де, но съм планирал да ги сменя профилактично. Някакви смешни пари бяха оригиналните + скобите за захващането им. Те са в предната част, точно до кутията.
И ако говориш за тези пръстени на снимката по-долу, откачат се само прътите на скоростите. На мен ми предстои тази седмица да го правя. То няма да го правя аз де, но съм планирал да ги сменя профилактично. Някакви смешни пари бяха оригиналните + скобите за захващането им. Те са в предната част, точно до кутията.
Attached Files
#3
Posted 13 March 2011 - 01:30
Хммм....май няма да са тези, който си посочил в синьо ...... аз имам предвид тези в които влизат прътите в кутията, защото от там сълзи масло. Ако някой е сменял да каже дали са гумени пръстени или семеринги и дали могат да се сменят без да се сваля кутията.Не се откача акумулатора. Сваляй и чисти смело.
И ако говориш за тези пръстени на снимката по-долу, откачат се само прътите на скоростите. На мен ми предстои тази седмица да го правя. То няма да го правя аз де, но съм планирал да ги сменя профилактично. Някакви смешни пари бяха оригиналните + скобите за захващането им. Те са в предната част, точно до кутията.
#4
Posted 13 March 2011 - 11:38
Хммм....май няма да са тези, който си посочил в синьо ...... аз имам предвид тези в които влизат прътите в кутията, защото от там сълзи масло. Ако някой е сменял да каже дали са гумени пръстени или семеринги и дали могат да се сменят без да се сваля кутията.
Семеринги са и могат да се сменят без да се сваля кутията.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Posted 13 March 2011 - 23:48
Мерси колегаСемеринги са и могат да се сменят без да се сваля кутията.
#6
Posted 24 March 2011 - 14:51
Колега, би ли обяснил как точно се сменят....щото без да се сваля кутията е почти невъзможно да се сменят, поне за двете щанги ...... ииии... уплътненията не са семеринги, а са си точно О-пръстени, както е описал един колега.Семеринги са и могат да се сменят без да се сваля кутията.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users