Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

въпрос за малкия дроселW 202


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Posted 12 March 2011 - 17:08

Решил съм да профилактирам малкия дросел, който е на кутията на въздушния филтър ....... та питането ми е дали трябва да откача минуса на акумулатора, както се прави при големия дросел...... или мога да го сваля без да откачам акумулатола ....... щото гледам че има един кабел на букса от малкия дросел. И дали трябва после да се обучава нещо след монтирането му. Колата е Ц200 компресор.
И още едно питане /да не пускам друга тема/ - могат ли да се извадят О-пръстените на ск.кутия, където влизат 3 щанги ....... или ще се наложи да се сваля цялата кутия. Ако някой го е правил нека да опише как ...... гледам, че много малко разстояние има и май ще е зор, без да се откачат скоростите.
П.С. мисля че Liloff я беше правил тази процедура /за малкия дросел/ ....... нека да сподели /дали да се откача акумулатора/.
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 12 March 2011 - 17:29

Не се откача акумулатора. Сваляй и чисти смело.

И ако говориш за тези пръстени на снимката по-долу, откачат се само прътите на скоростите. На мен ми предстои тази седмица да го правя. То няма да го правя аз де, но съм планирал да ги сменя профилактично. Някакви смешни пари бяха оригиналните + скобите за захващането им. Те са в предната част, точно до кутията.

Attached Files


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Posted 13 March 2011 - 01:30

Не се откача акумулатора. Сваляй и чисти смело.

И ако говориш за тези пръстени на снимката по-долу, откачат се само прътите на скоростите. На мен ми предстои тази седмица да го правя. То няма да го правя аз де, но съм планирал да ги сменя профилактично. Някакви смешни пари бяха оригиналните + скобите за захващането им. Те са в предната част, точно до кутията.

Хммм....май няма да са тези, който си посочил в синьо ...... аз имам предвид тези в които влизат прътите в кутията, защото от там сълзи масло. Ако някой е сменял да каже дали са гумени пръстени или семеринги и дали могат да се сменят без да се сваля кутията.
  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 13 March 2011 - 11:38

Хммм....май няма да са тези, който си посочил в синьо ...... аз имам предвид тези в които влизат прътите в кутията, защото от там сълзи масло. Ако някой е сменял да каже дали са гумени пръстени или семеринги и дали могат да се сменят без да се сваля кутията.


Семеринги са и могат да се сменят без да се сваля кутията.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Posted 13 March 2011 - 23:48

Семеринги са и могат да се сменят без да се сваля кутията.

Мерси колега
  • 0

#6 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Posted 24 March 2011 - 14:51

Семеринги са и могат да се сменят без да се сваля кутията.

Колега, би ли обяснил как точно се сменят....щото без да се сваля кутията е почти невъзможно да се сменят, поне за двете щанги ...... ииии... уплътненията не са семеринги, а са си точно О-пръстени, както е описал един колега.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users