№ 143 | 1969-1990 Mercedes-Benz C111 (II) - MinichampsHistory of "Mercedes-Benz Cars" in scale 1/43
Started by Mr.Mercedes-Benz, 11 Mar 2011 - 09:37:21
206 replies to this topic
#151
Posted 13 August 2012 - 22:05
Този рядък модел, не можах да се стърпя навремето и си го намерих втори път, във втория от три възможни цвята. Някой щастлив ден, ще намеря и черния пулман.
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 099 | 1997 Mercedes-Benz S600 Pullman (W140) - VITESSE
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 099 | 1997 Mercedes-Benz S600 Pullman (W140) - VITESSE
#153
Posted 17 September 2012 - 12:08
Сашо, има обща снимка, ще и дойде и на нея времето. Както и да е, Христос Воскресе на всички, живи и здрави да сте. Само хубави неща да ви се случват.
Продължаваме със следващия модел:
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 088 | 1994-2001 Mercedes-Benz C-class T-model (S202) - Minichamps
Hi, who knows where I can find such model to buy? Thanks
Продължаваме със следващия модел:
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 088 | 1994-2001 Mercedes-Benz C-class T-model (S202) - Minichamps
Hi, who knows where I can find such model to buy? Thanks
#154
Posted 18 September 2012 - 13:38
There are a lot of diecast models eshops in the net. But the easiest and cheapest way is ebay.com. You can also try diecastcarsbg.com
#155
Posted 29 September 2012 - 19:59
През далечната 2008г. реших да се пробвам да си доработя някакъв модел на Мерцедес-Бенц. Намерих си евтини донори и така започна всичко. Първоначалната идея ми беше да правя модели на марката, възможно най-дълги от два донора, не повече. През годините, това се промени и идеята се трансформира в това, да си доработвам всякакви модели на марката, единственото условие е крайния резултат да не е излизал в серийно производство. Така шанса, някой производител да го направи модела е на практика нулев. Има вече известно количество доработки. Днес ще представя първия. Честно казано, резултатът не е от най-задоволителните, но това е положението.
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 101 | 1990-2010 Mercedes-Benz G-class LLWB (based on W463) - Hand Made by KAFF
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 101 | 1990-2010 Mercedes-Benz G-class LLWB (based on W463) - Hand Made by KAFF
#156
Posted 26 October 2012 - 18:18
#157
Posted 17 November 2012 - 21:05
Малко подробности около този автомобил. Произведени са само 5 бройки Роудстър, а затворения модел е произведен в 25 броя улична версия. През 1998 година закрития автомобил излиза на пазара като улична версия и влиза в "Книгата на Гинес" като най-скъпо произведения автомобил до този момент. Цената му е точно 1 547 620 долара.
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 103 | 1998-1999 Mercedes-Benz AMG CLK GTR Roadster - Spark
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 103 | 1998-1999 Mercedes-Benz AMG CLK GTR Roadster - Spark
#158
Posted 25 December 2012 - 19:50
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 104 | 1928-1934 Mercedes-Benz Typ SS (W06) 27.170.225 PS Sport Cabriolet (1933) - Ixo Altaya
№ 104 | 1928-1934 Mercedes-Benz Typ SS (W06) 27.170.225 PS Sport Cabriolet (1933) - Ixo Altaya
#159
Posted 07 January 2013 - 16:03
Тоя изглежда много добре, особнно за Ixo Altaya
#160
Posted 22 January 2013 - 21:05
Прав си Сашо, моделът е доста пипнат и добре изглеждащ като за журнална серия. Сега го преиздадоха с други цветове. След кратко затишие, да погледнем към следващия модел:
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 105 | 2006 Mercedes-Benz CL (C216) - Auto Art
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 105 | 2006 Mercedes-Benz CL (C216) - Auto Art
#161
Posted 02 February 2013 - 21:02
#162
Posted 19 February 2013 - 17:07
Това РИО нещо не са го докарали много
#163
Posted 24 February 2013 - 16:38
Трябва да се вземе в предвид възрастта на модела. Сравнявано с днешно производство не е перфекен и все пак за времето си, чистачки, отделни дръжки, фарове, стопове, а и не съм сигурен, дали някой друг го прави с таван.Това РИО нещо не са го докарали много
Както и да е, следващия Мерцедес ми е много любим модел и автомобил. Прекрасна направия на тази легенда. Кратка история на автомобила:
Този частен Мерцедес завършва съвсем неочаквано 2-ри, на 4 обиколки зад победителя или 307 навъртяни обиколки, което го превръща в легенда до ден днешен. Бил е смятан за пълен аутсайдер заради голямото си, направо огромно тегло. 1-ви свършва Форд Капри RS2600 с 311 обиколки. Интересното е, че в това състезание са участвали и 3 Москвича 412-ки, които заемат съответно 16-то и 17-то места, от завършили 18 участника със съответно 236 и 237 навъртяни обиколки. Един е отпаднал. Но Мерцедеса е обрал овациите определено, прякорът на който буквално преведено означава "червено прасе" или "звярът". У нас е познат като "глиганът" :rocknroll: :rocknroll: :rocknroll: :rocknroll:
Още малко инфо от мой приятел от друг форум:
Нищо, че пише 6.3, от AMG надписа отзад не са го променяли. Променили са само кубатурата на мотора от 6.3 на 6.8. С по зли разпределителни валове са се правели тия мотори, по големи клапани, висока компресия и т.н. Абе към 400 коня е отивал някъде. Довечера ще скивам в книгата и щи кажа.
Тъжната съдба на първата червена свиня се заключава в това, че известно време след създаването и поради финансови затруднения Ханс Вернер Ауфрехт я продава на френската фирма Matra. Там т......... френски ч.........ии са и удължили базата и са я натоварили с тежести с цел да тестват самолетни гуми с нея, просто защото по него време това е била единствената кола, която е можела при това тегло да вдигне толкова бързо 200 км/ч и след това също толкова бързо да спре. Естествено когато си е изпяла песента е заминала на скрап.
Сега в днешни дни, по случай 40 годишнината си и излизането на ново поколение мотори с легендарната кубатура 6.3 литра, фирмата AMG изкупува един сериен 6.3 и прави точна реплика на червения свин.
В момента колата е налична в заводския музей в Афалтербах и повтаря с точност оригинала. Единствената разлика е, че музейния експонат е с автоматични скорости, тъй като фирмата която тогава е доставила 5-степенната механика за тоя огромен мотор към днешна дата е пивнала вода и няма нито фирма, нито оригинална техническа информация, по която такава кутия може да се произведе.
СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 107 | 1971 Mercedes-Benz 300SEL 6,8 AMG (W109) 24h Spa Francorchamps - Minichamps
А ето ги и заедно:
#164
Posted 24 February 2013 - 17:41
Между другото, този автомобил в момента (от около 1 година) стои изложен в музея в Щутгарт!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#165
Posted 07 March 2013 - 21:35
На този модел, за съжаление му липсват задните седалки и мащабът не е точно 1/43. Малко по-малък е, предполагам 1/45.
№ 108 | 1910 Benz Limousine - Matchbox
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users