Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

№ 143 | 1969-1990 Mercedes-Benz C111 (II) - MinichampsHistory of "Mercedes-Benz Cars" in scale 1/43


  • Please log in to reply
206 мнения по тази тема

#1 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 март 2011 - 09:37

Здравейте на всички. В тази тема мисля да представя страстта ми към марката под друг ъгъл от обичайното, а именно в умалени модели на автомобилите на марката. Мащабът ще е 1/43. За целта ще са ми нужни няколко мои коментара, които ще пълня с модели, които пък от своя страна ще са линкове към модела и страницата на която се намира съответния в темата. Колекцията ми е разделена на следните части:

История в модели, 1/43 на "Mercedes-Benz Cars"
1. "Mercedes-Benz Cars" 1885-2000
2. "Mercedes-Benz Cars" since 2000
3. "Mercedes-Benz Cars" in Formula 1
4. "Mercedes-Benz Cars" - "Racing Cars"
5. "Mercedes-Benz Cars" - "Trucks, Buses and Other"
6. "Mercedes-Benz Cars" - "Concept Cars"
7. "Mercedes-Benz Cars" - "Hand made by KAFF"


Уникалната история на Mercedes-Benz - потопи се в нея тук и сега
Първият автомобил, първият омнибус, първият товарен камион, първият дизелов двигател, първите автомобили с ABS и ESP … ние се радваме на традицията да отразяваме историята на автомобилизма през последните 120 години. Позволете ни да ви отведем на пътуване през 120-те години на историята на автомобила.

Ето и началото (повече информация по-горе в поста):
Раждането на автомобила
1883
15 август: Леярната за камбани Kurtz от Stuttgart доставя на Gottlieb Daimler компоненти от чугун за неговия първи хоризонтален двигател с вътрешно горене. Тества се първият експериментален високоскоростен двигател с тръбно запалване (запалителна свещ).
1 октомври: Заедно с бизнесмена Max Kaspar Rose и търговския агент Friedrich Wilhelm Eßlinger, Karl Benz създава "Benz & Co. Rheinische Gasmotorenfabrik, Mannheim".
16 и 23 декември: Gottlieb Daimler взема патенти, за да защити първият „газов двигател с тръбно запалване” и седмица след това „регулиране на скоростта на двигателя, чрез контрол на ауспухов клапан”/ Двата патента DRP 28022 и DRP 28243 създавават основата за първият в света високоскоростен двигател с вътрешно горене.
1885
3 април: Gottlieb Daimler регистрира патент на двигател с вертикални цилиндри. Той е разработен съвместно с Maybach на основата на хоризонталния тестов двигател от 1883 година. Двигателят с патент DRP 34926 представя нова конструкция, тъй като коляновия вал и маховика са защитени от прах в картер с масло.
29 август: Gottlieb Daimler получава патент за "кола за яздене" с „газов или петролен двигател” с номер DRP 36423. Тестовото превозно средство е с мощност от 0,5 к.с. и е първият в света мотоциклет. През ноември Adolf Daimler, един от синовете на Gottlieb Daimler извършва първото пътуване от Cannstatt до Untertürkheim, достигайки скорост от 12 км/ч.
Октомври: Karl Benz тества първият модел от своята триколесна кола в Mannheim.
1886
29 януари: Karl Benz регистрира своя триколесник „автомобил с газов двигател” като патент. Патент номер DRP 37435 става рожденното свидетелство на автомобила.
8 март: Gottlieb Daimler поръчва карета от "Wilhelm Wimpff & Sohn" в Stuttgart. По-късно същата година неговият високоскоростен двигател е монтиран в каретата във фабриката Maschinenfabrik Esslingen, като по този начин е произведен и първият четириколесен автомобил Daimler.
25 март: Gottlieb Daimler получава патент DRP 36811 за своя изпарителен карбуратор.
3 юли: Местният вестник "Neue Badische Landeszeitung" публикува репортаж за публичното представяне на триколесно превозно средство, разработено от Karl Benz на околовръстния път в Mannheim.
5 септември: Местният вестник "Generalanzeiger der Stadt Mannheim" публикува обширен репортаж за двигателната кола на Karl Benz, заявявайки – Господин Benz смята да започне производството на такъв тип автомобили.
Октомври-Ноември: Морски двигател, разработен от Daimler под патент DRP 39367, започва публични тестове по река Neckar и по езерото Waldsee близо до Baden-Baden.
Benz купува 4000 м2 място в Mannheim на Waldhofstraße за построяване на фабрика.
1887
Пролет: Karl Benz продава един от първите си трколесни моторни коли на Emile Roger, Paris.
27 септември: Gottlieb Daimler представя миниатюрен трамвай на фестивала Cannstatt People. Той е задвижван с едноцилиндров двигател на Daimler.
Октомври: Gottlieb Daimler представя своя моторен велосипед на публиката в Baden-Baden. Karl Benz завършва конструкцията на своята моторна лодка. По същото време Gottlieb Daimler изпробва своята такава на реката Neckar. Gottlieb Daimler купува 3000 м2 за фабрика със склад на 67 Ludwigstraße в Cannstatt. Това слага края на неговите експерименти в лятната му вила (сега Daimler Memorial) на Taubenheimstrasse.
1888
Пролетта: Френският инженер и дизайнер Emile Roger получава екслузивни дистрибуторски права във Франция за автомобили и двигатели от Benz & Co. в Paris.
29 юли: Gottlieb Daimler регистрира неговата самодвижеща се пожарна помпа в Империалния патентен офис с патент DRP 46779. Първият тестов модел с едноцилиндров двигател и мощност от 1 к.с. е последван от 4 к.с. двуцилиндров вариант, който е бил изложен на Германската Конференция на Пожарните в Hanover.
Август: Bertha Benz, заедно с двмата си сина Eugen и Richard предприема първото дълго пътуване в автомобилната история. Тя пътува с триколесен модел Benz от 1888 година от Mannheim до Pforzheim през Heidelberg, Bruchsal и Durlach, връщайки се през Bretten и Bruchsal.
10 август: Продавачът на книги от Leipzig, д-р Friedrich Hermann Wölfert предприема пътуване от Seelberg Hill до Kornwestheim в дирижабъл, задвижван от двигател на Daimler с мощност 4 к.с. при 535 об/мин.
12 септември: На изложението в Munich за двигатели и работещи машини ("Exhibition of Engines and Working Machines") Karl Benz прави публична демонстрация на своята патентирана моторна кола и получава златен медал за неговия нов дизайн.
29 септември: След придобиване на нужните патенти за Щатите от Daimler, производителят на пиана и рояли William Steinway създава фирмата "Daimler Motor Company" на Long Island, New York.
1889
Gottlieb Daimler представя своя нов двуцилиндров V-образен двигател с мощност 1,5 к.с. при 600 об/мин. Двата цилиндъра са под наклон от 17 градуса един към друг. Този двигател се ползва при малки, двуместни превозни средства и е с патент DRP 50839 от 9 юни 1889 година. Този двигател е инсталиран и на „моторна кола с метални гуми” конструирана от Daimler и Maybach, която за първи път има и четиристепенна зъбна трансмисия. На Световното изложение в Париж, където и Benz представя своя автомобил, Daimler показва своя двуцилиндров двигател и „моторна кола с метални гуми”. Това е и началото на Френската автомобилна индустрия.
12 декмври: След подписване на споразумение с Daimler, френската компания Panhard & Levassor доставя един от първите двигатели Daimler, произведен във Франция за Барселона.
1890
Пролетта: Wilhelm Maybach конструира първият 4 цилиндров четиритактов двигател. Теглото на двигателя е 153 килограма и е с мощност 5 к.с. при 620 об/мин и е с предназначение за използване в лодки.
28 ноември: Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) е официално регистрирана при нотариус в Stuttgart. Gottlieb Daimler, Max v. Duttenhofer и Wilhelm Lorenz са подписали вече предварително споразумение на 14 март. Benz & Co. Започват серийно производство на двигатели за лодки. Daimler-Motoren-Gesellschaft си сътрудничи с Maschinenfabrik Esslingen за тестване на 10-20 к.с. двигатели за железопърния транспорт.
1891
11 февруари: Wilhelm Maybach напуска Daimler-Motoren-Gesellschaft, но продължава да работи в конструиране на двигатели и автомобили, като ползва домашната си работилница.
2 март: Daimler-Motoren-Gesellschaft е регистрирана в регистъра за фирми. Фирмата на William Steinway "Daimler Motor Co." Започва производство на първият американски двигател под лицез в Hartford, Connecticut по чертежите на Gottlieb Daimler. Karl Benz работи върху дизайна на четириколения автомобил "Victoria", изоставяйки триколесния автомобил.
1892
13 септември: Wilhelm Maybach заявява патенти за неговата ремъчна предавка със смяна на скорости (патент DRP 68492, 70577, 75069) и охлаждане на маховика (DRP 70260). Патентите са получени между май 1983 и май 1984 година и постижението намира място в Автомобила с ремъчно задвижване.
Октомври: От името на своя бизнес партньор Gottlieb Daimler, Wilhelm Maybach наема градинска стая в бившия хотел Hermann в Cannstatt, където той, 12 работника и пет чирака продължават своята конструкторска работа. Първата разработка е двигателят Phoenix (Феникс). Той има 2 паралелни жилиндри, изляти в един блок и разпределителен вал за контрол на клапаните за изгорели газове. Този двигател е ползван по-късно в автомобили, кораби и дирижабли.
1893
28 февруари: Benz получава патент DRP 73515 за двойно-шарнирната система за управление. Малко по-късно започва и конструкцията на четириколесните автомобили "Victoria".
26 май: Британският бизнесмен Frederick Richard Simms основава "Daimler Motor Syndicate Ltd." В Лондон. Въпреки, че компанията не произвежда автомобили в началото, това е раждането на Британската автомобилна индустрия.
1 май – 31 октомври: На Световното изложение в Чикаго Daimler-Motoren-Gesellschaft представя публично първият напълно функциониращ автомобил в Щатите. Той е модификация на „моторна кола с метални гуми”. Gottlieb Daimler посещава изложението по време на своето сватбено пътешествие със своята втора съпруга Lina. Wilhelm Maybach конструира карбуратор с разпръскваща дюза, предшественика на модерния карбуратор.
1894
Benz "Velo" ("Velocipede") става първия серийно произвеждан автомобил
16-22 юли / 22-31 август: Theodor von Liebieg предприема първото далечно пътуване в историята на автомобилизма с неговия Benz "Victoria". Дългият 939 километров маршрут започва от Reichenberg в Bohemia и продължава през Mannheim до Gondorf, на реката Mosel.
22 юли: Първото състезание (като тест за издръжливост) е проведено между Paris и Rouen. От 21 участници финишират 15. Девет от тях са с двигатели Panhard-Levassor, произведени под лиценз на Daimler и един е Benz 3 к.с. "Vis-à-Vis".
10 октомври: Gottlieb Daimler напуска временно Daimler-Motoren-Gesellschaft и официално оставя акциите си във фирмата. Той и Wilhelm Maybach продължават своята работа в конструиране на автомобили в хотел Hermann в Cannstatt.
1895
18 март: Първият в света автобус, поръчан на 19 декември 1894 година и произведен от Benz & Co. в Mannheim започва да се движи между селищата Siegen, Netphen и Deuz. Поради лоши метеорологични условия и технически проблеми той е спрян през декември същата година.
2 ноември: Първото автомобилно състезание в Щатите с дистанция от 92 мили се провежда между Chicago и Vaukegan и обратно до Chicago. Единият от двамата съперници завършва състезанието Oscar Mueller с Benz.
21 ноември: С участието на Henry Lawson, "Daimler Motor Syndicate, Ltd." Се превръща в "British Motor Syndicate, Ltd." С капитал от £ 150,000. Новата компания закупува патентите на British Daimler и Maybach за 350 000 марки. Fredrick Simms прави предварително условие в сделката, че Daimler и Maybach да се завърнат в Daimler-Motoren-Gesellschaft до 8 ноември.
21 декември: Доставката на двигател номер 1000 на Daimler е отпразнувано в градината на Daimler.
1896
14 януари: Henry Lawson основава "Daimler Motor Company Ltd.", която придобива правата за използване на патентите на Daimler от "British Motor Syndicate, Ltd." И започва производство в Coventry през май следващата година. Това е най-старата автомобилна фабрика във Великобритания.
2 април: Benz & Co. Отварят офис в Stuttgart
26 юни: Превозвачът Friedrich Greiner поръчва Daimler "Victoria" оборудван с таксиметър, за да започне дейността на "Motorized Carriage Service" в Stuttgart – първата фирма в света за моторизирани таксиметрови превози.
1 октомври: Daimler-Motoren-Gesellschaft в Cannstatt доставя своя първи камион с двуцилиндров, 4 к.с. двигател и 1500 кг полезен товар на "British Motor Syndicate, Ltd." в London. Karl Benz разработва своя първи „Автомобил за доставки” на основата на шаси от Velo.
1897
Лято: Daimler-Motoren-Gesellschaft представя "Phoenix" – първия автомобил на фирмата с предно разположен двигател. Четириколесната моторна каляска има двуцилиндров Phoenix двигател с 4 к.с., тръбен радиатор и четиристепенна зъбна трансмисия.
16 юни: Friedrich Greiner получава поръчания Daimler "Victoria" оборудван с таксиметър – първото моторизирано такси в света. Benz & Co. Разработват първия двуцилиндров двигател с хоризонтално разположени един срещу друг цилиндри. Daimler-Motoren-Gesellschaft разработват товарни модели "Daimler Business Car". Те са с 6 вида двигатели от 3, 4, 6, 8, и 10 к.с. с полезен товар от 500, 800, 1200 и 2000 килограма. В Берлин се основава първият Германски автомобилен клуб "Mitteleuropäischer Motorwagen Verein". Gottlieb Daimler и Karl Benz са сред съоснователите. Австро-Унгарският бизнесмен Emil Jellinek получава своя първи Daimler автомобил, който е поръчал при посещението си в Cannstatt. Скоро след това той започва да продава коли на Daimler и изисква от Daimler-Motoren-Gesellschaft да му доставят по-бързи автомобили със значително по-мощни двигатели.
1898
13 юни – 3 юли: На Мото изложението в Париж, Gottlieb Daimler и Wilhelm Maybach представят нова генерация от камиони с полезен товар от 5 тона. Те са с надлъжно разположен четиритактов двигател под предния капак, зъбна предавателна трансмисия и задно предаване.
21-25 юли: Ремъчно задвижван автомобил на Daimler с нисковолтово магнитно запалване от Bosch е подложена на петдневен тест в Австрийските Алпи. Електрическото запалване в последствие е монтирано на много DMG камиони. Опитът с новото запалване води до замяната на досега използваното свещово, характерно за тогавашната конструкция.
Август: "Daimler Manufacturing Company", в която "General Electric Co." има голямо участие, е основана в Long Island City, New York и взема активитетите от "Daimler Motor Company".
12 септември: Първият четирицилиндров автомобил Daimler "Phoenix" Phaeton е доставен на Emil Jellinek. 2,1 литровият двигател "Phoenix" е конструиран от Maybach и е с мощност 8 к.с. при 720 оборота в минута.
2 октомври: Десетместен автобус на Daimler задвижван от 10 к.с. двуцилиндров двигател започва да се движи между Künzelsau и Mergentheim (Württemberg). Този автобус пренася и пощата по 30 километровия маршрут. Това е и първата моторизирана пощенска услуга в Германия, въпреки че е спряна през юли 1899 година.
3 ноември: В Marienfelde, близо до Berlin, инженерна фирма, основана от Adolf Altmann през 1879 е превърната в акционерна под името "Motorfahrzeug- und Motorenfabrik Berlin AG". Тя произвежда автомобили, автобуси и камиони под лиценз на Daimler. През 1902 тя става Berlin-Marienfelde представителство на Daimler-Motoren-Gesellschaft. Daimler-Motoren-Gesellschaft представя публично първите си автобусни модели с 4 базисни модела – 4, 6, 8 и 10 к.с. между 6 и 16 пътника.
1899
2 януари: Въпреки огромния порой и разбитите пътища, 2 автомобила на Benz са първите финиширали на дългото рали между Frankfurt и Cologne.
17 февруари: Първите Daimler двигатели, конструирани за дирижаблите на Graf Zeppelin са доставени. 4,4 литровите, 4 цилиндрови алуминиеви двигатели (модел N) са с мощност 15 к.с. при 700 об/мин.
21 март: Wilhelm Bauer побеждава на 85 километровто туринг състезание от Nice до Magagnone и обратно в 24 к.с., двуместен Daimler Phoenix със средна скорост от 34.7 км/ч, но е без успех на високоскоростните и на планинското рали Nice-La Turbie. Emil Jellinek, който регистрира автомобила Daimler пилотиран от Bauer под своя псевдоним "Mercédès", настоява за производство на напълно нов автомобил в Cannstatt, който да гарантира победа следващата година.
8 май: Benz & Co. (OHG) става "Benz & Cie. Rheinische Gasmotorenfabrik AG Mannheim". Към Karl Benz като член на ръководството е назначен и Julius Ganß. На 8 юли фирмата е вписана в публичния регистър. Производството на първите Daimler двигатели за дирижаблите Zeppelin (LZ 1) дават началото на един успешен период в разработването на такива двигатели. "Österreichische Daimler-Motoren-Kommanditgesellschaft Bierenz, Fischer & Co., Wiener-Neustadt" е основана да предсавя DMG в Австро-Унгария. Продукцията е скромна и се състои в сглобяване на доставени компоненти.
1900
6 март: На 65 годишна възраст в Cannstatt почива Gottlieb Daimler.
26-30 март: На състезанието в Nice са новоконструирани 24 к.с. автомобили Daimler Phoenix. Emil Jellinek регистрира подобно на предишната година два автомобила под името "Mercédès". По време на планинското рали Nice-La Turbie е убит пилотът Wilhelm Bauer в "Mercédès I", след като губи управление и се блъска в стена. Навигаторът Hermann Braun е без травми. Този трагичен инцидент кара Jellinek да поиска по-лек автомобил с по-дълга междуколесна база и по-нисъл център на тежестта.
2 април: Emil Jellinek основава фирма в Monaco за продажба на автомобили и двигатели на Daimler. Същият месец той поръчва 36 автомобила от Cannstatt на цена от 550 000 златни марки, срещу екслузивното право да ги продава под името Mercedes в Австро-Унгария, Франция, Белгия и Щатите. На 8 юни Daimler-Motoren-Gesellschaft одобрява сделката.
14 август: Подписва се договор между общината на Untertürkheim и Daimler-Motoren-Gesellschaft за покупка на 185 000 м2 за построяване на нова фабрика.
20 септември: Представянето на радиатор „пчелна пита” с патент DRP 122 766, базиран на тръбния радиатор на Wilhelm Maybach от 1895 година.
Октомври: Произведени са първите екземпляри на малката двуцилиндрова 8 к.с. кола от DMG, конструирана от най-възрастния син на основателя на компанията Paul Daimler в периода 1899-1900. Тиражът е ограничен.
22 ноември: Първи успешни тестове на 35 к.с. автомобил Mercedes. Месец по-късно на 22 декември първите бройки са изложени в Nice от Emil Jellinek. Основан е работнически пенсионен фонд в Daimler-Motoren-Gesellschaft. В допълнение към доставените двигатели, Benz & Cie. Доставят 603 автомобила, от които 341 са за клиенти зад граница. Това ги прави няй-голямата автомобилна фабрика в света.

*** Името Мерцедес и емблемата на Мерцедес - кратко инфо.06merc.gif

*** Означения - Какво значат буквичките А,B,C, ML, SLS и т.н. и т.н. и заводските такива W,A,C,T и т.н.

*** Mercedes Benz Museum – Stuttgart, Germany - може да видите снимки тук, тук, тук и тук

*** G-class - пълна история до наши дни

*** Pullman лимузини на Mercedes-Benz от 1956 до 2008 г.

*** Що е то AMG

*** 1000 SEL by Trasco

*** Сребърните стрели - Mercedes в автомобилния спорт

*** Майбах и Мерцедес - Кратка история



*** Концепти
1978 Mercedes С W311
1991 Mercedes-Benz F100
1996 Mercedes-Benz F200
2001 Mercedes-Benz F400 Carving
2003 Mercedes-Benz F500 Mind
2005 Mercedes-Benz F600 Hygenius
2005 Mercedes-Benz Bionic Car Concept
2005 Maybach Exelero
2008 Mercedes-Benz Concept Fascination
2009 Mercedes-Benz F-CELL Roadster concept
2010 Mercedes-Benz F 800 Style Concept
2010 Mercedes-Benz Concept Shooting Break
2010 Mercedes-Benz G-Wagon LAPV 6.X Concept
2010 Mercedes-Benz-Hexawheel


  • 0

#2 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 март 2011 - 09:37

History of "Mercedes-Benz Cars" in scale 1/43
"Mercedes-Benz Cars" 1885-2000

1899 Benz "Dos-a-Dos" - DUGU
1901 Daimler Typ Mercedes 35 PS - Johann Distler

1901-1905 Mercedes-Simplex 28/32 PS - RIO
1901-1905 Mercedes-Simplex 28/32 PS Hotel-Coupe - RIO

1901-1905 Mercedes-Simplex 28/32 PS - RIO

1910 Benz Limousine - Matchbox
1928-1930 Mercedes-Benz SSK - RIO
1928-1934 Mercedes-Benz Typ SS (W06) 27.170.225 PS Sport Cabriolet (1933) - Ixo Altaya
1929-1932 Mercedes-Benz SSKL NewRay
1931 Mercedes-Benz Typ 770К Pullman-Cabriolet F Emperor Wilhelm II - Minichamps

1935 Mercedes-Benz 770K Empreror Hirohito - Minichamps

1936-1937 Mercedes-Benz Typ 170V (W136) Limousine 4 Turen - Vitesse
1936-1939 Mercedes-Benz 540 K (W29) - IXO/Altaya

1938-1940 Mercedes-Benz Typ 770  "Großer Mercedes" (W150) Cabriolet F with top - RIO

1938-1940 Mercedes-Benz Typ 770 (W150)- RIO

1939 Mercedes-Benz G4 Francisco Franco (W31) - Minichamps

1948-1953 Mercedes-Benz Typ 170 Deutsche Bundesbahn - Schuco
1951-1958 Mercedes-Benz 300 S Cabriolet A (W188 I) - New Ray
1952 Mercedes-Benz 300 SL "40 Jahre SL" - Model Max
1953-1962 Mercedes-Benz Ponton 180a sedan (W120) - Minichamps
1954-1957 Mercedes-Benz 300 SL Gullwing Coupe (W198 I) - Schuco Junior Line
1955 Mercedes-Benz 300 SLR coupe "Uhlenhaut" (W196) - Minichamps
1955-1963 Mercedes-Benz 190 SL (W121) - Minichamps
1955-1963 Mercedes-Benz Typ 190 SL with top (W121) - RIO
1957-1962 Mercedes-Benz 300D Limousine (W189) - RIO
1958-1960 Mercedes-Benz 220 SE (W128) Cabriolet - Ixo/Altaya
1958-1960 Mercedes-Benz 220 SE Coupe (W128) - Vitesse
1958-1962 Mercedes-Benz 300d Cabriolet D (W189) - RIO

1961-1965 Mercedes-Benz 300 SE Limousine (W112/3) - Spark
1963-1971 Mercedes-Benz Pagode SL cabrio (W113) - Cararama
1963-1971 Mercedes-Benz Pagode SL with top (W113) - Cararama
1964-1981 Mercedes-Benz 600 Long (W100) - Auto Art
1964-1981 Mercedes-Benz 600 Long (W100) - Ixo
1964-1981 Mercedes-Benz 600 Long Landaulet (W100) - Vitesse
1964-1981 Mercedes-Benz 600 SWB (W100) - Auto Art
1965-1972 Mercedes-Benz 200D "HECKFLOSSE" - IXO
1965-1972 Mercedes-Benz 300 SEL (W109.018) - Minichamps
1967-1976 Mercedes-Benz 220 D (W115) - Auto Art
1968-1973 Mercedes-Benz 240D Taxi Beirut - Ixo/Altaya
1968-1976 Mercedes-Benz 280 C (W114) - AutoArt

1969-1990 Mercedes-Benz C111 (II) - Minichamps
1972-1980 Mercedes-Benz 450 SEL 6,9 (W116) - Minichamps
1975-1985 Mercedes-Benz 280 E (W123) - Minichamps
1976-1985 Mercedes-Benz 280 CЕ (С123) - Minichamps
1977-1985 Mercedes-Benz 250T (S123) - Minichamps
1979-1991 Mercedes-Benz 560 SEL (W126) - Minichamps
1980 Mercedes-Benz 500 SEL Pullman W126 - Hand Made by Trasco for Mercedes-Benz
1981-1991 Mercedes-Benz 560 SEC (С126) - Minichamps
1982-1988 Mercedes-Benz 190 - (W201) - Minichamps
1984-1995 Mercedes-Benz (W124) - Minichamps
1984-1995 Mercedes-Benz (W124) - Herpa
1984-1996 Mercedes-Benz (T124) - Minichamps
1984-1996 Mercedes-Benz (S124) Notarzt - Herpa
1985-1989 Mercedes-Benz 560 SL (R107) - Cararama
1987-1996 Mercedes-Benz 300 CE-24 coupe (C124) - Minichamps
1987-1996 Mercedes-Benz 300 CE-24 coupe (C124) - Minichamps
1990-2015 Mercedes-Benz G-class (W463) - Auto Art
1990-1994 Mercedes-Benz 300 GE (W461) - AutoArt
1992-1994 Mercedes-Benz 500E (W124) - Minichamps
1992-1997 Mercedes-Benz 300 CE-24 (A124) cabrio- Minichamps
1992-1998 Mercedes-Benz 600 SEL (W140) 1993 - Minichamps

1992-1998 Mercedes-Benz 600 SEL (W140) - Herpa

1992-1998 Mercedes-Benz 600 SEL W140 - Cursor model 291

1993-2001 Mercedes-Benz C36 AMG (W202) - Minichamps

1994-2001 Mercedes-Benz C-class T-model (S202) - Minichamps

1996-2003 Mercedes-Benz (S210) Elegance - Herpa

1998-2003 Mercedes-Benz CLK (A208) with top - Schuco

1998-2007 Smart Fortwo first generation - Minichamps

1999-2006 Mercedes-Benz CL (C215) - Minichamps


  • 0

#3 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 март 2011 - 09:38

History of "Mercedes-Benz Cars" in scale 1/43
"Mercedes-Benz Cars" since 2000

2000-2007 Mercedes-Benz SL500 Roadster (R230) - Norev

2000-2007 Mercedes-Benz C-class T-model (S203) - Мinichamps
2001-2005 Mercedes-Benz Vaneo (W414) - Minichamps
2001-2011 Mercedes-Benz SC (CL203) - Minichamps
2002 Mercedes-Benz Maybach 57 (W240) - Auto Art

2003-2005 Smart Roadster - Minichamps
2003-2009 Mercedes-Benz E-class (W211) - Minichamps
2003-2009 Mercedes-Benz E-class T-model (S211) - Minichamps
2003-2009 Mercedes-Benz CLK (С209) - Minichamps
2003-2009 Mercedes-Benz CLK (A209) - Minichamps
2004-2009 Mercedes-Benz SLR McLaren (C199) - AutoArt

2004-2009 Mercedes-Benz SLR McLaren (C199) - MotorMax
2004-2010 Mercedes-Benz SLK (R171) - Minichamps
2004-2011 Mercedes-Benz CLS (W219) - Minichamps
2004-2012 Mercedes-Benz A-class(W169)5 doors - Schuco
2004-2012 Mercedes-Benz A-class(W169)3 doors - Schuco
2005-2012 Mercedes-Benz M-class (X164) - Minichamps
2005 Maybach Exelero - Schuco
2005 Mercedes-Benz S600 Pullman (V221) - Hand Made by Shenzhen Jiarun
2005-2011 Mercedes-Benz R-class (W251) - Minichamps

2006 Mercedes-Benz CL (C216) - Auto Art

2006-2013 Mercedes-Benz GL (X164) - Edison


  • 0

#4 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 март 2011 - 09:38

History of "Mercedes-Benz Cars" in scale 1/43
"Mercedes-Benz Cars" in Formula 1

1954 Mercedes-Benz W196 Juan Manuel Fanjio - Minichamps

1955 Mercedes-Benz (W196) Monoposto - Premium Classixx

1998 Team McLaren Mercedes MP4/98T Mika & Erja Hakkinen, Lapland 17 april 2000
2000 West McLaren Mercedes MP4/15 D.Culthard - Minichamps

2000 West McLaren Mercedes MP4/15 M.Hakkinen - Minichamps

2001 West McLaren Mercedes MP4/16 M.Hakkinen No3 - Minichamps
2001 West McLaren Mercedes MP4/16 D.Coulthard No4 - Minichamps
2005 West McLaren Mercedes MP4/20 No9 K.Raikkonen - Minichamps

2005 West McLaren Mercedes MP4/20 No10 H.P.Montoya - Minichamps
2006 Vodafone McLaren Mercedes MP4/21 J.P.Montoya - Minichamps

2007 Vodafone McLaren Mercedes MP4/22 Fernando Alonso No1 - Minichamps

2007 Vodafone McLaren Mercedes MP4/22 L.Hamilton No2 - Minichamps


  • 0

#5 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 март 2011 - 09:39

History of "Mercedes-Benz Cars" in scale 1/43
"Mercedes-Benz Cars" - "Racing cars"

1937 Mercedes-Benz W125 Silberpfeil - New Ray
1952 Mercedes-Benz 300SL Carrera Panamericana No3 H. Lang/E. Grupp, Rallye Mexico 1952 - ModelMax
1952 Mercedes-Benz 300SL Carrera Panamericana No3 Hermann Lang/Erwin Grupp - Cararama
1952 Mercedes-Benz 300 SL Coupe, No.16, Rudolf Caracciola, GP Bern - Model Max
1971 Mercedes-Benz 300SEL 6,8 AMG (W109) 24h Spa Francorchamps - Minichamps
1971 Mercedes-Benz 300 SEL 6,8 W109 Hockenheim Helmut Kelleners - Minichamps
1971 Mercedes-Benz 300SEL 6,8 AMG Hockenheim Hans Heyer - Minichamps

1978-1980 Mercedes-Benz 450 SLC 5.0 C107 - Minichamps

2000 Mercedes-Benz CLK DTM No10 Patrick Huisman - AutoArt
2000 Mercedes-Benz CLK DTM No18 - Auto Art
2000 Mercedes-Benz CLK DTM No42 Darren Turner - Auto Art


  • 0

#6 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 март 2011 - 09:39

History of "Mercedes-Benz Cars" in scale 1/43
"Mercedes-Benz Cars" - "Trucks, Buses and Other"

1955 Mercedes-Benz Rennwagen-Schnelltransporter (W21) - Premium Classixxs

1984 Mercedes Unimog Paris Dakar - Norev
1996-2003 Mercedes-Benz Vito V-class (W638) - Schuco


  • 0

#7 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 март 2011 - 09:40

History of "Mercedes-Benz Cars" in scale 1/43
"Mercedes-Benz Cars" - "Concept Cars"

  • 0

#8 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 март 2011 - 09:40

History of "Mercedes-Benz Cars" in scale 1/43
"Mercedes-Benz Cars" - "Hand made by KAFF"

1973 Mercedes-Benz 450SEL Pullman - hand remodeling by KAFF
1990-2010 Mercedes-Benz G-class LLWB (based on W463) - Hand Made by KAFF


  • 0

#9 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 март 2011 - 09:42

СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 001| 1965-1972 Mercedes-Benz 200D "HECKFLOSSE" - IXO

dsc_6925_3533c_30899898.jpg
dsc_6926_4d6a9_30899899.jpg
dsc_6927_ee208_30899900.jpg
200_d_heckflosse_19660002_1d5d7_29437971
200_d_heckflosse_19660003_a9891_29437972
200_d_heckflosse_19660004_9986d_29437973
200_d_heckflosse_19660005_fd4f4_29437974
200_d_heckflosse_19660006_22e42_29437975
200_d_heckflosse_19660007_3347a_29437976


  • 0

#10 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 март 2011 - 11:46

СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 002 |1953-1962 Mercedes-Benz Ponton 180a sedan (W120) - Minichamps
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#11 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 11 март 2011 - 12:35

СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 003 | 1955-1963 Mercedes-Benz 190 SL (W121) (1958) - Minichamps
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#12 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 13 март 2011 - 20:56

СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 004 | 1901 Daimler Typ Mercedes 35 PS - Johann Distler
2007_0929image0088_c29c0_29432400.jpg
2007_0929image0092_8f814_29432403.jpg
2007_0929image0091_abb04_29432402.jpg
2007_0929image0090_e0082_29432401.jpg
2007_0929image0085_0dfdd_29432398.jpg
2007_0929image0086_3ba31_29432399.jpg


  • 0

#13 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 13 март 2011 - 21:07

СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 005 | 1968-1973 Mercedes-Benz 240D Taxi Beirut - Ixo/Altaya
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#14 Mr.Mercedes-Benz

Mr.Mercedes-Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:DiecastCarsBG.com
    Mercedes-Benz models in scale 1/43
  • Автомобил:
    А-клас 1999

Публикувано 16 март 2011 - 21:50

СЪДЪРЖАНИЕ НА ТЕМАТА
№ 006 | 2000 Mercedes-Benz CLK DTM No42 Darren Turner - AUTOart
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#15 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 март 2011 - 11:48

Краси турни снимки на повечко класически модели : 107, 110, 113, 116, 126, 123, 124, 140 - Знам че имаш :icon_coolgrin:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни