Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Предни амортисьори за W124E200


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 март 2011 - 18:29

Здравейте,

Ами понеже тази седмица съм се решил вече да оправя окачването отпред и да си карам колата - чудя се какви амортисьори да взема ... За сега имам оферта за Boge и за Sachs на около 160 лв. Ще сменя още шарнири и тампони на амортисьорите (Слагам Lemforder) - и те са ми по 180 лв на заедно (х 2 бр.) :kill_myself:
Моля, ако някой е извършвал такава смяна скоро, или пък има впечатления и информация по темата - каква марка и как се движат цените. Благодаря предварително !
  • 0

#2 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 07 март 2011 - 19:29

Цените за частите са нормални.
Правилно си се ориентирал и към марките части,това са твойте части.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#3 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 07 март 2011 - 19:41

Закс според мене е по приемливия вариятнт , отзад съм с такива и втора година няма проблеми , но мога да каже същото и за боге-то , също са добри , който марка да вземеш няма да съжаляваш.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#4 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 09 март 2011 - 22:28

Виж и цените на Bilstein.Аз съм доволен от тях.
  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 10 март 2011 - 01:19

оригинален SACHS "Super Touring" за 124 с холограм (Germany)- 138лв/бр снимка тук AVD си взе от тези и може да сподели мнение.
Шарнинр на MEYLE (Germany)- 35лв/бр
Тампон за амортисьор Febi (Germany)- 75лв/бр

Не внасям lemforder, че доста нелегални китайски копия се разпространиха и само времето показва, че са менте. Fitibaldi може да сподели опит с 4 месечни шарнири менте.
  • 0

#6 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 март 2011 - 12:11

Благодаря, цената за Sachs амортисьори е доста атрактивна, но мнението е от четвъртък, а аз бързах в сряда да ги купя ...
В събота смених амортисьори Boge (160лв.), прахозащ. компл. Boge (55лв.), тампони горни Lemforder (60лв./бр.), шарнири долни Lemforder (36лв./бр.). Предницата осезаемо се подобри, но след като изчезна чукането и скърцането от старите амртисьори и шарнири, сега чувам едно по-леко трополене от време на време отпред, което ще трябва да се разбере от какво е. Това е първи ремонт на окачването отпред на колата - всичко беше оригинално, с щампа трилъчата звезда ;-), Дори амортисьорите - незнам, ама колата е според километража 197хил., но според мен е на 297хил. (поне). Б...х тия амортисьори, б...х тия италиянски пътища ... Тия италианците купуват колата и ако понякога масло сменят, добре е :kill_myself:
  • 0

#7 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 27 май 2011 - 12:50

Благодаря, цената за Sachs амортисьори е доста атрактивна, но мнението е от четвъртък, а аз бързах в сряда да ги купя ...
В събота смених амортисьори Boge (160лв.), прахозащ. компл. Boge (55лв.), тампони горни Lemforder (60лв./бр.), шарнири долни Lemforder (36лв./бр.). Предницата осезаемо се подобри, но след като изчезна чукането и скърцането от старите амртисьори и шарнири, сега чувам едно по-леко трополене от време на време отпред, което ще трябва да се разбере от какво е. Това е първи ремонт на окачването отпред на колата - всичко беше оригинално, с щампа трилъчата звезда ;-), Дори амортисьорите - незнам, ама колата е според километража 197хил., но според мен е на 297хил. (поне). Б...х тия амортисьори, б...х тия италиянски пътища ... Тия италианците купуват колата и ако понякога масло сменят, добре е :kill_myself:

:allhail:Масово Жабарите НЕ сменят масло /защото им струва 400 евро /а само доливат ...отношението им към колите е ужасно...
  • 0

#8 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 27 май 2011 - 14:33

:allhail:Масово Жабарите НЕ сменят масло /защото им струва 400 евро /а само доливат ...отношението им към колите е ужасно...

Според вас как ще си купите нова кола и няма да смените маслото?Старото къде отива.Нали колата е нова.Има си изискване и за гаранционна смяна.Пък и нова кола не гори масло.Значи стигаме до извода,че маслата им не ги бива.После след като почне да го гори,защо да го сменя?Естествено ,че само ще долива,тя за него и без това е морално остаряла.Още един въпрос?Със дизелите такъв проблем няма.Проблема е само с бензинките.Ако в България карахме с масло родно производство,да речем М10Д,май и ние щяхме да сме със скапани мотори.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#9 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 27 май 2011 - 15:09

Според вас как ще си купите нова кола и няма да смените маслото?Старото къде отива.Нали колата е нова.Има си изискване и за гаранционна смяна.Пък и нова кола не гори масло.Значи стигаме до извода,че маслата им не ги бива.После след като почне да го гори,защо да го сменя?Естествено ,че само ще долива,тя за него и без това е морално остаряла.Още един въпрос?Със дизелите такъв проблем няма.Проблема е само с бензинките.Ако в България карахме с масло родно производство,да речем М10Д,май и ние щяхме да сме със скапани мотори.

:allhail: Олеле!Един приятел от офроуд маниаците какви ми ги разправя тези дни...направо не е за вярване .Купили един Гранд Чероки от Италия с блокирал мотор и взели да го разглобяват...вътре стъргали отлагания от старо масло със щпакла/е от мотора нищо не ставало де...А за новите коли за да е в гаранция и безплатна смяна на масло жабарите връщали километража.Така засекли нашите че на един автомобил първата му смяна на масло била на 75000км.А по повод новите коли...когато с едно масло колата мине голям пробег макар и нова ...качествата на маслото отиват на кино и маслото съответно почва да намалява. :icon_coolgrin:
  • 0

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2011 - 15:25

Ай стига глупости, щото българите пък си поддържаме много колите.
Навсякъде както мърлячи и маниаци, си има и нормални потребители, които просто си поддържат колите без да се вманиачават.

А аз в БГ какви клошарски изпълнения съм виждал, никой не може да ме убеди, че Италианците са по-големи мизерници от нас.
А за "прословутата" немска поддръжка да не говорим... масло 30х.км, въздушен филтър на 50. Дисковете нацепени, иначе бели светодиоди по таблото. Нали не мислите, че не може да се удари печат от измеке сервиз, за да важи гаранцията?
И не, не става въпрос за турци, а за чисти германци.

И пича го боли, ще я продаде Е46ицата за 1500 евро, щото тя за нищо не става, една промивка, 2 дни в козметичния център на Горубляне и е нова.

Темата не е ли за авточасти?
  • 0

#11 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2011 - 17:17

Напълно съм съгласен с колегата Liloff - мизерници има навсякъде. В никакъв случай в България не са по-малко, отколкото в други европейски страни. Не бива да забравяме, че тук мизерията също допълнително ни прави мизерници ;). Според мен трябва да отчетем също, че нашите търговци отиват примерно в Италия и нали искат да вземат най-евтиното - взимат колите на разни нечистоплътни "западняци", които и да искат, не могат ги продаде за повече от няколко стотачки до 1000 евро макс. Щото аз гледах преди няколко месеца в mobile.de 124-ки по 3-4 хил. евро, а не за до 1000 евро, каквито взимат нашите търговци.

И да, темата я пуснах през март, защото исках мнения за марки авточасти за моя Мечо. Последните коментари пак аз съм ги предизвикал, с учудването си как така може да е читав шарнир на почти 300 хиляди, същото и за амортисьор. Моите, които смених, бяха със щампа трилъча звезда ... е, верно може да са ги сменили в оторизиран сервиз на Mercedes в Италия, ама не ми се вярва, по-скоро въобще не са ги сменяли. Незнам ...

И привършвам пак за авточастите - съвсем наскоро се убедих, че официалните вносители яко надуват цените и това също допринася за наличието на толкова ментаци и куче-марки. За справка - току що купих тампон за мотора на моя Мечо, Boge в кутийка на Lemforder, модела за автомобил с климатик, изглежда доста добре изработен, за 100 лв. (е, със много добра отстъпка за мен, ама човека пак си печели нещо, няма да ми го продаде на загуба). Цената, която ми дадоха от Аутоплюс, беше към 140лв. по спомен. С него и с два леви кормилни накрайника Moog (вътрешен и външен), се надявам да реша проблема с трополенето, което се чува от предния мост, засега това се установи, че е за смяна.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни