Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

компресора зацепва при ниски обороти /свободен ход/w202


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 03 март 2011 - 15:38

Да помагат тези с компресорите ...... Колеги .....от известно време забелязах, че когато колата работи на свободен ход /800об./ компресора зацепва от време на време - типичното прикихване като оборотите респективно намалят /свалят се/ - нормално..... щото зацепва електромагнитната шайба. Иначе при форсиране на мотора, компресора зацепва около 1700об. - тогава се чува зацепването на шайбата. Преди време пак забелязах това зацепване на шайбата на свободен ход - което ме шашна малко, но после се оправи..... и ето сега пак наново. От какво може да зацепва ел.маг.шайба така на свободен ход???? - някакви предположения.
Иначе не чувам да вие лагера на компресора.
  • 0

#2 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 03 март 2011 - 16:33

Странно, при мене зацепва моментално с докосване на педала на газта. С други думи още 900 об/мин. Да не би да ти зацепва климатикът, а ти да си мислиш, че е компресорът? Защото такъв случай с климатик съм имал...
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#3 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 03 март 2011 - 18:19

Странно, при мене зацепва моментално с докосване на педала на газта. С други думи още 900 об/мин. Да не би да ти зацепва климатикът, а ти да си мислиш, че е компресорът? Защото такъв случай с климатик съм имал...

не е климатика, колега, компресора на мотора е - видях го, при отворен преден капак, как зацепва шайбата на компресора и после отпуска и след 2/3 сек. пак така. Иначе нормално шайбата зацепва някъде на 1700/1800об. но със сигурност под 2000об. Мисля си дали шайбата не прави някакъв проблем. Но да уточня
че това не го прави постоянно.
  • 0

#4 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 04 март 2011 - 10:38

няма ли мнения ????
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 март 2011 - 11:12

Не мога да си го представя. На тихи обороти да ти зацепи компресора ми се струва странно. Чипосвана ли е колата?
Но омята не зацепва от 1000 оборота. Винаги е от 1600-1700.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 04 март 2011 - 19:53

Не мога да си го представя. На тихи обороти да ти зацепи компресора ми се струва странно. Чипосвана ли е колата?
Но омята не зацепва от 1000 оборота. Винаги е от 1600-1700.

Не, няма чип колата и не мисля да слагам /за сега де/...... и моята включва компресора на същите обороти /1600/1700об./...... но много странно защо го прави това - със сигурност го видях при отворен преден капак - както си работи на 800об. изведнъж зацепва шайбата и сваля оборотите и така няколоко пъти. После като изгася и запаля отново го няма това ...... но странното е че се появява от време на време......не мога да си обясня причината.
  • 0

#7 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 05 март 2011 - 01:43

Ама не разбрах приплъзва ли шайбата или буквално я виждаш как си влиза навътре? Я му дръпни жичките и виж пак ли го прави.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#8 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 05 март 2011 - 10:36

Ама не разбрах приплъзва ли шайбата или буквално я виждаш как си влиза навътре? Я му дръпни жичките и виж пак ли го прави.

Виждам я как влиза навътре и зацепва и след 2 сек. отцепва. Не разбрах за кои жички говориш.
  • 0

#9 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 05 март 2011 - 11:37

Съединителят е електро-магнит. Някъде по компресора трябва да има захранване. Не съм гледал къде е точно, защото не ми се е налагало да търся проблеми там. Но все си мисля, че е добре да се провери за евентуално окъсяване и да се почисти хубаво въпреки това.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни