Здравейте,
нов съм във форума. Колата ми е W202 C220 CDI 2000г. Четох последните няколко дни темите. Не намирам решение за за най притеснителния за момента проблем. От известно време не иска да вдигне над 120-130.
Идея какво може да е ?
Не вдига повече от 130 км/ч
Започната от ОЧЗ, 01 мар 2011 - 18:18:09
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 март 2011 - 18:18
#2
Публикувано 01 март 2011 - 20:36
Здрасти
Оправи си настройките на компа за гумите или на темпомата ако си му задал MAX скорост.
Оправи си настройките на компа за гумите или на темпомата ако си му задал MAX скорост.
#3
Публикувано 01 март 2011 - 21:46
Здрасти, колега,
Провери да не би турбото да не сработва нормално, защото някой от маркучите му е разхлабен/откачен или да му е пробит радиатора (за прецакано турбо не ща и да си помисля, че е лошо). Въобще да смуче въздух откъдето не трябва. Макар че тогава по-скоро няма да ти е проблем скоростта, а просто няма да ти качва над 3000 оборота, но за да развиеш скорост над 120-130 на 5-та предавка би трябвало да си точно около тези обороти. Колата почва да работи сякаш е в авариен режим. Познава се много лесно ако се пробваш да я "изръчкаш" на 3-та над 3000 оборота. Ако турбото го "няма" колата ще стигне макс до 80км./ч. и толкоз. А и при каране я няма познатата динамика, която се усеща при развъртане на турбото, когато двигателя заработи над 1700-1800 оборота.
Провери да не би турбото да не сработва нормално, защото някой от маркучите му е разхлабен/откачен или да му е пробит радиатора (за прецакано турбо не ща и да си помисля, че е лошо). Въобще да смуче въздух откъдето не трябва. Макар че тогава по-скоро няма да ти е проблем скоростта, а просто няма да ти качва над 3000 оборота, но за да развиеш скорост над 120-130 на 5-та предавка би трябвало да си точно около тези обороти. Колата почва да работи сякаш е в авариен режим. Познава се много лесно ако се пробваш да я "изръчкаш" на 3-та над 3000 оборота. Ако турбото го "няма" колата ще стигне макс до 80км./ч. и толкоз. А и при каране я няма познатата динамика, която се усеща при развъртане на турбото, когато двигателя заработи над 1700-1800 оборота.
#4
Публикувано 02 март 2011 - 09:42
Точно така.Важно е да установиш дали не вдига повече от 130км.ч или не се форсира повече от 3000об/мин.Ако не се форсира-в авариен режим си.Ако се форсира,но няма мощност-турбо,а може и масметър.Провери и пиши пак.
#5
Публикувано 02 март 2011 - 09:45
Забравих да питам-не ти ли свети някаква лампа по таблото?
#6
Публикувано 05 март 2011 - 18:41
Здр. колега.
И аз имах същите признаци по колата както при теб, обаче моята е ц250тд.
При мен се оказа, че проблема беше във вакума на автомобила. Едно розово маркуче което помага за регулирането на фаровете се беше пукнало до въздушния филтър и заради него не може да направи вакум и така не ми даваше да карам повече от 120 и около 3000обр. и не се форсираше. Аз разглобих почти цялата кола а то какво се оказа.
Ето темата в която писах за проблема може да ти помогне нещо.
http://forums.mbclub...=1
Успех.
И аз имах същите признаци по колата както при теб, обаче моята е ц250тд.
При мен се оказа, че проблема беше във вакума на автомобила. Едно розово маркуче което помага за регулирането на фаровете се беше пукнало до въздушния филтър и заради него не може да направи вакум и така не ми даваше да карам повече от 120 и около 3000обр. и не се форсираше. Аз разглобих почти цялата кола а то какво се оказа.
Ето темата в която писах за проблема може да ти помогне нещо.
http://forums.mbclub...=1
Успех.
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни