Здравейте,
нов съм във форума. Колата ми е W202 C220 CDI 2000г. Четох последните няколко дни темите. Не намирам решение за за най притеснителния за момента проблем. От известно време не иска да вдигне над 120-130.
Идея какво може да е ?
Не вдига повече от 130 км/ч
Started by ОЧЗ, 01 Mar 2011 - 18:18:09
5 replies to this topic
#1
Posted 01 March 2011 - 18:18
#2
Posted 01 March 2011 - 20:36
Здрасти
Оправи си настройките на компа за гумите или на темпомата ако си му задал MAX скорост.
Оправи си настройките на компа за гумите или на темпомата ако си му задал MAX скорост.
#3
Posted 01 March 2011 - 21:46
Здрасти, колега,
Провери да не би турбото да не сработва нормално, защото някой от маркучите му е разхлабен/откачен или да му е пробит радиатора (за прецакано турбо не ща и да си помисля, че е лошо). Въобще да смуче въздух откъдето не трябва. Макар че тогава по-скоро няма да ти е проблем скоростта, а просто няма да ти качва над 3000 оборота, но за да развиеш скорост над 120-130 на 5-та предавка би трябвало да си точно около тези обороти. Колата почва да работи сякаш е в авариен режим. Познава се много лесно ако се пробваш да я "изръчкаш" на 3-та над 3000 оборота. Ако турбото го "няма" колата ще стигне макс до 80км./ч. и толкоз. А и при каране я няма познатата динамика, която се усеща при развъртане на турбото, когато двигателя заработи над 1700-1800 оборота.
Провери да не би турбото да не сработва нормално, защото някой от маркучите му е разхлабен/откачен или да му е пробит радиатора (за прецакано турбо не ща и да си помисля, че е лошо). Въобще да смуче въздух откъдето не трябва. Макар че тогава по-скоро няма да ти е проблем скоростта, а просто няма да ти качва над 3000 оборота, но за да развиеш скорост над 120-130 на 5-та предавка би трябвало да си точно около тези обороти. Колата почва да работи сякаш е в авариен режим. Познава се много лесно ако се пробваш да я "изръчкаш" на 3-та над 3000 оборота. Ако турбото го "няма" колата ще стигне макс до 80км./ч. и толкоз. А и при каране я няма познатата динамика, която се усеща при развъртане на турбото, когато двигателя заработи над 1700-1800 оборота.
#4
Posted 02 March 2011 - 09:42
Точно така.Важно е да установиш дали не вдига повече от 130км.ч или не се форсира повече от 3000об/мин.Ако не се форсира-в авариен режим си.Ако се форсира,но няма мощност-турбо,а може и масметър.Провери и пиши пак.
#5
Posted 02 March 2011 - 09:45
Забравих да питам-не ти ли свети някаква лампа по таблото?
#6
Posted 05 March 2011 - 18:41
Здр. колега.
И аз имах същите признаци по колата както при теб, обаче моята е ц250тд.
При мен се оказа, че проблема беше във вакума на автомобила. Едно розово маркуче което помага за регулирането на фаровете се беше пукнало до въздушния филтър и заради него не може да направи вакум и така не ми даваше да карам повече от 120 и около 3000обр. и не се форсираше. Аз разглобих почти цялата кола а то какво се оказа.
Ето темата в която писах за проблема може да ти помогне нещо.
http://forums.mbclub...=1
Успех.
И аз имах същите признаци по колата както при теб, обаче моята е ц250тд.
При мен се оказа, че проблема беше във вакума на автомобила. Едно розово маркуче което помага за регулирането на фаровете се беше пукнало до въздушния филтър и заради него не може да направи вакум и така не ми даваше да карам повече от 120 и около 3000обр. и не се форсираше. Аз разглобих почти цялата кола а то какво се оказа.
Ето темата в която писах за проблема може да ти помогне нещо.
http://forums.mbclub...=1
Успех.
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users