Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не вдига повече от 130 км/ч


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 ОЧЗ

ОЧЗ

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    C 220 дизел, комби<br />wdb202

Публикувано 01 март 2011 - 18:18

Здравейте,

нов съм във форума. Колата ми е W202 C220 CDI 2000г. Четох последните няколко дни темите. Не намирам решение за за най притеснителния за момента проблем. От известно време не иска да вдигне над 120-130.

Идея какво може да е ?
  • 0

#2 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2378 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 март 2011 - 20:36

Здрасти
Оправи си настройките на компа за гумите или на темпомата ако си му задал MAX скорост.
  • 0

#3 Kalin2007

Kalin2007

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S202 - C 220 CDI T-model, Elegance 1999g.
    Mercedes-Benz S204 - C 220 CDI T-model, Avantgarde 2008g.

Публикувано 01 март 2011 - 21:46

Здрасти, колега,
Провери да не би турбото да не сработва нормално, защото някой от маркучите му е разхлабен/откачен или да му е пробит радиатора (за прецакано турбо не ща и да си помисля, че е лошо). Въобще да смуче въздух откъдето не трябва. Макар че тогава по-скоро няма да ти е проблем скоростта, а просто няма да ти качва над 3000 оборота, но за да развиеш скорост над 120-130 на 5-та предавка би трябвало да си точно около тези обороти. Колата почва да работи сякаш е в авариен режим. Познава се много лесно ако се пробваш да я "изръчкаш" на 3-та над 3000 оборота. Ако турбото го "няма" колата ще стигне макс до 80км./ч. и толкоз. А и при каране я няма познатата динамика, която се усеща при развъртане на турбото, когато двигателя заработи над 1700-1800 оборота.
  • 0
Публикувано изображение

#4 st.stoilov

st.stoilov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 02 март 2011 - 09:42

Точно така.Важно е да установиш дали не вдига повече от 130км.ч или не се форсира повече от 3000об/мин.Ако не се форсира-в авариен режим си.Ако се форсира,но няма мощност-турбо,а може и масметър.Провери и пиши пак.
  • 0

#5 st.stoilov

st.stoilov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 02 март 2011 - 09:45

Забравих да питам-не ти ли свети някаква лампа по таблото?
  • 0

#6 IcoPetrov

IcoPetrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Какво му трябва на човека?
    Нафта и километри :)
  • Автомобил:
    C250TD/06/1998

Публикувано 05 март 2011 - 18:41

Здр. колега.
И аз имах същите признаци по колата както при теб, обаче моята е ц250тд.
При мен се оказа, че проблема беше във вакума на автомобила. Едно розово маркуче което помага за регулирането на фаровете се беше пукнало до въздушния филтър и заради него не може да направи вакум и така не ми даваше да карам повече от 120 и около 3000обр. и не се форсираше. Аз разглобих почти цялата кола а то какво се оказа.
Ето темата в която писах за проблема може да ти помогне нещо.
http://forums.mbclub...=1
Успех.
  • 0
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни