Работна температура w202 2.5ТД
Започната от yxoto, 21 фев 2011 - 13:49:24
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 февруари 2011 - 13:49
Привет колеги! Имате ли представа колко градуса трябва да поддържа в202 2.5 ТД? Моята много рядко (особено сега през зимата) качва над 70 градуса. Мисля, че проблема е в термостата и днес ходих до Ивайджет да купя нов, но на термостата който ми дадоха от там е щамповано "80 градуса". Този излиза по номер на рамата, но се притеснявам дали и след смяната няма да е същото, тъй като имам някакъв спомен че термостата отваря на 87 градуса, ако не се бъркам нещо с бензиновите мотори. Моля дайте мнения.
"Когато говориш каквото мислиш, мисли какво говориш!"
#2
Публикувано 21 февруари 2011 - 15:24
Според мен логиката да отваря на 80 е че си с турбина. Турбодизелите са по-високо натоварени мотори от обикновените дизели и вдигат по-лесно температура. Особено при по-яко натискане.
Ако са ти вадили термостат по ВИН, вероятността да ти дадат грешен е много, много малка.
P.S. За мотор 605.960 излиза 80 градуса термостата.
Ако са ти вадили термостат по ВИН, вероятността да ти дадат грешен е много, много малка.
P.S. За мотор 605.960 излиза 80 градуса термостата.
#3
Публикувано 21 февруари 2011 - 17:57
Благодаря Субсоник, дано да няма проблеми. Утре ще го сменя и ще си покаже поздрави
"Когато говориш каквото мислиш, мисли какво говориш!"
#4
Публикувано 02 април 2011 - 11:22
дано не греша колега но мисля че имаше още един термостат някъде покрай радиатора.
#5
Публикувано 02 април 2011 - 21:40
Колега,дано не греша колега но мисля че имаше още един термостат някъде покрай радиатора.
Най-вероятно грешиш, каква ще е ролята на втория термостат?
Датчик и термостат са различни работи. На радиатора има втори термодатчик.
Относно термостата: до колкото знам трябва да има щамповани две температури. По-ниската е тази на която започва да отваря термостат, а другата, по-високата, е при която е напълно отворил.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 02 април 2011 - 23:17
Не най вероятно а направо си греши.Никой не слага по десет термостата в една кола.Колега,
Най-вероятно грешиш, каква ще е ролята на втория термостат?
Датчик и термостат са различни работи. На радиатора има втори термодатчик.
Относно термостата: до колкото знам трябва да има щамповани две температури. По-ниската е тази на която започва да отваря термостат, а другата, по-високата, е при която е напълно отворил.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 03 април 2011 - 10:32
порових се малко:термостат на някакво радиаторче през него преминава анифриз служи за подгряване на горивото.отваря на 40 градуса ако е здрав.
в противен случай стои постоянно отворено
в противен случай стои постоянно отворено
#8
Публикувано 03 април 2011 - 20:07
Пусни някоя и друга схема или поне модел за който говориш, щото още от едно време има огрев на обратната нафта, но не е през термост, камо ли през радиатор.порових се малко:термостат на някакво радиаторче през него преминава анифриз служи за подгряване на горивото.отваря на 40 градуса ако е здрав.
в противен случай стои постоянно отворено
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Публикувано 03 април 2011 - 20:56
колега номер А0052033175 но поогледах мойта ц 250 тд и не видях къде може да е.може да става въпрос за цди моторите.извинявам се ако съм сгрешил.
#10
Публикувано 03 април 2011 - 21:39
Не успях да намеря точни данни, които да мога с чисто сърце да пусна тук, но изглежда номера, който си дал е на втори термостат, който е на някакво малко радиаторче, пред или зад нормалния си радиатор. Имало го само на първите цди-та 98-99 година, после изчезва. До колкото разбрах е присъщо на автомобили с външно подгряване(печка), където обаче си имаш и трети кръг на циркулация.колега номер А0052033175 но поогледах мойта ц 250 тд и не видях къде може да е.може да става въпрос за цди моторите.извинявам се ако съм сгрешил.
На твоя мотор би трябвало да има една странна пишка(не е тръба, щото не е с кръгло сечение), Г-образна, от блока, от която се топли обратната нафта.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Публикувано 03 април 2011 - 23:14
Здравейте момчета,
Сега го погледнах този двигател - 605 960 - в Autodata. Според техническите данни там, работната температура на водата (антифриза) е 70 градуса. Термостата е само един (няма вторичен както при някои CDI) и би трябвало да отваря при 85 градуса. Трябва само да се погледне дали не е производство за топла страна като Италия, където слагат термостати, които отварят при по-ниска температура.
Сега го погледнах този двигател - 605 960 - в Autodata. Според техническите данни там, работната температура на водата (антифриза) е 70 градуса. Термостата е само един (няма вторичен както при някои CDI) и би трябвало да отваря при 85 градуса. Трябва само да се погледне дали не е производство за топла страна като Италия, където слагат термостати, които отварят при по-ниска температура.
#12
Публикувано 03 април 2011 - 23:39
При bmv-то ги слагат по два термостата,ма за Мерцедес?
Никога не оставям магарето си в калта.
#13
Публикувано 07 април 2011 - 14:37
По 10 термостата още не са почнали да им слагат ама CDI моторите (първото поколение за другите незнам) имат два. Малкия термостат се намира на едно малко радиаторче пред радиатора за климатика и той кокто основния термостат отваря при над 80градуса. Ако отваря на 40 колата няма да дига 80гродуса особено зимата повече дт 60 няма да качва имал съм го този проблем. Ето това са двата термостата за W202CDI.
Прикачени файлове
#14
Публикувано 08 април 2011 - 21:57
По 10 термостата още не са почнали да им слагат ама CDI моторите (първото поколение за другите незнам) имат два. Малкия термостат се намира на едно малко радиаторче пред радиатора за климатика и той кокто основния термостат отваря при над 80градуса. Ако отваря на 40 колата няма да дига 80гродуса особено зимата повече дт 60 няма да качва имал съм го този проблем. Ето това са двата термостата за W202CDI.
Абсолютно си прав за ЦДИ-то.Някои модели на БМВ и Опел/омега/ бензинови шестаци също са с по два термостата.
#15
Публикувано 01 май 2011 - 17:06
Нормално е зимата да ти седи малко под 70 при нормално каране. Изръчкай го като е на 70 веднъж да качи на 80 и там ще си и остане.
КЛИМАТИЗАЦИЯ И ВЕНТИЛАЦИЯ-0898352367
За съфорумници-отстъпки
За съфорумници-отстъпки
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни