Малко помощ при покупка
Started by dimitarv, 16 Feb 2011 - 02:45:59
20 replies to this topic
#1
Posted 16 February 2011 - 02:45
Здравейте!
Планувам в скоро време да се присъединя към собствениците на W210 и пиша, защото имам нужда от съвет.
Истината е, че съм карал различни коли (кои за кратко, кои за малко повече), но съм се ориентирал към W210 за първата ми собствена кола (която да карам по-дълъг период от време).Пътувам доста и рядко съм сам, затова залагам на комфорта и големината. Като алтернативен вариант обмислях и Е39, но по различни причини се разубедих. Е46 (съотвено С-класите също) ми идва мъничка. От финансова гледна точка няма да ми е съвсем безпроблемно да поддържам Е-класа, но при положение, че навъртам по 600км само извънградско на седмица, паричната жертва ще си заслужава.
За какво се чудя...
1. Най-напред за годината. Чета, че тези преди '98 са доста проблемни. Вярно ли е? Задължително ли да търся кола след фейслифта?
2. Двигателя. Предпочитам дизелови по принцип, но нямам проблем с това да карам бензинова. Кои са най-добрите варианти? Разбрах, че Е200 дизел (95к.с.) са с проблемни помпи... Не съм екстремен шофьор и държа на конете само за увереност, че колата ще ме слуша, ако случайно се наложи.
3. Скорости. Карал съм само с ръчни. Виждам отзиви, че автоматичните са проблемни и доста по-скъпи за поддръжка.
4. Цените. Има всякакви - от 4000 до 12000лв. Каква е нормалната цена, на която може да се намери W210 без да е прекалено скъпа или подозрително евтина (наясно съм горе-долу, но все пак да попитам...)? Не бързам много с покупката, така че ще изчакам да "изскочи" някое изгодно предложение. Колко точно е скъпа поддръжката? Тук виждам мнения "караш Мерцедес, а поддържаш Голф", в BMW форума - "караш Голф, а поддържаш Мерцедес". Как стоят реално нещата?
5. На какво да обърна по-сериозно внимание, когато ходя да оглеждам и избирам?
Бладоря ви много предварително за помощта!
Планувам в скоро време да се присъединя към собствениците на W210 и пиша, защото имам нужда от съвет.
Истината е, че съм карал различни коли (кои за кратко, кои за малко повече), но съм се ориентирал към W210 за първата ми собствена кола (която да карам по-дълъг период от време).Пътувам доста и рядко съм сам, затова залагам на комфорта и големината. Като алтернативен вариант обмислях и Е39, но по различни причини се разубедих. Е46 (съотвено С-класите също) ми идва мъничка. От финансова гледна точка няма да ми е съвсем безпроблемно да поддържам Е-класа, но при положение, че навъртам по 600км само извънградско на седмица, паричната жертва ще си заслужава.
За какво се чудя...
1. Най-напред за годината. Чета, че тези преди '98 са доста проблемни. Вярно ли е? Задължително ли да търся кола след фейслифта?
2. Двигателя. Предпочитам дизелови по принцип, но нямам проблем с това да карам бензинова. Кои са най-добрите варианти? Разбрах, че Е200 дизел (95к.с.) са с проблемни помпи... Не съм екстремен шофьор и държа на конете само за увереност, че колата ще ме слуша, ако случайно се наложи.
3. Скорости. Карал съм само с ръчни. Виждам отзиви, че автоматичните са проблемни и доста по-скъпи за поддръжка.
4. Цените. Има всякакви - от 4000 до 12000лв. Каква е нормалната цена, на която може да се намери W210 без да е прекалено скъпа или подозрително евтина (наясно съм горе-долу, но все пак да попитам...)? Не бързам много с покупката, така че ще изчакам да "изскочи" някое изгодно предложение. Колко точно е скъпа поддръжката? Тук виждам мнения "караш Мерцедес, а поддържаш Голф", в BMW форума - "караш Голф, а поддържаш Мерцедес". Как стоят реално нещата?
5. На какво да обърна по-сериозно внимание, когато ходя да оглеждам и избирам?
Бладоря ви много предварително за помощта!
#2
Posted 16 February 2011 - 09:39
Ми аз имах БМВ. Страхотна кола, много надеждна, наистина много си я харесвам.
Имам сега Мерцедес... е това е ебаси безсмъртната машина. Страхотно окачване, доста добра возия.
Ако можеш да прежалиш екстрите, взимай евтина. Ако искаш екстри, това им определя основно цената.
Нищо им няма на автоматиците. Както на БМВ, така и на Мерц.
Също в този форум битува мита, че 2.5 дизелите на БМВ са проблемни. Аз не споделям това мнение.
Дизелите на Мерц са безсмъртни, но горят много и са малко безсмислени от поколението на 210ката.
Земи някаква 200-230 Компресор, слагай й газ и се радвай на живота.
Аз лично намирам поддръжката и на БМВ и на Мерц (бензиновите) за доста приемлива и доста по-евтина от Нисан Микра или Фордове, или дори Опел Астра. Повярвай ми, имам наблюдения.
А най-скъпото нещо за поддръжка, което съм виждал досега е Форд Мондео.
Имам сега Мерцедес... е това е ебаси безсмъртната машина. Страхотно окачване, доста добра возия.
Ако можеш да прежалиш екстрите, взимай евтина. Ако искаш екстри, това им определя основно цената.
Нищо им няма на автоматиците. Както на БМВ, така и на Мерц.
Също в този форум битува мита, че 2.5 дизелите на БМВ са проблемни. Аз не споделям това мнение.
Дизелите на Мерц са безсмъртни, но горят много и са малко безсмислени от поколението на 210ката.
Земи някаква 200-230 Компресор, слагай й газ и се радвай на живота.
Аз лично намирам поддръжката и на БМВ и на Мерц (бензиновите) за доста приемлива и доста по-евтина от Нисан Микра или Фордове, или дори Опел Астра. Повярвай ми, имам наблюдения.
А най-скъпото нещо за поддръжка, което съм виждал досега е Форд Мондео.
#3
Posted 16 February 2011 - 10:25
От два месеца имам W210, която купих за 11хил. Комфортна, обезшумена кола, просторна и сигурна.
Отностно скоростна кутия и мотор моя съвет е - вземи си това, което ти е на сърце. Автоматиците са доста здрави, а дизелът ще ти се изплати бързо при 600км на седмица и също е безпроблемен, ако е поддъжан добре. Ръчна и бензин става, но нямам наблюдения.
Поддръжката е като на всяка кола, модела е супер масов, което значи, че за най-екзотичните части може да намериш по моргите. Да ти дам ориентировъчни цени - термостат -120лв от Балканстар, лагер - 40-50 лв, ремък 40лв, някакви такива.
Разбира с по-добре колата да е след фейслифт-а, където са адресирани някои проблеми, но и цените са по-високи. При търсенето сам ще се убедиш, че запазените са малко и няма да имаш много голям избор примерно да си избираш конкретен мотор 220/270/320. Когато намериш читава кола просто я взимаш, защото ако се чудиш малко и я взима друг, така минава много време в търсене и проверки и идва следващият модел Разбира се има и доста късмет при търсенето.
Гледай проблемните области, има тук из форума да не ги повтарям - ел. стъкла, сенници, всичко от интериора което се отваря, ръжди по рамките на вратите, фарове, халогени, термостат, шибидах, тнт. Можеш сериозно да се пазариш, защото екстрите са скъпи, но както казах и горе според мен хубавите мерцедеси се купуват веднага, освен ако не са надути много в цената.
поздрави и питай ако имаш още въпроси...
Отностно скоростна кутия и мотор моя съвет е - вземи си това, което ти е на сърце. Автоматиците са доста здрави, а дизелът ще ти се изплати бързо при 600км на седмица и също е безпроблемен, ако е поддъжан добре. Ръчна и бензин става, но нямам наблюдения.
Поддръжката е като на всяка кола, модела е супер масов, което значи, че за най-екзотичните части може да намериш по моргите. Да ти дам ориентировъчни цени - термостат -120лв от Балканстар, лагер - 40-50 лв, ремък 40лв, някакви такива.
Разбира с по-добре колата да е след фейслифт-а, където са адресирани някои проблеми, но и цените са по-високи. При търсенето сам ще се убедиш, че запазените са малко и няма да имаш много голям избор примерно да си избираш конкретен мотор 220/270/320. Когато намериш читава кола просто я взимаш, защото ако се чудиш малко и я взима друг, така минава много време в търсене и проверки и идва следващият модел Разбира се има и доста късмет при търсенето.
Гледай проблемните области, има тук из форума да не ги повтарям - ел. стъкла, сенници, всичко от интериора което се отваря, ръжди по рамките на вратите, фарове, халогени, термостат, шибидах, тнт. Можеш сериозно да се пазариш, защото екстрите са скъпи, но както казах и горе според мен хубавите мерцедеси се купуват веднага, освен ако не са надути много в цената.
поздрави и питай ако имаш още въпроси...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#4
Posted 16 February 2011 - 23:57
Мерси много за бързите отговори
Ами добре, ще започна да се пооглеждам и, като харесам някоя, ще пиша пак, за да питам конкретно за нея Притеснява ме това, че явно W210 е била доста предпочитана за таксита из Европа, та ще трябва да оглеждам сериозно.
Точно затова се спрях на MB - комфорта при возията (е, и големината). Именно по тази причина екстрите не са ми толкова важни и предпочитам да спестя от цената за тяхна сметка.Доста добра возия.
Ако можеш да прежалиш екстрите, взимай евтина. Ако искаш екстри, това им определя основно цената
Предпочитам дизел, на бензин също карам, ама с газта не се разбирам. Дали от предразсъдъци не знам, но ще си я карам на бензин.Земи някаква 200-230 Компресор, слагай й газ и се радвай на живота.
Предполагам си взел някоя доста запазена от последните? Аз определно търся нещо доста по-евтино, приготвил съм се за дълго търсене и изчакване, докато попадна на добро предложение.От два месеца имам W210, която купих за 11хил
Да, то ясно, ама се опитвам да мина колкото се може по-тънко, та се чудех до колко наистина си заслужават моделите след фейслифта.Разбира с по-добре колата да е след фейслифт-а, където са адресирани някои проблеми, но и цените са по-високи.
Ами добре, ще започна да се пооглеждам и, като харесам някоя, ще пиша пак, за да питам конкретно за нея Притеснява ме това, че явно W210 е била доста предпочитана за таксита из Европа, та ще трябва да оглеждам сериозно.
#5
Posted 17 February 2011 - 00:21
...
Също в този форум битува мита, че 2.5 дизелите на БМВ са проблемни. Аз не споделям това мнение.
...
Не е само в този форум колега, но обикновенно проблемите са в следствие на неправилна експлоатация. Същите твърдения, при сходна експлоатация, са валидни за всички двигатели, дори и бензинови.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Posted 17 February 2011 - 00:35
...
Колега прочети тук и ще се ориентираш горе долу за подръжката http://forums.mbclub...showtopic=23607
Edited by hammer^BaTe, 17 February 2011 - 19:07 .
By Batev
#7
Posted 04 March 2011 - 18:21
Колеги,моля за мнения за Е300д.ръчна скоростна кутия 97г.
Благодаря.
Благодаря.
#8
Posted 04 March 2011 - 18:37
По-лош от Е300ТД с автоматична.Колеги,моля за мнения за Е300д.ръчна скоростна кутия 97г.
Благодаря.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Posted 04 March 2011 - 19:21
Колеги,моля за мнения за Е300д.ръчна скоростна кутия 97г.
Благодаря.
Ами аз мисля , че това е пълен гроб от страна на вървеж.
Не се заблуждавай колега търси нещо с турбо или компресор.
Хем по икономично, хем повече ще върви
By Batev
#10
Posted 04 March 2011 - 19:33
Вярно е.На старите дизели само кубиците са им големи,ама вървежа хич го няма.Тръгват от 120км.на горе-безсмислено за сегашната реалност.Вземи нещо с турбо,ако е дизел.Автоматика не е по-скъп за потдръжка от ръчката!Ако някой ти каже това,значи не е виждал мерцедес през живота си.Само вдига разхода малко,но комфорта е просто...
#11
Posted 05 March 2011 - 21:54
Вярно е.На старите дизели само кубиците са им големи,ама вървежа хич го няма.Тръгват от 120км.на горе-безсмислено за сегашната реалност.Вземи нещо с турбо,ако е дизел.Автоматика не е по-скъп за потдръжка от ръчката!Ако някой ти каже това,значи не е виждал мерцедес през живота си.Само вдига разхода малко,но комфорта е просто...
Благодаря колеги разубедихте меМалко в страни от конкретната темата .
Автоматичната Скоростна Кутия е единстваната "екстра" ,
която се усеща пряко и непрестанно .
Както казваше един мой приятел :
Няма начин да дам една кошница пари и
да "ръчкам" като луд в тая кола .
#12
Posted 04 April 2011 - 15:47
Колеги да продължа темата...
На мене също ми предстои закупуване на W210. В главата ми се въртят няколко варианта:
1. 2,7 CDI-170 к.с
2. 2,2 CDI- 143 к.с
3. 2,4 бензин - 170 к.с.
4.2.0 бензин компресор 163 к.с.
До сега карах Ц200 бензин 136 к.с.с АГУ.Почти съм нямал проблеми но взе да м и омръзва и не върви много. За това се ориентирах към CDI-тата но пък с цената на нафтата в момента ме плаши.Мисля си за 2,4 бензин или някоя с компресор и да сложа АГУ но нямам никакви наблюдения .Ще ви помоля да коментирате и д а ми помогнете в избора.Рабира се говоря за екземпляри от 2000-2002г.
На мене също ми предстои закупуване на W210. В главата ми се въртят няколко варианта:
1. 2,7 CDI-170 к.с
2. 2,2 CDI- 143 к.с
3. 2,4 бензин - 170 к.с.
4.2.0 бензин компресор 163 к.с.
До сега карах Ц200 бензин 136 к.с.с АГУ.Почти съм нямал проблеми но взе да м и омръзва и не върви много. За това се ориентирах към CDI-тата но пък с цената на нафтата в момента ме плаши.Мисля си за 2,4 бензин или някоя с компресор и да сложа АГУ но нямам никакви наблюдения .Ще ви помоля да коментирате и д а ми помогнете в избора.Рабира се говоря за екземпляри от 2000-2002г.
#13
Posted 04 April 2011 - 18:48
По принцип карането на газ е най-евтино в момента,но истината за мен е ЦДИ-то.Много по-пъргаво е от 2.4.бензиновия например и гори малко.220цди например гори 6 извън града със здраво изпреварване.В града много зависи колко километра изминаваш но примерно 8 да кажем и това говорим за автоматична с.к.Имай на предвид,че бензинов компресор гори доста и газовата е по-скъпа.За 270 цди чух че имали фабричен проблем с буталата,но по принцип колкото повече,толкова повече Всеки си знае.Колеги да продължа темата...
На мене също ми предстои закупуване на W210. В главата ми се въртят няколко варианта:
1. 2,7 CDI-170 к.с
2. 2,2 CDI- 143 к.с
3. 2,4 бензин - 170 к.с.
4.2.0 бензин компресор 163 к.с.
До сега карах Ц200 бензин 136 к.с.с АГУ.Почти съм нямал проблеми но взе да м и омръзва и не върви много. За това се ориентирах към CDI-тата но пък с цената на нафтата в момента ме плаши.Мисля си за 2,4 бензин или някоя с компресор и да сложа АГУ но нямам никакви наблюдения .Ще ви помоля да коментирате и д а ми помогнете в избора.Рабира се говоря за екземпляри от 2000-2002г.
#14
Posted 04 April 2011 - 19:55
По принцип и аз съм се ориентирал към 2,7 CDI и също чух за някакви проблеми с дюзите. Опасявам се че 2,2 ще ми е малък двигателя.
#15
Posted 04 April 2011 - 20:49
Нищо не казвате за 3.2 ЦДИ?По принцип и аз съм се ориентирал към 2,7 CDI и също чух за някакви проблеми с дюзите. Опасявам се че 2,2 ще ми е малък двигателя.
Тия 8 градско с автоматик си ги избиите от главата. Разхода в града зависи от десния крак, стила на шофиране и града. В София-център разхода е на час, не на км.
ЦДИ-то е много икономично извън града, реално е възможен разход под 6 л/100км, аз често успявам да сваля под 6, но със спокойно каране, не бавно, спокойно.
За бензиновите нямамнаблюдение, ама конете искат зоб, само въздъх не става.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users