Лампа за светлините.
Started by USA, 15 Feb 2011 - 20:33:14
14 replies to this topic
#1
Posted 15 February 2011 - 20:33
Колеги лампата за светллините ми свети отдавна,всички крушки ми светят но тя пак свети.А онзи ден забелязах че дори без да пусна светлините пак светеше което ми се стори странно,Някой да се е сблъсквал с такъв проблем?
индикатора за изгоряла крушка
индикатора за изгоряла крушка
LAS VEGAS
#2
Posted 15 February 2011 - 20:51
ъ?
#3
Posted 15 February 2011 - 21:16
Колега я дай отначало и малко по ясно за коя лампа става въпрос?
By Batev
#4
Posted 15 February 2011 - 21:16
Сигурно има предвид копчето за фаровете че свети постоянно!!!!!ъ?
Така трябва да бъде колега USA!
#5
Posted 15 February 2011 - 21:21
Според мен иде реч за индикатора за изгоряла крушка.
Ако има начин да натиснеш спирачката, и в същия момент да видиш дали светят стоповете, може би ще разбереш защо свети тази лампа.
Ако не можеш, ползвай жокера "обади се на приятел".
Дано съм помогнал.
Ако има начин да натиснеш спирачката, и в същия момент да видиш дали светят стоповете, може би ще разбереш защо свети тази лампа.
Ако не можеш, ползвай жокера "обади се на приятел".
Дано съм помогнал.
#6
Posted 16 February 2011 - 01:03
И на мен така ми светеше като купувах колата.Продавача също твърдеше че всички крушки работят,но един слънчев ден ми дойде на акъла да светна фаровете и да проверя дали свети задия номер.Едната беше заминала и след подмяната проблема се реши.
Може да свети и ако някоя лампа не съвпада с предписаните.
Може да свети и ако някоя лампа не съвпада с предписаните.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#7
Posted 16 February 2011 - 12:08
Ам това за предписаните не го знаех.Явно ще трябва да сменя крушките на габаритите понеже взех по слаби!И на мен така ми светеше като купувах колата.Продавача също твърдеше че всички крушки работят,но един слънчев ден ми дойде на акъла да светна фаровете и да проверя дали свети задия номер.Едната беше заминала и след подмяната проблема се реши.
Може да свети и ако някоя лампа не съвпада с предписаните.
LAS VEGAS
#8
Posted 16 February 2011 - 14:36
Индикатора реагира когато се пусне съответната крушка. Без да си я активирал трябва да "мълчи".
След като "дори без да пусна светлините пак светеше което ми се стори странно", залагам на крушка от стоп-светлините.
Автора да пише за резултата.
След като "дори без да пусна светлините пак светеше което ми се стори странно", залагам на крушка от стоп-светлините.
Автора да пише за резултата.
#9
Posted 23 April 2013 - 11:46
След като ми светеше сума време непонятно защо индикатора на компа за изгоряла крушка, прочетох тая тема и врътнах и аз един тигел снощи около елхата (разбирай цеелкато отворено и с включено де що може да свети по него) и открих потайващата се несветеща крушка над задния номер, нереагираща на почукване. Дотука добре и си отдъхнах - значи тия бели габарити за малките фарчета дето ми ги продадоха едно време за "canbus" верно излязоха сполучливи, но остана проблема как да се добера до крушката в едното плафонче. Те и двете се държат на една пластмасова лента с бурми в 2та края, но средния е нит и предполагам отвътре на задния капак се развърта.... И това ми е непонятно - от вътрешната страна на капака гледаме мокетчето (кората) като един голям елемент; в средата и, там някъде зад нита се пада, има една пластмасова ръчка, която като я пробвах, се върти само на 180* и дотам? Идея нямам за какво служи и не разбирам ако тръгна да махам кората как ще махна и тая ръчка...?
Та въпроса ми е някой може ли да ме упъти как да стигна до нита в средата и да го отвия, за да сваля плафончетата над номера, съотв.крушката? Всички крушки на W208 се сменят бързо, лесно, сръчно (човек го осъзнава едва след като си купи W168 ) та не ми се вярва за крушката на плафона да е някаква толкова голяма разправия със сваляне на мокетчето и т.н., та затова питам преди да разколачам
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#10
Posted 23 April 2013 - 12:18
1.jpg 184.45K 100 downloads
2.jpg 63.19K 90 downloads
!!!
на твоята кола специално обаче процедираш по следния начин:
махаш корите на капака , и отвътре отвиваш тези четири болта ( номер 2 на каритнката )
И като смениш , ние ще дойдем лятото да пием бира във Варна
Edited by cyberpig1, 23 April 2013 - 12:33 .
#11
Posted 23 April 2013 - 12:44
!!!
на твоята кола специално обаче процедираш по следния начин:
махаш корите на капака , и отвътре отвиваш тези четири болта ( номер 2 на каритнката )
И като смениш , ние ще дойдем лятото да пием бира във Варна
Нещо е побългарявано ми се струва
MB CLK 200 Convertible
MB A Class
MB A Class
#12
Posted 23 April 2013 - 12:50
Нещо е побългарявано ми се струва
и ти ще пиеш бира , кво ми се праИш
#13
Posted 23 April 2013 - 13:19
Тонката го е показал, сваля се изолацията под капака и то не цялата, а колкото да бръкнеш, от там после е лесно.
Edited by Ivan W210, 23 April 2013 - 13:20 .
#14
Posted 25 April 2013 - 13:50
Момци, точите се за бира ама се оказа, че трябва на мене да ми купувате - за да се свалят плафоните над задния номер не се сваля кората на капака на мойто цлк и само се подлъгах да махна няколко кръгли щифчета от нея (2 даже ги забутах някъде) но карай, все пак с опита се ражда истината...
Та тая ръчка дето питах в предния ми пост, че идея не знам за какво е (снимка 1) която се върти само на 180 градуса, с една отверка се подпъхва и сваля ведно с пластмасовата правоъгълна платформа на която е, и отдолу се открива директна работна видимост до болта на средния нит в лайсната на плафоните (снимка 2). С тъничко тръбно ключе номер 7 (снимка 3) отвих болта и нита го извадих (снимка 4). Кората не се пипа, няма отношение.
Като се отвият с отверка крайните две болчета и се махне лайсната, тука иде другата особеност - двата плафона се държат само на щипки - нямат болтове, та издърпах ги аз внимателно с плоска отверка и смених крушките 12v5w с други същата дължина (Осрам, лев и шейсе бройката). Имаше същата дължина и китайски крушки, на 10w. за по 50 ст. - светят по-силно (и по-дебелата жичка по-трудно гори), но ми се струва че греят и затова ще ги държа за резервни, докато набарам бели диодни canbus отнякъде. Плафоните ги позачистих отвътре, пъхнах обратно да щракнат хубаво на щипките и всичко гореописано наобратно
Attached Files
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#15
Posted 25 April 2013 - 14:00
Значи я имаш бирата!На 210 се сваля кората.
п.с. не слагай 10 ватови крушки ще ти светне пак индикацията за изгоряла светлина....
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users