Здравейте.Днес купих задни пружини Lesjöfors за Е290 ТД Авангард комби,като се надявах да се вдигне малко задницата на автомобила,НО.....се оказа че пак отива на същото ниво!А междудругото съм купил и подложки с височина 17 мм,които пак не са достатъчни!Премерихме една до друга старата и новата пружина и се оказа че старата е даже съвсем малко по дълга...може би 10 мм.И сега решихме утре да върна новите ,а на старите да сложим подложки та поне се вдигне с 20 мм!Отделно купих по КАТАЛОГ и задни биалетки и хоп,пак ГРЕДА....оказа се че там където се мушка болта е 70 мм,а болта е 80 мм!!!Е направо ми се еее.... майката.Незнам какви са тия каталози ,магазини и т.н?!Как така има такива разминавания в частите........!
А на НИВОМАТА не може да се разварти при "катинарчето" гайката....от старост и ръжда била станала обла.....Какво да правя вече не знам!
Регулиране на задницатаНивомат
Започната от kirlqn, 05 фев 2011 - 10:29:02
19 мнения по тази тема
#16
Публикувано 27 април 2015 - 22:30
#17
Публикувано 28 април 2015 - 11:53
Колега, моите задни пружини бяха счупени и двете. След смяната с нови колата си остана на същото ниво. Мисля че можеш да регулираш височината само от кантара на нивомата. Сигурно новите пружини са ти по-къси защото са за Авангард. Афтър маркет пружините са само два вида: Авангард и Класик/Елеганс. За S210 има 8 или 9 вида пружини, които се монтират в завода в зависимост от вида двигател, трансмисия и екстри по колата. Изчисляват се по едни таблици с точки за всеки компонент от оборудването. Сигурно си забелязал цветните маркери на пружините (оригиналните, Лесджофорса нямат). Та моя съвет е: мъчи кантара някак
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#18
Публикувано 28 април 2015 - 13:10
Ами да ти кажа честно ,затова ти написах не пипай пружините!!! Те са само като аварийна мярка ,ако се прецака нивомата! Трябва да мъчите кантарчето в най-лошия случай купи ново (или втора ръка) кантарче ,ако е необходимо сменете и тръбичката му (ако се прецака при отвиването) ,но там му е майката ,няма да стане друго яче , оправете или подменете кантарчето!
NO PAIN - NO GAIN!
#19
Публикувано 30 април 2015 - 07:58
Благодаря за съветите.Върнах новите пружини ,които купих и си сложих старите,но с подложки 17мм.Автомобила се вдигна значително,почти 4 пръста от гумата до задния калник,което е идеално!Междувременно смених и задните спирачни дискове с накладките.Смених и двете виалетки. За съжаление обаче от вдигането сигурно се е усукало купето по някакъв начин и предния прозорец леко се е пукнал отдясно!!!Незнам,може да е имало нещо преди това, но не се е виждало и това да му е "помогнало" да се доспука!
Нивомата е проверен и НЕ РАБОТИ!Причина неизвестно поне за сега!Дайте съвет къде в София да го прегледат и да не ми "отрежат главата" с цени;-)
Нивомата е проверен и НЕ РАБОТИ!Причина неизвестно поне за сега!Дайте съвет къде в София да го прегледат и да не ми "отрежат главата" с цени;-)
#20
Публикувано 06 март 2016 - 13:56
Не стана!Карах известно време така без да пепан нищо по "кантарчето" и днес като ходих да сменям маслото и филтрите видях че кантарчето се е отчупило от стойката си при носача,висеше само на един кабел с букса захванати за него!Незнам какво да правя и си мислех да сменя задните пружини и амортисьори и да затапя маслените магистрали за задните сфери и помпащи амортисьори......т.е да сложа обикновенно окачване!Някой ще ми даде ли съвет дали и как ще стане?!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни