Ламбда сонда за смяна
Започната от Nico, 01 фев 2011 - 18:25:32
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 февруари 2011 - 18:25
Днес бях да ми разчетат колата със Стар диагноза,защото на таблото светна лампата "чек енджин".Оказа се че ламбда сондата се е скапала и трябва да се смени.Казаха ми,че най вероятно е изгоряла,защото катализатора е запушен и се покачва температурата в генерацията и тя гори.Някой да я е сменял и да знае цена.Колата е ЦЛК 200 компресор 163 коня 2001г.Предложиха ми да махна катализатора и да сменя сондата с нова,като на мястото на катализатора да се сложи резонаторно гърне,за да не се прецака и новата.Също така да попитам тази ламда сонда само една ли е или са повече и какви друри варианти има в моят случай.Благодаря за съветите предварително
#2
Публикувано 01 февруари 2011 - 19:37
Ми махай катализатора и сменяй сондата.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 01 февруари 2011 - 22:27
То махането е лесна работа,ама содндите колко са? С това резонаторно гърне,колата по шумна ли ще стане,защото определено не търся този ефект.Махането на катализатора ще се отрази ли по някакъв начин на работата на колата,разхода,ако заради махането на катализатора започне да ми дава през ден/два грешки по борд. компютъра,пак не е добър вариант.И затова питам ако някой знае от опит,да сподели
#4
Публикувано 01 февруари 2011 - 22:38
Друг вариант е да продадеш кола и да си купиш такава без катализатор и ламбда сонда, така няма да ти се налага да ги сменяш никога. Лошото е, че още не продават кола без малса, гуми и накладки, а повечето имат и течност за миене на предния джам, ама там и вода от чешмата може да сипеш. Имай предвид, че повечето автомобили на пазара имат нужда от гориво(бензин, дизел или някъв газ) в резервоара.Днес бях да ми разчетат колата със Стар диагноза,защото на таблото светна лампата "чек енджин".Оказа се че ламбда сондата се е скапала и трябва да се смени.Казаха ми,че най вероятно е изгоряла,защото катализатора е запушен и се покачва температурата в генерацията и тя гори.Някой да я е сменял и да знае цена.Колата е ЦЛК 200 компресор 163 коня 2001г.Предложиха ми да махна катализатора и да сменя сондата с нова,като на мястото на катализатора да се сложи резонаторно гърне,за да не се прецака и новата.Също така да попитам тази ламда сонда само една ли е или са повече и какви друри варианти има в моят случай.Благодаря за съветите предварително
Велосипеда примерно може да се движи на хамбургери(2-3 на 100/км) и някакъв безвреден флуид богат на вода, обаче няма катализатор и ламбда сонда. И масло не се сменя, накладки също няма(на някои по-стари модели). Гумите обаче са си харч и с колелото. Зимата е ладно, като вали е влажно.
Те това е, козата сака пръч!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 01 февруари 2011 - 23:20
..колега нещо си се вдъхновил от комиците То е ясно,че като се скапе нещо ще се смени и няма нищо вечно,но в горното мнение питам неща,които ме итересуват,ако можеш да ми дадеш компетентно мнение,ще се радвам да го чуя
#6
Публикувано 01 февруари 2011 - 23:35
Днес бях да ми разчетат колата със Стар диагноза,защото на таблото светна лампата "чек енджин".Оказа се че ламбда сондата се е скапала и трябва да се смени.Казаха ми,че най вероятно е изгоряла,защото катализатора е запушен и се покачва температурата в генерацията и тя гори.Някой да я е сменял и да знае цена.Колата е ЦЛК 200 компресор 163 коня 2001г.Предложиха ми да махна катализатора и да сменя сондата с нова,като на мястото на катализатора да се сложи резонаторно гърне,за да не се прецака и новата.Също така да попитам тази ламда сонда само една ли е или са повече и какви друри варианти има в моят случай.Благодаря за съветите предварително
Ас минах по тоя път само че съм с една ламбда и замених катализатора (понеже е двоен) с два резонатора ,звука е малко по.. но приятно колата е W208 200 kompressor. В твоя случай провери дали имаш втора ламда , ако да питай някои който разбира как се процедира в този случай ,ако не махай и не се бой ,но сложи резонатори че те забавят газовете за да сработи коректно ламбдата. А за цената и незнам..
#7
Публикувано 01 февруари 2011 - 23:51
Ловиш хумора, само дето комиците се вдъхновяват от мен. Сметам да съм ти предложил компетентен "друг вариант"..колега нещо си се вдъхновил от комиците То е ясно,че като се скапе нещо ще се смени и няма нищо вечно,но в горното мнение питам неща,които ме итересуват,ако можеш да ми дадеш компетентно мнение,ще се радвам да го чуя
Тая вечер прочетох доста теми с икономическа насоченост в форума на една премиум марка и съответно, съвсем неправомерно, си го изкарах на теб, за което моля за извинение.
Катализатора го оперираш(премахваш), ламбда сондата я сменяш, няма как да я рециклираш, втора ръка ако вземеш ще стане като с малоумния вълк: "-Ебах ти и малоумния вълк - помислила си червента барета, бършейки кръвта от бойния си нож и продължила да се разхожда из гората..."
Не съм технически запознат, дали при твоя модел ламбда сондата е преди или след катализатора. Ако е преди катализатор, ще минеш само със нова сонда и резонатор(пак не е най-добрия вариант, защото соростта на газовете е по-висока с резонатор), ако е след катализатора, работара е сложна, ще трябва да търсиш някакъв(китайски) заместител на ламбдата, предназначен за работа без катализатор и съобразена с твоя модел двигател или с някакъв емулатор(много кофти решение). Ако ти се наложи да сменяш катализтор, съвсем чистосърдечно ти предлагам да обмислиш предишното ми предложение, предполагам 2000-3000 евра биха те качили на велосипед.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Публикувано 02 февруари 2011 - 00:16
..за сондата със сигурност не мислех да закупя нещо различно от нова.Мерси за инфото
#9
Публикувано 02 февруари 2011 - 00:57
Не само нова, трябва ти хубава нова(оригинална при възможност, че много ментоси има) ламбда, изпитана, иначе има вероятност да стане като с комара, дето търсил любов със светулка, пък попаднал на горския на фаса.....за сондата със сигурност не мислех да закупя нещо различно от нова.Мерси за инфото
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Публикувано 02 февруари 2011 - 13:18
Ако имаш проблем с високото,пак като грешка излиза тъпата сонда.Имай го навпредвид.
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Публикувано 03 февруари 2011 - 11:17
Колега какво стана сложи ли нова сонда?Че и аз трябва да сменям.
LAS VEGAS
#12
Публикувано 03 февруари 2011 - 12:23
1 сонда. Виж снимките.
Прикачени файлове
#13
Публикувано 03 февруари 2011 - 13:46
Колега още не съм я вкарал в бокса,че ми бавят нещо заплатата и май ще стане другата седмица.Като я оправя,ще пиша.Благодаря много Лилоф
#14
Публикувано 06 март 2011 - 23:14
Колега, на мен ми светеше чека и прецаках 3 нови сонди бош от дебитомер.Вземи го почисти със спрей за почистване,зачисти грешката(при мен даваше грешка сонда 1)виж живи данни на сондата ако е заминала сменяй я.Поздрави.
#15
Публикувано 16 март 2011 - 14:56
Мерси колега,оказа си се точно ламбдата,смених я преди около 4-5 дена,и колата заспа,макар че със счупена ламбда ми се струваше,че колата върви 2 пъти повече,е естествено се вдигна разхода с около 1литър.Свалиха катализатора,за да се види дали е от него и дали трябва да се маха,но за щастие се оказа перфектен.Точно както си написал,проверяваха живи данни и изчистиха грешката.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни