Чистачка на W124 200CE 16V
Started by Black Knight, 29 Jan 2011 - 14:33:13
14 replies to this topic
#1
Posted 29 January 2011 - 14:33
Здравейте,от известно време наблюдавам,че предната ми чистачка започна да спира на около 4 пръста по-нагоре отколкото преди и е малко дразнещо както си караш и да ти се пери някаква чистачка.На първа степен(най-бавна),при едно минаване на стъклото,минава си от-до и спира на грешното място.На останалите степени пак си отива където си трябва и като я изключа и застава грешно.
Някакви идеи от какво може да става така?Колата е 200CE 16V 1993г.
Някакви идеи от какво може да става така?Колата е 200CE 16V 1993г.
#2
Posted 29 January 2011 - 15:12
И аз го имам този проблем но главно когато е по студено и се проявява само когато напръскам стъклото.
Аз "чуквам" за момент на бавната срепен и чистачката прави един ход и си застава на мястото.
Предполагам че е замърсен датчика указващ позиционирането на чистачката, но още не ме е подразнила достатъчно за да я "подхвана"
Аз "чуквам" за момент на бавната срепен и чистачката прави един ход и си застава на мястото.
Предполагам че е замърсен датчика указващ позиционирането на чистачката, но още не ме е подразнила достатъчно за да я "подхвана"
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#3
Posted 29 January 2011 - 18:25
Чистачката на 124 няма никакъв датчик, това да не е космическа совалка.
Спира по-нагоре, защото се е износил механизма- по-точно крайните зъби на зъбчатия гребен, по който върви задвижващото зъбно колело... ето схемата
Спира по-нагоре, защото се е износил механизма- по-точно крайните зъби на зъбчатия гребен, по който върви задвижващото зъбно колело... ето схемата
#4
Posted 29 January 2011 - 19:53
Ще взема да я разглобя тази чистачка,за да се уверя че е износено нещо по нея преди да е полетяла към казана.
#5
Posted 30 January 2011 - 00:46
По моргите е пълно,стават и от четиривратките.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Posted 30 January 2011 - 00:50
Просто ми е любопитно:
Не са ли същите и от 201, 202 и 208?
Не са ли същите и от 201, 202 и 208?
#7
Posted 30 January 2011 - 01:04
Продават ги по скъпо.Просто ми е любопитно:
Не са ли същите и от 201, 202 и 208?
Никога не оставям магарето си в калта.
#8
Posted 30 January 2011 - 02:11
Принципа на работа е еднакъв, но има малки изменения през годините.Просто ми е любопитно:
Не са ли същите и от 201, 202 и 208?
На 124 и 201 са еднакви, но са различни от на 210, 208 и на по-новите 202. Механизмите са различни, моторчетата също са по-бързи при по-новите
Иначе може и да паснат, де да знам.
#10
Posted 30 January 2011 - 15:36
Със сигурност няма да я хвърлям но ако е проблемна ще правя от две една най вероятно.
#11
Posted 14 April 2011 - 22:34
намен пък ей така ми заставаше и после спря да бачка.отворихме с един приятел моторчето изгоряло.значи като е превъртала вътре защото в един дъжд отказа а се чуваше моторчето че върти и така.при мен решението беше рамо и моторче ново даже от 92 124ка пасва всичко и сега работи перфект дори не се наложи да я позиционираме,затова е хубаво да ги купиш заедно повярвай по отденло и аз пробвах но не е голям и филма и да се фанете двама приятели да я смените.а и както колегата по горе ти каза не е скъпо и моргите са пълнимоя е 88г. ако е бил с оригиналната нормално.ся сложих от 92 пасва и е супер раното.гледай по хубаво да Е рамото кат купуваш от него тръгва проблема зашото е разтегателно понеже е само една и ако не е смазан механизма запъва и моторчето отива или при мен поне така беше.даже в купува продава тук има колеги от които може да си намериш и по добре от моргите
#12
Posted 14 April 2011 - 23:32
Проблема не е в механиката ами в превключвателя който отговаря за прехвърлянето на веригите!
Не може на някой степени да слиза както трябва а като я стопираме от ключа да застава на криво. Механиката е една за всички степени и показаните зъбчатки нямат нищо общо с проблема на човека.Една от позициите на плъзгача е проблема а той се намира в редукционната кутия до мотора.
Внимателно отваряне,почистване,смазване и нещата ще се оправят!
Зъбното колело и гребена не са задвижващи за чистачката/както подвеждащо е споменато по назад/,те са отговорни за движението на вътрешната част от рамото/лост N 4-голямата стрелка/в посока горните ъгли на стъклото за покриване на по голяма площ,не наляво на дясно.Колегата казва че му спира на 4 пръста от нормалната изходна позиция а не че му стърчи няколко пръста над тавана.
При демонтаж на чистачката използвайте дебел скоч за да облепите долният край на стъклото преди деликатното кълчене за измъкване на механизма!
Не може на някой степени да слиза както трябва а като я стопираме от ключа да застава на криво. Механиката е една за всички степени и показаните зъбчатки нямат нищо общо с проблема на човека.Една от позициите на плъзгача е проблема а той се намира в редукционната кутия до мотора.
Внимателно отваряне,почистване,смазване и нещата ще се оправят!
Зъбното колело и гребена не са задвижващи за чистачката/както подвеждащо е споменато по назад/,те са отговорни за движението на вътрешната част от рамото/лост N 4-голямата стрелка/в посока горните ъгли на стъклото за покриване на по голяма площ,не наляво на дясно.Колегата казва че му спира на 4 пръста от нормалната изходна позиция а не че му стърчи няколко пръста над тавана.
При демонтаж на чистачката използвайте дебел скоч за да облепите долният край на стъклото преди деликатното кълчене за измъкване на механизма!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Posted 17 October 2011 - 19:10
Привет колеги.
Искам да попитам как се отваря самия капак на рамото на чистачката. Става въпрос за Мерцедес 190 1988г.
Свалих целия механизъм, но капачката не е като на Ц-класите отгоре да е пластмасов капак, моята е метална цялата.
Въпроса ми е как точно да отворя този капак?
Благодаря!
Искам да попитам как се отваря самия капак на рамото на чистачката. Става въпрос за Мерцедес 190 1988г.
Свалих целия механизъм, но капачката не е като на Ц-класите отгоре да е пластмасов капак, моята е метална цялата.
Въпроса ми е как точно да отворя този капак?
Благодаря!
Mercedes-Benz W201
#14
Posted 11 October 2016 - 22:42
Здравейте и аз да попитам, понеже на моя 190-е чистачката е напълно нормална със нормално рамо(обикновенно така да се каже) и сега планирам да сложа от тази със другото рамо самоче е от w210 (Е класса)деведесет и някоя година та въпроса ми е ще можели да се смени нацяло или и аз ще трябва да правя от 2-е ,една. И другото което е че моята която е сега във момента чистачката тръгва и спира от дясната страна. Та мисълта ми е ще стане ли или може би та да знам кво ме чака докато получа чистачката. А да и още ,буксата към моторчето на Е класата по различна ли е от тази на 190-то. Питам защото от 3 месеца го карам и си мисля дали може да му се ъпдейтнат някой уж еднакви части и елементи по купето със такива от по нови мерцедеси.
#15
Posted 12 October 2016 - 09:36
Спира от другата страна защото е преметнала. Става обикновенно в Сняг и мързел на собственика. Отпред махаш духалките и капачетата и доло се открива изглед към чистачката и рамото и в пътническия и край рамото е хванато към задвижващата ос от електромоторчето на конусче и зъбчета развърташ вадиш чистачката пускаш моторчето да превърти един път на празно и като спре вече си нагласяш чистачката където искаш ,надяваш конусчето и затягаш. Закачаш духалките и капачетата /внимавай с уплатненията/ и си готов. Тукмо както идва мокро време като разкачиш ще изчистиш от шумки и кал и ще се одтича всичко наред. Докато изпиете една боза с някой и ремонта е готов.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users