Проблем със инжекционабедна смес
Започната от volero, 28 яну 2011 - 17:59:58
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 януари 2011 - 17:59
Колата е Ц200 94г 136коня , когато е студена личи повече но и като загрее пак бензиновата смес е бедна понякога тресе понякога не, но като подадеш гас за около 1-2 секунди няма реакция и тогава тръгва да набира иначе си се изтрелва не е бензинова помпа, филтър или тоците давайте други вазможности някви датчици ли има незнам?
#2
Публикувано 28 януари 2011 - 19:54
Това не е бедна смес.Имаш проблем с високото,да речем свещи.Иначе ако докажеш че сместа е бедна,тя се влияе от температурния датчик.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 29 януари 2011 - 11:21
Кабели не са защото имам газово и на гас върви перфектно, няма как да са тоци!
#5
Публикувано 29 януари 2011 - 11:56
Кво е тва MAF как да разбера дали го имам и има ли начин да се разбере че е от него проблема?
#6
Публикувано 29 януари 2011 - 16:21
Тоя модел няма дебитомер(МАF)сензор.Най-вероятно тогава проблема се върти около дроселовата клапа.
#7
Публикувано 29 януари 2011 - 18:12
утре почвам с опитите да си я оправя що намеря тоя датчик дето отговаря за температурата на въздуха ще го замеря дали работи ще си почистя дросела и от там вече незнам каде да се насочвам!
#8
Публикувано 29 януари 2011 - 23:06
Здравей.Колата е Ц200 94г 136коня , когато е студена личи повече но и като загрее пак бензиновата смес е бедна понякога тресе понякога не, но като подадеш гас за около 1-2 секунди няма реакция и тогава тръгва да набира иначе си се изтрелва не е бензинова помпа, филтър или тоците давайте други вазможности някви датчици ли има незнам?
Подкарай я на бензин около 100 км.
При мен се бяха позапушили инжекторите на бензина.
Успех
#9
Публикувано 30 януари 2011 - 00:31
Значи не пренебрегвам и този вариант даже ще си купя другата седмица добавка за бензина че сега малко с парите съм зле, както и да е, но не ми се вярва да е от това защото градско е карам на бензин винаги се имам така едно 20-30 литра и си покарвам повече ми се вярва да е от датчика но като четох по темата останах с впечатлението че тои отговаря до 50-60 градуса някаде и тогава вече влиза в роля ламбда сондата а тя тресенето много рядко го прави загряла даже не сам сигорен ако си е на макс загряла дали го е правила,но е тва замисляне като и подам газ го прави без значение температурата на двигателя!
#10
Публикувано 30 януари 2011 - 00:44
Глупости,датчика за температурата си играе постоянна роля.На студен двигател му трябва повече бензин,ако няма датчик като загрее се дави.Ламбдата няма отношение при твоя случай.
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Публикувано 30 януари 2011 - 11:11
Добавката някой път прави големи поразии!Вдига всички боклуци които кротко са си полепнали по стените на резервоара.Въпреки това ако ползваш изчакай да ти светне резервата,на 8-10л.бензин слагай цялата добавка за да има ефект.Значи не пренебрегвам и този вариант даже ще си купя другата седмица добавка за бензина че сега малко с парите съм зле, както и да е, но не ми се вярва да е от това защото градско е карам на бензин винаги се имам така едно 20-30 литра и си покарвам повече ми се вярва да е от датчика но като четох по темата останах с впечатлението че тои отговаря до 50-60 градуса някаде и тогава вече влиза в роля ламбда сондата а тя тресенето много рядко го прави загряла даже не сам сигорен ако си е на макс загряла дали го е правила,но е тва замисляне като и подам газ го прави без значение температурата на двигателя!
#12
Публикувано 30 януари 2011 - 11:50
Значи тоя датчик за температурата месля че го намерих тои е във вуздухопровода и се откача като букса нали?
#13
Публикувано 30 януари 2011 - 19:26
Това дето си го намерил,е датчика за температурата на въздуха.Ти трябва да провериш,този на водата.Намира се под предния декоративен капак на двигателя,този с голямата мерцедесова емблема.
Никога не оставям магарето си в калта.
#14
Публикувано 30 януари 2011 - 19:46
да ама те са там три единия го знам че е за уреда дето ми показва вътре ако не се лажа а кой от двата е за тая функция?
#15
Публикувано 01 февруари 2011 - 18:24
Колеги помагаите проблема или се задалбочи или като не беше палена 30часа колата много трудно запали предполагам поради същата причина кои датчик е точно за определянето на горивната смес да го замеря ако може някой да покаже снимка или знам ли гледах една друга Цтка с една година по нова има с един датчик по малко същия мотор?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни