Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем със инжекционабедна смес


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Публикувано 28 януари 2011 - 17:59

Колата е Ц200 94г 136коня , когато е студена личи повече но и като загрее пак бензиновата смес е бедна понякога тресе понякога не, но като подадеш гас за около 1-2 секунди няма реакция и тогава тръгва да набира иначе си се изтрелва не е бензинова помпа, филтър или тоците давайте други вазможности някви датчици ли има незнам?
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 28 януари 2011 - 19:54

Това не е бедна смес.Имаш проблем с високото,да речем свещи.Иначе ако докажеш че сместа е бедна,тя се влияе от температурния датчик.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Публикувано 29 януари 2011 - 11:21

Кабели не са защото имам газово и на гас върви перфектно, няма как да са тоци!
  • 0

#4 vointex

vointex

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 250 TD 98г.

Публикувано 29 януари 2011 - 11:48

MAF сензор имаш ли? Ако има той също е вариант за този проблем. :)
  • 0
Публикувано изображение

#5 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Публикувано 29 януари 2011 - 11:56

Кво е тва MAF как да разбера дали го имам и има ли начин да се разбере че е от него проблема?
  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 29 януари 2011 - 16:21

Тоя модел няма дебитомер(МАF)сензор.Най-вероятно тогава проблема се върти около дроселовата клапа.
  • 0

#7 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Публикувано 29 януари 2011 - 18:12

утре почвам с опитите да си я оправя що намеря тоя датчик дето отговаря за температурата на въздуха ще го замеря дали работи ще си почистя дросела и от там вече незнам каде да се насочвам!
  • 0

#8 valko72

valko72

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Автомобил:
    C 180 94g
    E230 123

Публикувано 29 януари 2011 - 23:06

Колата е Ц200 94г 136коня , когато е студена личи повече но и като загрее пак бензиновата смес е бедна понякога тресе понякога не, но като подадеш гас за около 1-2 секунди няма реакция и тогава тръгва да набира иначе си се изтрелва не е бензинова помпа, филтър или тоците давайте други вазможности някви датчици ли има незнам?

Здравей.
Подкарай я на бензин около 100 км.
При мен се бяха позапушили инжекторите на бензина.
Успех
  • 0

#9 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Публикувано 30 януари 2011 - 00:31

Значи не пренебрегвам и този вариант даже ще си купя другата седмица добавка за бензина че сега малко с парите съм зле, както и да е, но не ми се вярва да е от това защото градско е карам на бензин винаги се имам така едно 20-30 литра и си покарвам повече ми се вярва да е от датчика но като четох по темата останах с впечатлението че тои отговаря до 50-60 градуса някаде и тогава вече влиза в роля ламбда сондата а тя тресенето много рядко го прави загряла даже не сам сигорен ако си е на макс загряла дали го е правила,но е тва замисляне като и подам газ го прави без значение температурата на двигателя!
  • 0

#10 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 30 януари 2011 - 00:44

Глупости,датчика за температурата си играе постоянна роля.На студен двигател му трябва повече бензин,ако няма датчик като загрее се дави.Ламбдата няма отношение при твоя случай.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 30 януари 2011 - 11:11

Значи не пренебрегвам и този вариант даже ще си купя другата седмица добавка за бензина че сега малко с парите съм зле, както и да е, но не ми се вярва да е от това защото градско е карам на бензин винаги се имам така едно 20-30 литра и си покарвам повече ми се вярва да е от датчика но като четох по темата останах с впечатлението че тои отговаря до 50-60 градуса някаде и тогава вече влиза в роля ламбда сондата а тя тресенето много рядко го прави загряла даже не сам сигорен ако си е на макс загряла дали го е правила,но е тва замисляне като и подам газ го прави без значение температурата на двигателя!

Добавката някой път прави големи поразии!Вдига всички боклуци които кротко са си полепнали по стените на резервоара.Въпреки това ако ползваш изчакай да ти светне резервата,на 8-10л.бензин слагай цялата добавка за да има ефект.
  • 0

#12 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Публикувано 30 януари 2011 - 11:50

Значи тоя датчик за температурата месля че го намерих тои е във вуздухопровода и се откача като букса нали?
  • 0

#13 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 30 януари 2011 - 19:26

Това дето си го намерил,е датчика за температурата на въздуха.Ти трябва да провериш,този на водата.Намира се под предния декоративен капак на двигателя,този с голямата мерцедесова емблема.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#14 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Публикувано 30 януари 2011 - 19:46

да ама те са там три единия го знам че е за уреда дето ми показва вътре ако не се лажа а кой от двата е за тая функция?
  • 0

#15 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Публикувано 01 февруари 2011 - 18:24

Колеги помагаите проблема или се задалбочи или като не беше палена 30часа колата много трудно запали предполагам поради същата причина кои датчик е точно за определянето на горивната смес да го замеря ако може някой да покаже снимка или знам ли гледах една друга Цтка с една година по нова има с един датчик по малко същия мотор?
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни