Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем със инжекционабедна смес


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Posted 28 January 2011 - 17:59

Колата е Ц200 94г 136коня , когато е студена личи повече но и като загрее пак бензиновата смес е бедна понякога тресе понякога не, но като подадеш гас за около 1-2 секунди няма реакция и тогава тръгва да набира иначе си се изтрелва не е бензинова помпа, филтър или тоците давайте други вазможности някви датчици ли има незнам?
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 28 January 2011 - 19:54

Това не е бедна смес.Имаш проблем с високото,да речем свещи.Иначе ако докажеш че сместа е бедна,тя се влияе от температурния датчик.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Posted 29 January 2011 - 11:21

Кабели не са защото имам газово и на гас върви перфектно, няма как да са тоци!
  • 0

#4 vointex

vointex

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 250 TD 98г.

Posted 29 January 2011 - 11:48

MAF сензор имаш ли? Ако има той също е вариант за този проблем. :)
  • 0
Публикувано изображение

#5 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Posted 29 January 2011 - 11:56

Кво е тва MAF как да разбера дали го имам и има ли начин да се разбере че е от него проблема?
  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 29 January 2011 - 16:21

Тоя модел няма дебитомер(МАF)сензор.Най-вероятно тогава проблема се върти около дроселовата клапа.
  • 0

#7 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Posted 29 January 2011 - 18:12

утре почвам с опитите да си я оправя що намеря тоя датчик дето отговаря за температурата на въздуха ще го замеря дали работи ще си почистя дросела и от там вече незнам каде да се насочвам!
  • 0

#8 valko72

valko72

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Posts:
  • Автомобил:
    C 180 94g
    E230 123

Posted 29 January 2011 - 23:06

Колата е Ц200 94г 136коня , когато е студена личи повече но и като загрее пак бензиновата смес е бедна понякога тресе понякога не, но като подадеш гас за около 1-2 секунди няма реакция и тогава тръгва да набира иначе си се изтрелва не е бензинова помпа, филтър или тоците давайте други вазможности някви датчици ли има незнам?

Здравей.
Подкарай я на бензин около 100 км.
При мен се бяха позапушили инжекторите на бензина.
Успех
  • 0

#9 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Posted 30 January 2011 - 00:31

Значи не пренебрегвам и този вариант даже ще си купя другата седмица добавка за бензина че сега малко с парите съм зле, както и да е, но не ми се вярва да е от това защото градско е карам на бензин винаги се имам така едно 20-30 литра и си покарвам повече ми се вярва да е от датчика но като четох по темата останах с впечатлението че тои отговаря до 50-60 градуса някаде и тогава вече влиза в роля ламбда сондата а тя тресенето много рядко го прави загряла даже не сам сигорен ако си е на макс загряла дали го е правила,но е тва замисляне като и подам газ го прави без значение температурата на двигателя!
  • 0

#10 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 30 January 2011 - 00:44

Глупости,датчика за температурата си играе постоянна роля.На студен двигател му трябва повече бензин,ако няма датчик като загрее се дави.Ламбдата няма отношение при твоя случай.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 30 January 2011 - 11:11

Значи не пренебрегвам и този вариант даже ще си купя другата седмица добавка за бензина че сега малко с парите съм зле, както и да е, но не ми се вярва да е от това защото градско е карам на бензин винаги се имам така едно 20-30 литра и си покарвам повече ми се вярва да е от датчика но като четох по темата останах с впечатлението че тои отговаря до 50-60 градуса някаде и тогава вече влиза в роля ламбда сондата а тя тресенето много рядко го прави загряла даже не сам сигорен ако си е на макс загряла дали го е правила,но е тва замисляне като и подам газ го прави без значение температурата на двигателя!

Добавката някой път прави големи поразии!Вдига всички боклуци които кротко са си полепнали по стените на резервоара.Въпреки това ако ползваш изчакай да ти светне резервата,на 8-10л.бензин слагай цялата добавка за да има ефект.
  • 0

#12 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Posted 30 January 2011 - 11:50

Значи тоя датчик за температурата месля че го намерих тои е във вуздухопровода и се откача като букса нали?
  • 0

#13 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 30 January 2011 - 19:26

Това дето си го намерил,е датчика за температурата на въздуха.Ти трябва да провериш,този на водата.Намира се под предния декоративен капак на двигателя,този с голямата мерцедесова емблема.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#14 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Posted 30 January 2011 - 19:46

да ама те са там три единия го знам че е за уреда дето ми показва вътре ако не се лажа а кой от двата е за тая функция?
  • 0

#15 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Posted 01 February 2011 - 18:24

Колеги помагаите проблема или се задалбочи или като не беше палена 30часа колата много трудно запали предполагам поради същата причина кои датчик е точно за определянето на горивната смес да го замеря ако може някой да покаже снимка или знам ли гледах една друга Цтка с една година по нова има с един датчик по малко същия мотор?
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users