Не свети десния стоп.Десния стоп не свети. Вижда се само леко жичката как мъждука.
Започната от Apolon, 26 яну 2011 - 21:46:55
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 януари 2011 - 21:46
Здравейте.
Колата е CDI C220 2000г.
Проблема е в задните стоп светлини десните изгасват малко след натискане на педала и повече не светват ,само леко се вижда как жичката леко се нагрява (мъждука).
Прегледах всички куплунги и крушки, изглеждат наред. Казаха ми ,че може проблема да се крие в ключа на педала на спирачката.
Къде да търся проблема според вас?
Благодаря.
Колата е CDI C220 2000г.
Проблема е в задните стоп светлини десните изгасват малко след натискане на педала и повече не светват ,само леко се вижда как жичката леко се нагрява (мъждука).
Прегледах всички куплунги и крушки, изглеждат наред. Казаха ми ,че може проблема да се крие в ключа на педала на спирачката.
Къде да търся проблема според вас?
Благодаря.
#2
Публикувано 26 януари 2011 - 22:33
Ако е машинката на педала,няма да свети и другия стоп,а и веднага ще ти светне лампата на АБС на таблото.Според мен имаш проблем по кабелите и буксите,понякога и самата фасунка на стопа натрупва нагар,пробвай да свалиш крушката и да я подмениш,почисти фасунката и пак прегледай буксите,като можеш да ги напръскаш със контактен спрей.
#3
Публикувано 27 януари 2011 - 09:36
по4исти добре мястото където поставяш лампата,ако не помогне я подмени.погледни също лампата която не свети колко волта е.да не е 24v.
#4
Публикувано 27 януари 2011 - 11:06
Днес пробвах и с по малка крушка пак не свети. Огледах кабелите и буксите виждам ,че кабелите отиват в някакъв модул и около него има релета дали не е от него?
#5
Публикувано 27 януари 2011 - 20:15
преден ляв САМ е модула
и той ти управлява стоповете
ама огледай първо крушката както казаха колегите
по модула почти нищо не може да направиш освен
да го смениш ама е цифра
и той ти управлява стоповете
ама огледай първо крушката както казаха колегите
по модула почти нищо не може да направиш освен
да го смениш ама е цифра
#6
Публикувано 11 юни 2014 - 20:21
Здравейте,
да не отварям нова тема, ще пиша в тази, тъй като проблемът ми е подобен, да не кажа почти същият.
Преди 2 дена таблото индикира, че десен стоп не свети. Помислих, че е крушката и я смених, но уви, пак не светеше. Прегледах бушоните, по схема 62-ри е за стоповете, но той е наред, пък и ако беше той би трябвало да не светят и 3те, както и да не работи ABS-a. Направи ми впечатление, че крушката все пак не беше изгоряла, даже им размених местата с тази на светлината за задна и там си функционира.
Тъй като нямам под ръка мултицет да проверя токовете, не съм сигурен дали вообще стига ток до фасунката или там както се нарича , но утре ще се разтършувам в офиса, предполагам някъде там ще намеря.
Ако някой има идеи, на какво може да се дължи проблемът, нека сподели, ще съм много благодарен.
Този пост е редактиран от vasil.genov: 11 юни 2014 - 20:22
#7
Публикувано 12 юни 2014 - 08:15
Огледай дали имаш хубава маса на платката на стопа
The Best or Nothing
#8
Публикувано 12 юни 2014 - 08:37
Огледай дали имаш хубава маса на платката на стопа
+1
Болка е и на : W 203, 208, 210, 211, 220....
Този пост е редактиран от Вай Басо: 12 юни 2014 - 08:40
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 12 юни 2014 - 08:43
+1
Болка е и на : W 203, 208, 210, 211, 220....
А при W204 направо се стапят пиновете на буксите на платката При W164 също има проблем с масата.
The Best or Nothing
#10
Публикувано 12 юни 2014 - 10:38
Масата трябва да е пластинката, която опира в долната част на крушката, нали?
#11
Публикувано 12 юни 2014 - 17:01
На цокъла.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни