проблем със загряването W202
Започната от ovi, 16 яну 2011 - 20:57:20
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 януари 2011 - 20:57
Kолеги,здравеите проблема със загряванвто на мертседеса ми остава същия след смяната на двата термостата.Незнам дали е редно при работа на място температурата да пада вместо да се вдига,а като го подкарам на извън градско се вдига до момента в които не вляза в града и пак пада.Ако го оставя да работи на място 1 час няма да мръдне от 40 градуса.Термостатите са от БС орегинални.Незнам вече какво да правя.Помогнете ако можете даите идеи.Мерси предварително.
#2
Публикувано 16 януари 2011 - 21:48
Ако не ти работи печката,колата загрява само ако изкачваш наклон и после изстива.Поради по-големия КПД на ЦДИ моторите,те отделят по-малко топлина при работата си,тъй като трансформират в енергия и от там следва,че загряват много трудно без допълнително подгряване/печка или електрически елемент-реотан/.Дори лятото в жегите ако не пуснеш климатика вентилатора не се включва за охлаждане на радиатора,а се охлаждат от самосебе си.
#3
Публикувано 17 януари 2011 - 00:17
ОК, а ако печката на мотора на CDI двигател не работи - това до какво може да доведе?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Публикувано 17 януари 2011 - 09:53
ОК, а ако печката на мотора на CDI двигател не работи - това до какво може да доведе?
До простуда през зимата . Две години карах така и не искам да се сещам.
#5
Публикувано 17 януари 2011 - 09:58
До настинка може да доведе.ОК, а ако печката на мотора на CDI двигател не работи - това до какво може да доведе?
В предишната подобна тема, обсъдихме доста подробно "печките", термостатите и кое къде загрява.
Печката е екстра, която не е налична във всички автомобили. Според вас тези без печка как работят, да не би да ги ползват за лед-генератори?
Щом термостата е сменен и продължава да има проблем, трябва да се гледа за нещо друго. Това с високото КПД не е сериозен аргумент и мисля че е крайно време да спрем да разпространяваме горублянски митове и легенди.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 17 януари 2011 - 19:54
Безкрайно съм съгласен с mradulov.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 17 януари 2011 - 20:56
Днес един колега ми каза че се е зблъскал с подобен проблем с някъкво ауди 1.9 помпа дюза.Оказало се че има въздух В СИСТЕМАТА.Но според мен нйма логика, когато има вьздушна вьзглавница двг прегрйжа а не охлажда.А относно това с КПД-ТО са пълни глупости прави сте за горублянските теории.Даите някъкжи сериозни причини за броблема моля.Има ли нйкъде пропка за обезвъздушаване ,заштото аз не видях.
#8
Публикувано 17 януари 2011 - 22:31
Постоянно зацепена перка на охладителната система примерно(обдухва двигателя). Някаква творческа самодейност по охладителната система, промяна на места на маркучи. Неправилно зацепен ремък, в следствие на което водната помпа да не върти в правилната посока(не мога да си представя до какво би могло да доведе това, ама не е лошо да се провери). Повреден датчик за температура, ама имайки предвид че върви заедно с термостата е малко вероятно. Повреден уред на таблото, също малко вероятно. Дефектни термостати, два както казваш е почти невъзможно, ама все пак, знае ли човек. Други причини от други колеги, може би неподходящ охладителен радиатор, твърде голям.Днес един колега ми каза че се е зблъскал с подобен проблем с някъкво ауди 1.9 помпа дюза.Оказало се че има въздух В СИСТЕМАТА.Но според мен нйма логика, когато има вьздушна вьзглавница двг прегрйжа а не охлажда.А относно това с КПД-ТО са пълни глупости прави сте за горублянските теории.Даите някъкжи сериозни причини за броблема моля.Има ли нйкъде пропка за обезвъздушаване ,заштото аз не видях.
Системата се обезвъздушава като се отвори капачката на разширителното казанче, пускаш парното на макс и духалките да духат. Ако на място не иска да загрее, затваряш казанчето и я подкарваш мъжката да загрее(не да прегрее, около 80 градуса, че после може да заври и става лошо), отваряш внимателно казанчето с леко отвъртане на капачката да изсъска, пазиш ръцете, главата и очите и отваряш капачката. Доливаш докато не прелее, затваряш капачката. Това не е препоръчително да се прави от неопитни хора!!! Ако колата е загряла над 90 градуса да не се прави, почти сигурно е че ще заври и ще пръска яко!!!
Охладителната течност да е съобразена с изискванията на МБ за модела, иначе може да има проблем с гумени съединения и водна помпа.
П.С.
Въздуха в системата е коварно нещо, може да има джоб при датчика и това да води до грешни показания, както и до други неочаквани ефекти.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Публикувано 17 януари 2011 - 23:14
Стигате бе,това да не ви е някакъв Ситроен.В системата не може да има въздух.Системата се обезвъздушава сама,след отваряне на термостата.На капачката на казанчето си има клапан,който поддържа налягането,та от там изпуска всичко излишно на което викате въздух.По принцип въздуха в системата пречи на правилната циркулация на течноста и ако има такъв ,то проблемите са не охлаждане,а загряване.М/у другото за по добро загряване се използва антифриз с по голяма концентрация.В ситуацията не мога да пипна колата на колегата,ама по това което описва става дума за термостат.Все пак затова се монтират термостатите по колите.Аз никога не съм пазарувал части от БС,и никога съм нямал проблеми.Интересно е като му държи 40 градуса дали му е топъл радиатора.
Като чета за проблеми със загряването,ако някой си плати и смяна на термостат в сервиз на БС и там излезе с такъв дефект,какво ще се прави?
Като чета за проблеми със загряването,ако някой си плати и смяна на термостат в сервиз на БС и там излезе с такъв дефект,какво ще се прави?
Никога не оставям магарето си в калта.
#10
Публикувано 18 януари 2011 - 20:53
Антифризът е оригинален на -40 градуса. Относно загряването на радиатора е топъл и на 60 градуса, което
ме довежда до мисълта за термостат, но явно не е от него. Аз работя в skoda като монтьор, наясно съм със системата на охлаждане, но с моята явно има някакъв проблем. Единият термостат е от БС, а другият е гейтс (и на двата термостатното тяло е VERNET), разликата между двата е - единият е с датчик, а другият е без. Просто ми се изчерпиха всички варианти и вече не знам какво да правя.Онзи ден прегледах всички маркучи, понеже и аз се съмнявах, че може да има нещо преправяно, но всичко си е оригинално - скобите на водните съединения не са пипани. Еми това еhttp://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/staro.gif .
ме довежда до мисълта за термостат, но явно не е от него. Аз работя в skoda като монтьор, наясно съм със системата на охлаждане, но с моята явно има някакъв проблем. Единият термостат е от БС, а другият е гейтс (и на двата термостатното тяло е VERNET), разликата между двата е - единият е с датчик, а другият е без. Просто ми се изчерпиха всички варианти и вече не знам какво да правя.Онзи ден прегледах всички маркучи, понеже и аз се съмнявах, че може да има нещо преправяно, но всичко си е оригинално - скобите на водните съединения не са пипани. Еми това еhttp://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/staro.gif .
#11
Публикувано 18 януари 2011 - 21:48
Е щом радиатора е топъл, значи термостата не затваря. Възможно ли е да има някакви деформации по мястото на монтаж, които при затягане на болтовете да деформират корпуса на термостата и в работно(монтирано) положение да заяжда?Антифризът е оригинален на -40 градуса. Относно загряването на радиатора е топъл и на 60 градуса, което
ме довежда до мисълта за термостат, но явно не е от него. Аз работя в skoda като монтьор, наясно съм със системата на охлаждане, но с моята явно има някакъв проблем. Единият термостат е от БС, а другият е гейтс (и на двата термостатното тяло е VERNET), разликата между двата е - единият е с датчик, а другият е без. Просто ми се изчерпиха всички варианти и вече не знам какво да правя.Онзи ден прегледах всички маркучи, понеже и аз се съмнявах, че може да има нещо преправяно, но всичко си е оригинално - скобите на водните съединения не са пипани. Еми това еhttp://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/staro.gif .
Колегите препоръчват термостата да е BEHR, какъвто на мен ми монтираха и нямам проблеми вече.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни