Колеги, моля за помощ! Нов съм в областта на МВ. Във Фамилията имаме един МБ Е300Д. Колата е 1995г. с механични скорости 100Kw мощност. След покупка преди около 1 година видяхме, че в скоростите няма масло. При източване на остатъка от трансмисионното масло от скоростите изпадна парче от пружина и доста стружки. Сменихме семеринга на опашката(имаше видим теч) и сипахме ново масло. За известно време проблема бе решен. Преди около 1 месец скоростите вече шумяха много и взеха да самоизключват. Реших да търся скорости(втора употреба), но всички които видях бяха с по-дълъг първичен вал. Предполагам, че е поради разликата в дебелината на маховика(при нас е демпферен).
Въпроса ми е: Има ли разлика в предавателните числа или разликата е само в дължината на първичния вал. Мога ли да сменя комплект всичко и да сложа от по-старите скорости? Дали от W210 ше станат скорости?
За момента търся от W124, но ако стават ще почна да търся и от 210-ка. Моля за мнения на запознати с подобен проблем.
Предварително благодаря на всички отзовали се!
Разлика между скорости с демпферен маховик и обикновенСамо в дължината на първичния вал или и в предавателните числа?
Започната от BaCeTo, 11 яну 2011 - 21:21:52
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 януари 2011 - 21:21
#2
Публикувано 12 януари 2011 - 00:43
Колета,различни предавателни числа има и при единия вид кутии и при другия.Без проблем можеш да сложиш кутия от стари модел с дългия вал,просто я вземи с маховика и съединителя,та и без туй това тия демферни маховици са проблемни и нея вършат нищо повече от старите.Като препоръки,когато купуваш гледай колата да е нямала климатик,с по добро число са и да не е комби.От W124 2.3E като алтернативка,може и да ти свържи работа.От страни на кутията си пише номер,ама същата трудно ще намериш.Помисли и за вариант да ремонтираш старата,така е най добре.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 12 януари 2011 - 11:47
Варианта с ремонт вече го опитахме, но много неща има увредени и ще излезе като цена колкото половината кола.Нашия има климатик и е комби. От бензинов има ли начин да е същата камбаната?????
#4
Публикувано 12 януари 2011 - 19:19
Е, на се вика камбана,мислех че обсъждаме скоростни кутии,не нещо църковно.Иначе визуално всичко е еднакво,ако с това ти помагам.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Публикувано 12 януари 2011 - 21:41
До преди месец имах тоз проблем...
Колегата Мари0 има морга в перник и за същата кутия (питах щото и моята е такава с къса опашка и тн..) обяви цена от 600-650 лв..
На още едно място имаше кутия там цената беше към 700 лв.
И наистина ремонта на цялата кутия (синхронизатори , лагери , опашката и сие) излиза към 1200 лв.. като само този вал.. е около 600 лв
Има такива кутии и не се вкарвай във филма с нов маховик , дълга опашка и тн.. просто потърси малко.
Колегата Мари0 има морга в перник и за същата кутия (питах щото и моята е такава с къса опашка и тн..) обяви цена от 600-650 лв..
На още едно място имаше кутия там цената беше към 700 лв.
И наистина ремонта на цялата кутия (синхронизатори , лагери , опашката и сие) излиза към 1200 лв.. като само този вал.. е около 600 лв
Има такива кутии и не се вкарвай във филма с нов маховик , дълга опашка и тн.. просто потърси малко.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#6
Публикувано 12 януари 2011 - 22:00
Много благодаря! Утре ще ходи "дедото" до Перник. Май е спазарил същата за 600лв. Все пак ако темата не пречи и ако някой знае какви са разликите ще я следя.
#7
Публикувано 20 януари 2011 - 16:06
Здрасти колега,и аз като теб от доста време търся такава скоростна кутия с къса опашка и демпферен маховик за W124/2.5td,но голяма греда нищо не излиза.Ти намери ли си и при търсенето разбра ли нещо ,което може да ми помогне на мен да намеря.
Благодаря ти предварително!
Благодаря ти предварително!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни