ABS,BAS i ESP
Started by star_lux, 11 Jan 2011 - 19:11:48
4 replies to this topic
#1
Posted 11 January 2011 - 19:11
Здравейте! Имам следния проблем със ESP : Като цяло системата работи но при лек десен завой или извиване на волана посока дясно при скорост около 70-80 км./ч ESP се задейства и ми пречи един вид да изпреварвам или да се движа с по-висока скорост при някои лек завой на дясно.Гледахме я на диагностика защото някой път ми светват ABS,BAS i ESP и след повторно запалване изгасват.Като грешка показа сензора под волана.
Ако някой е сменял такъв сензор да сподели за цена или откъде може да се намери 2-ра ръка,дали от всяка W210 сензора е същият ,като моя или нещо ,което би ми помогнало да реша проблема с възможно по-малко средства.
Благодаря!
Автомобилът е W210 Е 220 CDI Автоматик (типтроник) 2000 г.
Ако някой е сменял такъв сензор да сподели за цена или откъде може да се намери 2-ра ръка,дали от всяка W210 сензора е същият ,като моя или нещо ,което би ми помогнало да реша проблема с възможно по-малко средства.
Благодаря!
Автомобилът е W210 Е 220 CDI Автоматик (типтроник) 2000 г.
#2
Posted 11 January 2011 - 20:38
Колега,пробва ли първо да обучиш волана,въпросния датчик?
Сваляш клемата на акумолатора за около 10-на минути,след това я закачаш,даваш на контакт и въртиш волана пълно дясно и след това пълно ляво,да се калиброват системите.
Сваляш клемата на акумолатора за около 10-на минути,след това я закачаш,даваш на контакт и въртиш волана пълно дясно и след това пълно ляво,да се калиброват системите.
Не хапи този,който може да те изяде.
#3
Posted 11 January 2011 - 22:43
След като пробваш каквото ти е писал колегата Алипи, пробвай с търсачката, защото съвсем скоро имаше тема за въпорсния датчик, доста подробна, мисля че беше със заглавие "Главоблъсканица с ESP"
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#4
Posted 12 January 2011 - 11:51
щом ти задейства системата сигурно датчика е здрав
накарай ги при диагностика да ти пуснат живи данни за
този сензор и виж като изправиш волана дали показва
0 градуса ако има голяма разлика т.е. 5-10 градуса
значи е от настройки
накарай ги при диагностика да ти пуснат живи данни за
този сензор и виж като изправиш волана дали показва
0 градуса ако има голяма разлика т.е. 5-10 градуса
значи е от настройки
#5
Posted 05 March 2013 - 02:50
Ако е свалян волана е разцентрована гривната за датчика. Трябва да видиш дали дава нула когато волана е прав.
Кирилица ! И гледай в тема от коя година пишеш
Edited by hammer^BaTe, 05 March 2013 - 18:50 .
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users