Ето и снимка с грешната и вярната конфигурация на ремъците на Двигател 111 944

Posted 09 January 2011 - 16:07
Posted 09 January 2011 - 17:53
Posted 09 January 2011 - 20:34
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
Posted 09 January 2011 - 22:04
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
Posted 09 January 2011 - 22:07
То на френските машини винаги остават части при ремонт. Ако не ти останат, значи нещо си объркал!Добре де, да допуснем, че в евтините сервизи нямат WIS - нито лицензиран, нито краден, няма къде да видят правилното положение...
Ама като свалят стария ремък - не виждат ли къде минава?
Аз пък днес разглобих вратата на багажника на ситроена, че нещо хлопаше... френска му работа - 100 пластмасови нита, идиотска конструкция (добре, че не го разглабям сефте) и накрая оправих всичко, но ми остана един пластмасов нит за тапицерията, а във всички дупчици има по един. Разглобих го целия втори път, да не би да съм изпуснал някой отдолу - сглобих го втори път - пак ми остана един нит. Видях, че съм забравил едни гумени тампони, разглобих го трети път - сглобих го - пак ми остана един пластмасов нит. Както и да е - поне багажника вече не хлопа.
Posted 09 January 2011 - 23:02
Нямам думи, баси олигофренията
Във всеки (няма малък, няма голям) сервиз, има я autodata я wis я някоя подобна... ако не, елементарно е да снимаш с телефона и после да го сложиш така както е бил (това ако знаеш, че няма от къде да видиш)
Posted 09 January 2011 - 23:24
Хах - пичага си ти! Майната им на сервизите и аз много ги мразя брат!! Но...От тогава край с мъките и посещаването на сервиз ВСИЧКО вече сам си поправям.
Posted 09 January 2011 - 23:39
Posted 10 January 2011 - 00:02
Може ли да споделиш с нас твоята логика, щото на мен нещо явно ми убягва? Не искам да се приема, като заяждане, ама когато нещо ти е логично, би трябвало да можеш да го споделиш, а в случая площите не са решаващи, та се въззбудих(научно се възбудих, мръсници!), каква аджиба ти е логиката с полщите?А и е логично че на шайбата на двигателя ремъка трябва да покрива възможно най-голяма площ. а не както те са го направили. Но все пак се случват грешки понякога.
Posted 10 January 2011 - 00:21
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
Posted 10 January 2011 - 00:28
При Мерцедес поне ремък има, да го туриш по най-малко три различни начина, масло също има, като за два-три двигателя на Ауди, ама ремък свири и когат е лабав и когат е прентегнат, щото имаме една обтяжна ролка с амотесьор и пружина...Аз не бих го нарекъл очевидно, а по-скоро учудващо, че ремъкът се побира между ролките по два различни начина. Това означава, че неговата дължина се побира по два различни начина между едни и също ролки, което е направо изумително и статистически почти невероятно. В повечето случаи, ако разместиш ремъка, той или не достига като дължина или провисва, защото е прекалено дълъг, а в случая явно почти се е побрал, макар че щом и сверил - явно леко е бил провиснал.
Posted 10 January 2011 - 14:05
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
Posted 10 January 2011 - 20:45
Posted 10 January 2011 - 21:28
0 members, 1 guests, 0 anonymous users