Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Скъсан пистов ремъкПричина ГРЕШНО ПОСТАВЕН


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 SVP78

SVP78

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Лом ,Ludwigshafen, Baden-Wurttemberg, Germany
  • Автомобил:
    CLK 200 K
Garage View Garage

Posted 09 January 2011 - 16:07

Случката е следната...реших да си сменя пистовите ремъци отивам в сервиз сменят ги и всичко е ок за сега.. само дето леко пищи, след няколко дни пищенето особено при влажно време е нетърпимо. Много бях изненадан когато погледнах под капака и видях че единия ремък за компресора е наполовина скъсан последва смяна с нов при форсиране когато компресора се включва пак пищи (значи не е в ред )Взех нещата вече в мои ръце отидох на канал свалих кората от долу и доста чудене и мислене докато установих че ремъка е поставен грешно и то в сервиз, последва закупуването пак на нов и поставянето му както трябва.От тогава край с мъките и посещаването на сервиз ВСИЧКО вече сам си поправям.
Ето и снимка с грешната и вярната конфигурация на ремъците на Двигател 111 944
Attached File  ремък.jpg   58.03K   146 downloads
  • 1

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 09 January 2011 - 17:53

Баси олигофрените...
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 09 January 2011 - 20:34

Добре де, да допуснем, че в евтините сервизи нямат WIS - нито лицензиран, нито краден, няма къде да видят правилното положение...
Ама като свалят стария ремък - не виждат ли къде минава?

Аз пък днес разглобих вратата на багажника на ситроена, че нещо хлопаше... френска му работа - 100 пластмасови нита, идиотска конструкция (добре, че не го разглабям сефте) и накрая оправих всичко, но ми остана един пластмасов нит за тапицерията, а във всички дупчици има по един. Разглобих го целия втори път, да не би да съм изпуснал някой отдолу - сглобих го втори път - пак ми остана един нит. Видях, че съм забравил едни гумени тампони, разглобих го трети път - сглобих го - пак ми остана един пластмасов нит. Както и да е - поне багажника вече не хлопа.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#4 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,553 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
Garage View Garage

Posted 09 January 2011 - 22:04

Нямам думи, баси олигофренията :kill_myself:
Във всеки (няма малък, няма голям) сервиз, има я autodata я wis я някоя подобна... ако не, елементарно е да снимаш с телефона и после да го сложиш така както е бил (това ако знаеш, че няма от къде да видиш)
Ама да слагаш ремък по интуиция (защото в случая, така е слаган) малко тъпо ми се струва :kill_myself:
трябваше да видиш дали и посоката не са обърнали :) няма да се учудя и на това :)
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#5 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 09 January 2011 - 22:07

Добре де, да допуснем, че в евтините сервизи нямат WIS - нито лицензиран, нито краден, няма къде да видят правилното положение...
Ама като свалят стария ремък - не виждат ли къде минава?

Аз пък днес разглобих вратата на багажника на ситроена, че нещо хлопаше... френска му работа - 100 пластмасови нита, идиотска конструкция (добре, че не го разглабям сефте) и накрая оправих всичко, но ми остана един пластмасов нит за тапицерията, а във всички дупчици има по един. Разглобих го целия втори път, да не би да съм изпуснал някой отдолу - сглобих го втори път - пак ми остана един нит. Видях, че съм забравил едни гумени тампони, разглобих го трети път - сглобих го - пак ми остана един пластмасов нит. Както и да е - поне багажника вече не хлопа.

То на френските машини винаги остават части при ремонт. Ако не ти останат, значи нещо си объркал!
Обикновенно на кутията на ремъка има схема как да се монтира, ама по сервизите явно и картинките не гледат, освен че не четат...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#6 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 09 January 2011 - 23:02

Нямам думи, баси олигофренията :kill_myself:
Във всеки (няма малък, няма голям) сервиз, има я autodata я wis я някоя подобна... ако не, елементарно е да снимаш с телефона и после да го сложиш така както е бил (това ако знаеш, че няма от къде да видиш)


Явно са ползвали autodata-та, там има доста грешни схеми.
  • 0

logo-600-1002.png


#7 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,421 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Posted 09 January 2011 - 23:24

От тогава край с мъките и посещаването на сервиз ВСИЧКО вече сам си поправям.

Хах - пичага си ти! Майната им на сервизите и аз много ги мразя брат!! Но...
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#8 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
Garage View Garage

Posted 09 January 2011 - 23:39

А и е логично че на шайбата на двигателя ремъка трябва да покрива възможно най-голяма площ. а не както те са го направили. Но все пак се случват грешки понякога.
  • 0
Публикувано изображение

#9 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 10 January 2011 - 00:02

А и е логично че на шайбата на двигателя ремъка трябва да покрива възможно най-голяма площ. а не както те са го направили. Но все пак се случват грешки понякога.

Може ли да споделиш с нас твоята логика, щото на мен нещо явно ми убягва? Не искам да се приема, като заяждане, ама когато нещо ти е логично, би трябвало да можеш да го споделиш, а в случая площите не са решаващи, та се въззбудих(научно се възбудих, мръсници!), каква аджиба ти е логиката с полщите?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#10 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 10 January 2011 - 00:21

Аз не бих го нарекъл очевидно, а по-скоро учудващо, че ремъкът се побира между ролките по два различни начина. Това означава, че неговата дължина се побира по два различни начина между едни и също ролки, което е направо изумително и статистически почти невероятно. В повечето случаи, ако разместиш ремъка, той или не достига като дължина или провисва, защото е прекалено дълъг, а в случая явно почти се е побрал, макар че щом и сверил - явно леко е бил провиснал.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#11 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 10 January 2011 - 00:28

Аз не бих го нарекъл очевидно, а по-скоро учудващо, че ремъкът се побира между ролките по два различни начина. Това означава, че неговата дължина се побира по два различни начина между едни и също ролки, което е направо изумително и статистически почти невероятно. В повечето случаи, ако разместиш ремъка, той или не достига като дължина или провисва, защото е прекалено дълъг, а в случая явно почти се е побрал, макар че щом и сверил - явно леко е бил провиснал.

При Мерцедес поне ремък има, да го туриш по най-малко три различни начина, масло също има, като за два-три двигателя на Ауди, ама ремък свири и когат е лабав и когат е прентегнат, щото имаме една обтяжна ролка с амотесьор и пружина...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#12 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,553 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
Garage View Garage

Posted 10 January 2011 - 14:05

Очевидно е, че ремък трябва да мине над оптяжната ролка, нали тя така го натяга! Ама така по картинка е лесно, на практика (ако и нямаш такава) е по трудно, не се знае какви мисли ще ти дойдат в главата :)

Помня веднъж как се борих с ремъкът на едно bmw май 318 беше :) и там са едни завъртяни, па ролки па оптегачи па чудесии, едвам го сложих :)

Оппс, чакай, че и аз се обърках :)
това не е ролка, това е шайбата на компресора :)
в такъв случай ми идва и друго на ум, как им е стигнал ремъка :) гледам, че така е на доста повече площ, да не са сложили по дълъг :) хи хи
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#13 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 10 January 2011 - 20:45

и на дизелите също може да се постави по два начина
и естествано единия е грешен
а поне не знам друга кола на която да сложиш грешно ремъка
и пак да стои оптегнат даже с натискане с ръка
неможе да се определи далие хлабав
но при грешния начин и при двата модела
ремъка обхваща по-малка част от шайбата на
коляновия вал и явно за това прилъзва и прискърцва
  • 0

#14 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
Garage View Garage

Posted 10 January 2011 - 21:28

Еми според моята логика е редно да има по-голяма покривна площ за да може да се предаде момента без да превърта, а колкото по-голяма покривна площ има толкова по-трудно ще приплъзне ремъка.
  • 0
Публикувано изображение




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users