Скъсан пистов ремъкПричина ГРЕШНО ПОСТАВЕН
Started by SVP78, 09 Jan 2011 - 16:07:24
13 replies to this topic
#1
Posted 09 January 2011 - 16:07
Случката е следната...реших да си сменя пистовите ремъци отивам в сервиз сменят ги и всичко е ок за сега.. само дето леко пищи, след няколко дни пищенето особено при влажно време е нетърпимо. Много бях изненадан когато погледнах под капака и видях че единия ремък за компресора е наполовина скъсан последва смяна с нов при форсиране когато компресора се включва пак пищи (значи не е в ред )Взех нещата вече в мои ръце отидох на канал свалих кората от долу и доста чудене и мислене докато установих че ремъка е поставен грешно и то в сервиз, последва закупуването пак на нов и поставянето му както трябва.От тогава край с мъките и посещаването на сервиз ВСИЧКО вече сам си поправям.
Ето и снимка с грешната и вярната конфигурация на ремъците на Двигател 111 944
ремък.jpg 58.03K 146 downloads
Ето и снимка с грешната и вярната конфигурация на ремъците на Двигател 111 944
ремък.jpg 58.03K 146 downloads
#2
Posted 09 January 2011 - 17:53
Баси олигофрените...
#3
Posted 09 January 2011 - 20:34
Добре де, да допуснем, че в евтините сервизи нямат WIS - нито лицензиран, нито краден, няма къде да видят правилното положение...
Ама като свалят стария ремък - не виждат ли къде минава?
Аз пък днес разглобих вратата на багажника на ситроена, че нещо хлопаше... френска му работа - 100 пластмасови нита, идиотска конструкция (добре, че не го разглабям сефте) и накрая оправих всичко, но ми остана един пластмасов нит за тапицерията, а във всички дупчици има по един. Разглобих го целия втори път, да не би да съм изпуснал някой отдолу - сглобих го втори път - пак ми остана един нит. Видях, че съм забравил едни гумени тампони, разглобих го трети път - сглобих го - пак ми остана един пластмасов нит. Както и да е - поне багажника вече не хлопа.
Ама като свалят стария ремък - не виждат ли къде минава?
Аз пък днес разглобих вратата на багажника на ситроена, че нещо хлопаше... френска му работа - 100 пластмасови нита, идиотска конструкция (добре, че не го разглабям сефте) и накрая оправих всичко, но ми остана един пластмасов нит за тапицерията, а във всички дупчици има по един. Разглобих го целия втори път, да не би да съм изпуснал някой отдолу - сглобих го втори път - пак ми остана един нит. Видях, че съм забравил едни гумени тампони, разглобих го трети път - сглобих го - пак ми остана един пластмасов нит. Както и да е - поне багажника вече не хлопа.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Posted 09 January 2011 - 22:04
Нямам думи, баси олигофренията
Във всеки (няма малък, няма голям) сервиз, има я autodata я wis я някоя подобна... ако не, елементарно е да снимаш с телефона и после да го сложиш така както е бил (това ако знаеш, че няма от къде да видиш)
Ама да слагаш ремък по интуиция (защото в случая, така е слаган) малко тъпо ми се струва
трябваше да видиш дали и посоката не са обърнали няма да се учудя и на това
Във всеки (няма малък, няма голям) сервиз, има я autodata я wis я някоя подобна... ако не, елементарно е да снимаш с телефона и после да го сложиш така както е бил (това ако знаеш, че няма от къде да видиш)
Ама да слагаш ремък по интуиция (защото в случая, така е слаган) малко тъпо ми се струва
трябваше да видиш дали и посоката не са обърнали няма да се учудя и на това
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#5
Posted 09 January 2011 - 22:07
То на френските машини винаги остават части при ремонт. Ако не ти останат, значи нещо си объркал!Добре де, да допуснем, че в евтините сервизи нямат WIS - нито лицензиран, нито краден, няма къде да видят правилното положение...
Ама като свалят стария ремък - не виждат ли къде минава?
Аз пък днес разглобих вратата на багажника на ситроена, че нещо хлопаше... френска му работа - 100 пластмасови нита, идиотска конструкция (добре, че не го разглабям сефте) и накрая оправих всичко, но ми остана един пластмасов нит за тапицерията, а във всички дупчици има по един. Разглобих го целия втори път, да не би да съм изпуснал някой отдолу - сглобих го втори път - пак ми остана един нит. Видях, че съм забравил едни гумени тампони, разглобих го трети път - сглобих го - пак ми остана един пластмасов нит. Както и да е - поне багажника вече не хлопа.
Обикновенно на кутията на ремъка има схема как да се монтира, ама по сервизите явно и картинките не гледат, освен че не четат...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Posted 09 January 2011 - 23:02
Нямам думи, баси олигофренията
Във всеки (няма малък, няма голям) сервиз, има я autodata я wis я някоя подобна... ако не, елементарно е да снимаш с телефона и после да го сложиш така както е бил (това ако знаеш, че няма от къде да видиш)
Явно са ползвали autodata-та, там има доста грешни схеми.
#7
Posted 09 January 2011 - 23:24
Хах - пичага си ти! Майната им на сервизите и аз много ги мразя брат!! Но...От тогава край с мъките и посещаването на сервиз ВСИЧКО вече сам си поправям.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#8
Posted 09 January 2011 - 23:39
А и е логично че на шайбата на двигателя ремъка трябва да покрива възможно най-голяма площ. а не както те са го направили. Но все пак се случват грешки понякога.
#9
Posted 10 January 2011 - 00:02
Може ли да споделиш с нас твоята логика, щото на мен нещо явно ми убягва? Не искам да се приема, като заяждане, ама когато нещо ти е логично, би трябвало да можеш да го споделиш, а в случая площите не са решаващи, та се въззбудих(научно се възбудих, мръсници!), каква аджиба ти е логиката с полщите?А и е логично че на шайбата на двигателя ремъка трябва да покрива възможно най-голяма площ. а не както те са го направили. Но все пак се случват грешки понякога.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Posted 10 January 2011 - 00:21
Аз не бих го нарекъл очевидно, а по-скоро учудващо, че ремъкът се побира между ролките по два различни начина. Това означава, че неговата дължина се побира по два различни начина между едни и също ролки, което е направо изумително и статистически почти невероятно. В повечето случаи, ако разместиш ремъка, той или не достига като дължина или провисва, защото е прекалено дълъг, а в случая явно почти се е побрал, макар че щом и сверил - явно леко е бил провиснал.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#11
Posted 10 January 2011 - 00:28
При Мерцедес поне ремък има, да го туриш по най-малко три различни начина, масло също има, като за два-три двигателя на Ауди, ама ремък свири и когат е лабав и когат е прентегнат, щото имаме една обтяжна ролка с амотесьор и пружина...Аз не бих го нарекъл очевидно, а по-скоро учудващо, че ремъкът се побира между ролките по два различни начина. Това означава, че неговата дължина се побира по два различни начина между едни и също ролки, което е направо изумително и статистически почти невероятно. В повечето случаи, ако разместиш ремъка, той или не достига като дължина или провисва, защото е прекалено дълъг, а в случая явно почти се е побрал, макар че щом и сверил - явно леко е бил провиснал.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#12
Posted 10 January 2011 - 14:05
Очевидно е, че ремък трябва да мине над оптяжната ролка, нали тя така го натяга! Ама така по картинка е лесно, на практика (ако и нямаш такава) е по трудно, не се знае какви мисли ще ти дойдат в главата
Помня веднъж как се борих с ремъкът на едно bmw май 318 беше и там са едни завъртяни, па ролки па оптегачи па чудесии, едвам го сложих
Оппс, чакай, че и аз се обърках
това не е ролка, това е шайбата на компресора
в такъв случай ми идва и друго на ум, как им е стигнал ремъка гледам, че така е на доста повече площ, да не са сложили по дълъг хи хи
Помня веднъж как се борих с ремъкът на едно bmw май 318 беше и там са едни завъртяни, па ролки па оптегачи па чудесии, едвам го сложих
Оппс, чакай, че и аз се обърках
това не е ролка, това е шайбата на компресора
в такъв случай ми идва и друго на ум, как им е стигнал ремъка гледам, че така е на доста повече площ, да не са сложили по дълъг хи хи
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#13
Posted 10 January 2011 - 20:45
и на дизелите също може да се постави по два начина
и естествано единия е грешен
а поне не знам друга кола на която да сложиш грешно ремъка
и пак да стои оптегнат даже с натискане с ръка
неможе да се определи далие хлабав
но при грешния начин и при двата модела
ремъка обхваща по-малка част от шайбата на
коляновия вал и явно за това прилъзва и прискърцва
и естествано единия е грешен
а поне не знам друга кола на която да сложиш грешно ремъка
и пак да стои оптегнат даже с натискане с ръка
неможе да се определи далие хлабав
но при грешния начин и при двата модела
ремъка обхваща по-малка част от шайбата на
коляновия вал и явно за това прилъзва и прискърцва
#14
Posted 10 January 2011 - 21:28
Еми според моята логика е редно да има по-голяма покривна площ за да може да се предаде момента без да превърта, а колкото по-голяма покривна площ има толкова по-трудно ще приплъзне ремъка.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users