липса на турбо
Започната от rafi, 07 яну 2011 - 12:01:49
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 януари 2011 - 12:01
Здравеите колеги!
С достигането на минусови температури на околната среда,около-5 установих че колата ми губи турбото.Ако темп е над 0
нямам такъв проблем.Ако някой има идея какъв може да е проблема моля нека сподели,е много ме тормози проблема.Благодаря ви предварително.
С достигането на минусови температури на околната среда,около-5 установих че колата ми губи турбото.Ако темп е над 0
нямам такъв проблем.Ако някой има идея какъв може да е проблема моля нека сподели,е много ме тормози проблема.Благодаря ви предварително.
#2
Публикувано 07 януари 2011 - 17:02
Ще бъда кратък.Иди на диагноза и не питай нищо повече,защото ще се оплетеш като пиле в калчища.Причините са доста и не се знае при теб каква е.Обикновено е нещо елементарно.Търси сервиз със Стар-диагноза и струва между 20 до 60лв.процедурата.Успех ти желая.
#3
Публикувано 12 март 2011 - 03:30
Здравеите колеги!
С достигането на минусови температури на околната среда,около-5 установих че колата ми губи турбото.Ако темп е над 0
нямам такъв проблем.Ако някой има идея какъв може да е проблема моля нека сподели,е много ме тормози проблема.Благодаря ви предварително.
Колега какво стана оправи ли проблема?
By Batev
#4
Публикувано 12 март 2011 - 10:47
не колега,не ми остана време да и обърна внимание през зимата,но ме съмнява че е от вентила управляващ турбото.
#5
Публикувано 17 юли 2011 - 22:30
Зрдасти и от мен. Дано съм уцелил темата, ама заглавието е подходящо. Днес след 250км магистрала без проблеми на влизане в София турбоефектът просто изчезна...останах си чист дизел !?!?! прибрах се до вкъщи и загасих...след 15 мин слязох да го разглобявам и да го карам утре, запалих и...о,чудо: всичко си работи? и така 15км из софия и на магистрала Люлин толкова като само на кик - без забележка. Та да я разглобявам ли и да правя или е нещо еднократно.
Р.S: а минута преди това ми присветна лампата на маслото /на 3500км. и доливам около 200-300мл./ ама то май няма връзка.Незнам.
Р.S: а минута преди това ми присветна лампата на маслото /на 3500км. и доливам около 200-300мл./ ама то май няма връзка.Незнам.
#6
Публикувано 18 юли 2011 - 08:30
може ли малко по точно обяснение да дадеш на проблема
както се е случило
при какри условия
какво си смятал да разглобяваш и да караш утре
какво се оправило от само себе си
както се е случило
при какри условия
какво си смятал да разглобяваш и да караш утре
какво се оправило от само себе си
#7
Публикувано 18 юли 2011 - 09:16
Извинявам се за калпавото описание - бях и набрал много....Ето случката: Карам си по магистралата с 120-130км/ч и присветна лампата за маслото при ускорение за изпреварване. Задминах колата и лампичката угасна и не светна повече. При следващото натискане на газта да набирам по стръмен наклон, АСК върна на 4та, но ускорението ми беше умопомрачително бавно ...и така до София. Турбото така и не се включи. И на свободна не се чуваше както преди. Прибрах се и след 15мин. слезнах пред блока да го демонтирам /турбината/ за да я нося на ремонт. Качих се да преместя колата на по-удобно за работа място и като тръгнах разбрах че работи. Карах я около 30тина км и всичко си беше нормално?!?!
P.S: Преди около година карах колата в "Real Turbo" и майсторчето там като я провери, каза че е само омаслена малко /в рамките на допустимото/ и няма никакъв луфт.
P.S: Преди около година карах колата в "Real Turbo" и майсторчето там като я провери, каза че е само омаслена малко /в рамките на допустимото/ и няма никакъв луфт.
#8
Публикувано 18 юли 2011 - 09:43
Аз знам , че турбото трябва да е идеално сухо от към снадката за въздушния филтър и като бръкнеш вътре и поразклатиш турбинката не трябва да мърда в никакви посоки.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9
Публикувано 05 декември 2012 - 08:50
Здрасти, колеги. Моля ви за помощ...Като гледам предния си коментар точно тук от 2011-та се замислям че сам съм си виновен, но както и да е. Турбото на колата приключи дейност от преди един месец...Изчетох всички теми, проверих всичко...маркучи,гумени уплътнения...т.н. Ходих в няколко сервиза да ме би да не пропусна или не видя нещо. Запушвах ЕГР-а, гледах гумените уплътнения, проверявахме вакумите, .Вчера последно в Супер Дизел БОШ на околовръстното...там ми казаха "клапана на турбото, който управлява геометрията е счупен"....Моля ви се кажете ми къде или при кого да отида, преди да започна да наливам многото пари за всички възможни причини илипреди да и направя каско и да се хвърля заедно с нея - защото без нея не мога
П.С Странното е че регулирането на фаровете ми не работи от два месеца,а турбото от един ?!
П.С Странното е че регулирането на фаровете ми не работи от два месеца,а турбото от един ?!
#11
Публикувано 05 декември 2012 - 19:01
от разстояние е трудно ама щом не работи и регулирането
на фаровете виш да не смуче въздух
на клапана който управлява турбото
виж дали има вакуум
на фаровете виш да не смуче въздух
на клапана който управлява турбото
виж дали има вакуум
#12
Публикувано 05 декември 2012 - 19:18
Има ли как сам да разбера или при някой който може да ми помогне в София...или да го докарам до Стара Загора...ама то по празниците...Един "майстор" ми каза че го е гледал и има...казаха ми също така че и въпросното лостче на клапана работи, да си махна катализатора,да сменя всичките гумени уплътнения към/от турбината,да сменя цялото турбо...
Този пост е редактиран от SJambazov: 05 декември 2012 - 19:44
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни