Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Парното духа слабо,но иначе горещ въздух


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2011 - 16:53

Здравейте,

От 2 месеца карам W124 Е200 1995г, но сега, като почна да става доста студено, се осъзнах, че нещо не ми е добре отоплението. Духаше слабо, вътре се запотяваше, и като се поразрових, разбрах, че първо трябва да сменя филтъра. Смених го онзи ден, проблемите със запотяването се решиха 100%, но слабото духане остана.

До днес не съм разбрал още как се управлява климатика, знам, че са 2 модела, прикачам снимка на моя, който е с една врътка. Бих бил много благодарен, ако някой пусне кратка инструкция какви комбинации от копчета за какво се ползват. Но - при всички възможни комбинации моята кола си духа с една и съща сила, демек - слабо. Иначе температурата на въздуха е ОК. Най-"силно" духа отстрани, отдолу няма почти никой (за централните разбрах, че духат само през лятото). Направи ми впечатление, че от време на време се включва нещо отпред при мотора, усещам го, защото някаква шайба вероятно почва да присвирва, и тогава малко падат оборотите, но пък почва да духа малко по-силно.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSCN6715.jpg   129,59K   80 Брой сваляния

  • 0

#2 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 06 януари 2011 - 17:28

Първото, което ми идва на акъла като чуя обороти на парно, е "таралеж".
  • 0

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 06 януари 2011 - 18:53

ако е таралеж нама да духа слабо а
или въобще не духа или на мах
може да е управлението а може и моторчето да
иска втулки
колега натисни най лявото копче и ако и тогава не се
усилят оборотите значи наистина имаш проблем
  • 0

#4 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2011 - 19:32

Имал съм същия мерцедес със същия проблем- духалката духаше много слабо. Оказа се запекли втулки на моторчето.
  • 0

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 06 януари 2011 - 19:33

Така де всички му викат таралеж а всъщност този таралеж само охлажда регулатора.В случая проблема е в този регулатор.Отначало това са първите признаци а после и нацяло се поврежда.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 януари 2011 - 12:45

Моето най-ляво копче е за обдухване на предното стъкло, и при него си духа на същите обороти, както и при натиснати останалите копчета. Добре, наистина моля някой да обясни всяко едно копче за какво е на моя модел климатик (те са ообщо 7-8), щото признавам, че не мога да го разбера, още повече, като е развалено и духа винаги с една и съща сила. Или пък пуснете линк към тема , дето е обяснено, аз не можах да намеря. Пък най-ще се радвам, ако посочите откъде мога да си сваля книжка за Е-Class (W124) 93-95 на английски или руски. Предварително искрени благодарности за съдействието.

Щом регулатора се сдухва, значи вероятно той е за смяна, да знае някой колко струва горе-долу?
  • 0

#7 Dumev

Dumev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Берковица
  • Автомобил:
    w210 E200 CDI

Публикувано 07 януари 2011 - 12:57

Приятелю,да не те плаша,че и аз съм със същия проблем ,ама май си е регулатора. Тази сутрин дойде майстора-замерва пипа,гледа подава му некакви команди през буксата и категорично заяви,че е от него проблема. При мен работеше когато реши, а сега вече не мъца.Вентилатора ми е здрав на 1000 процента. За цените,поне това което намирам за сега е страшно- 500-600-800 лева. Сестра ми провери в Германия-375евро. Абе направо бесене. Колега от форума ми даде координати в София,че правели някакъв побългарен вариант,но не знам колко е удачен.
  • 0
ROCK'n ROLL

#8 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 07 януари 2011 - 14:37

Какви са тия цени колеги?

Я вижте ТУК наше родно производство.
  • 0

#9 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 януари 2011 - 16:32

Приятелю,да не те плаша,че и аз съм със същия проблем ,ама май си е регулатора. Тази сутрин дойде майстора-замерва пипа,гледа подава му некакви команди през буксата и категорично заяви,че е от него проблема. При мен работеше когато реши, а сега вече не мъца.Вентилатора ми е здрав на 1000 процента. За цените,поне това което намирам за сега е страшно- 500-600-800 лева. Сестра ми провери в Германия-375евро. Абе направо бесене. Колега от форума ми даде координати в София,че правели някакъв побългарен вариант,но не знам колко е удачен.


Благодаря на всички за отзивчивостта, ще търсим такъв регулатор ... А каталожен номер знаеш ли?
  • 0

#10 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 януари 2011 - 17:02

Това че усещаш натоварване е защото ти се включва компресора на климатика.
Иначе копчетата са ти по следния начин от ляво на дясно
това с реотанчетата - за изсушаване на въздуха и съответно на прозорците.
следващото е за включване на компресора , съответно лятото като го натиснеш почва да ти духа студенинката :bigemo_harabe_net-110:
3то при мен не работи , ама до колкото знам е за една клапа която се намира под таблото. Като го натиснеш също се включва компресора , но основно трябва да ти духа в краката.
4- ЕС е икономичен режим , при него компресора не се включва изобщо и лятото вкарва въздух от вън (за това на средните духалки духа всеки път различен по горещина въздух :D )
5- е 0 ... изключване.. от никъде , нищо не духа :)

Относно другите 3 копчета , най горното е да ти духа на силно. Средното е автоматично. Като настроиш от врътката 25 градуса (примерно) и натиснеш Auto-то почва да духа силно докато не направи зададената температура , след това намалява силата на въздухопотока.

А най-долното е винаги да си духа слабичко , но съответно тогава духа най-топло и най-студено.
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#11 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 януари 2011 - 17:20

.....


Колега, страшно съм ти признателен за подробното обяснение. Съответно имам някои въпроси :-):

1. Защо при -10 градуса отвън и зададено да духа топло (червеното на макс) въобще е необходимо да се включва компресора. Че се включва, чувам го, и аз си мислех, че е компресора, ама се чудех - нали не изстудява, за какъв чеп му е да включва компресора?
2. Излиза, че при този модел климатик потребителя има само 2 възможности за силата на духане - силно и слабо. И трета възможност автоматично, ама то тогава твойте пръстчета не са в играта. Баси, на Типото примерно има 4 степени на духане, без климатик, пък разликата между двете коли е от тук до Луната и обратно.
3. Кои копчета трябва да са ми включени през зимата, за да ми духа топло и в същото време да не се включва компресора?

Пак благодаря предварително ;-)
  • 0

#12 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 януари 2011 - 18:46

...


За да не се включва трябва да седи на ЕС (икономичен режим). Компресора не се включва само за да изстудява , а също и за да изсушава вътре въздуха (примера с запотяването на прозорците)
Тоя модел се води климатроник :rolleyes: Малко кофти е измислено до някъде , ама се свиква. Аз например си седя винаги на слабо , а като се наложи пускам силното за макс 1-2 мин и после пак слабо. По тоя начин не те дразни самия звук.
За да ти духа топло и да не работи компресора ЕС :)
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#13 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 08 януари 2011 - 16:29

Както каза Венцислав това се ремонтира. Мой приятел си го оправи в София за 150 лв. с гаранция. Явно майсторът е бил един и същ. Ако искаш координати, пиши и ще го питам ако ги пази. И той така вече втора зима няма проблем с оборотите.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#14 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 януари 2011 - 18:34

Аз цяла зима карам на включено ЕС и АУТО,само два-три пъти в месеца пускам климатика за да не се повреди нещо компресора.Иначе това е климатик,който духа не само студено,а и топло,не е като на полото.Автоматичнят режим регулира силата на вентилатора,а самият климатик има датчик за вътрешната температура и за външната и отваря клапите така,че да му е на човек комфортно,когато пътува.
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#15 karfiola

karfiola

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes benz E 200 CDI

Публикувано 23 декември 2011 - 09:50

Приятелю,да не те плаша,че и аз съм със същия проблем ,ама май си е регулатора. Тази сутрин дойде майстора-замерва пипа,гледа подава му некакви команди през буксата и категорично заяви,че е от него проблема. При мен работеше когато реши, а сега вече не мъца.Вентилатора ми е здрав на 1000 процента. За цените,поне това което намирам за сега е страшно- 500-600-800 лева. Сестра ми провери в Германия-375евро. Абе направо бесене. Колега от форума ми даде координати в София,че правели някакъв побългарен вариант,но не знам колко е удачен.


В Ауто + го имат "таралежа" на Hella 300 лв.Ако си намериш някои познат който има отстапка 30% може да ти излезе 210 лв НОВ.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни