Колко ни харчат Мерцедесите
Започната от KRASI_500, 06 окт 2006 - 19:37:56
369 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 октомври 2006 - 04:15
Ситуацията е следната:124- 200СЕ в града между 13 и 15 газ или 12 бензин, а на магистралата е много относително. Ако карам като ПРАДЯДО МИ сигурно ще харчи около9-10, но при скорост 170-180км а на места и повече харчи ТОЧНО 12,5л.газ/100км. НЕКА МИ Е ЗЛЕ :
#17
Публикувано 08 октомври 2006 - 08:37
Моята 190-ка е 2500 D turbo автоматик
-градско 8-9.5 литра на 100км.
-извънградско 7-8,5 литра на 100км.
-магистрала до 130км/-6,5-7 литра на 100км
-магистрала с 140км и на горе /стига до -12-13 литра на 100км
-градско 8-9.5 литра на 100км.
-извънградско 7-8,5 литра на 100км.
-магистрала до 130км/-6,5-7 литра на 100км
-магистрала с 140км и на горе /стига до -12-13 литра на 100км
#18
Публикувано 08 октомври 2006 - 10:22
Моя 123/200 като беше с газ харчеше 13/100 извън града(до110км/ч),градското,обаче беше страшно-от 15 до 19/100 е стигал.Мислех да го сменям с няква малолитражка,но в последствие предпочетох да му сложа метан и да си покарам още известно време кола..Сега цената на горивото му е на 50% от газта(!),в същото съотношение градско/изв.гр. ,но...вървенето се влоши значително,най-вече при големи изкачвания и изпреварване (е-е,пълно щастие няма!)
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#19
Публикувано 08 октомври 2006 - 11:34
Зависи какво търсиш. 300 д (113к.с.) е по разтоварен, с по ниско КПД, по-надежден (поради липсата на турбокомпресор), с по-дълъг ресурс и по равномерна работа.Моя 124-250 D Automat е почти като на Dezki:Моя 124-250 D turbo със променената конфигурация* скорости-диференцял харчи градско 8.5 л/100км, извънградско без магистрала, планински пътища-7.6 л/100км, извънградско магистрала+първокласен път 5.5 л/100км
- градско 8.5 л/100км
- извънградско без магистрала, планински пътища-7.6 л/100км
- извънградско магистрала+първокласен път 6.2-6.5 л/100км но при скорост 120км/ч
Имам питане към дизелджиите: - Коя 124-ка е по добра 300 D или 250 D turbo?
Аз съм за чистия вариант 300 Д. Какво ще каже DJ FUNKY? :ok:
250 д турбо (126 к.с.) е с по-голямо КПД, върви повече, по-икономичен, но и по-натоварен заради компресора и следователно с понижен ресурс. И двата двигателя имат слаби места свързани с охлаждането-лошо охлаждане на 5-и - 6-и цилиндър, по податливи на прегряване при евентуален проблем в охладителната система. На двигателите с турбокомпресор има случаи на повреждане на гарнитурата на главата само заради по натоварения режим на работа.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#20
Публикувано 08 октомври 2006 - 12:04
W126/260 SE 118 kw автоматик
Разход
Градско-N/A
Извън градско ~ 100 км.ч ~ 9,6
Магистрала ~ 140 км.ч ~ 11 л.
Смесено ~ 10.5 л.
W 126/300 SE 182 к.с ръчни скорости
Бензин N/A но около 10л./100 км. градско
LPG
Градско 14 ~ 25 л. на 100 км. взависимост от стилът на каране. климатик ~ + 15%
Извън градско ~ 100 км.ч = 10.5 л./100 км. без климатик
Магистрала ~ 120 км.ч = 14 л. / 100 км при ~ 160 км.ч = 17 / 100 км. с климатик
Разход
Градско-N/A
Извън градско ~ 100 км.ч ~ 9,6
Магистрала ~ 140 км.ч ~ 11 л.
Смесено ~ 10.5 л.
W 126/300 SE 182 к.с ръчни скорости
Бензин N/A но около 10л./100 км. градско
LPG
Градско 14 ~ 25 л. на 100 км. взависимост от стилът на каране. климатик ~ + 15%
Извън градско ~ 100 км.ч = 10.5 л./100 км. без климатик
Магистрала ~ 120 км.ч = 14 л. / 100 км при ~ 160 км.ч = 17 / 100 км. с климатик
#21
Публикувано 08 октомври 2006 - 12:20
Моята 190 2.5D чист дизел, автоматик:
градско 8-10
извънградско 90 км - 5.5 - 6
магистрала 120 км - 6.5
Използвам случая да попитам Dezki за проблемите на другите два мотора - моя и този 200D.
градско 8-10
извънградско 90 км - 5.5 - 6
магистрала 120 км - 6.5
Използвам случая да попитам Dezki за проблемите на другите два мотора - моя и този 200D.
#22
Публикувано 08 октомври 2006 - 14:12
(Dezki Oct 8 2006)
Зависи какво търсиш. 300 д (113к.с.) е по разтоварен, с по ниско КПД, по-надежден (поради липсата на турбокомпресор), с по-дълъг ресурс и по равномерна работа.
250 д турбо (126 к.с.) е с по-голямо КПД, върви повече, по-икономичен, но и по-натоварен заради компресора и следователно с понижен ресурс. И двата двигателя имат слаби места свързани с охлаждането-лошо охлаждане на 5-и - 6-и цилиндър, по податливи на прегряване при евентуален проблем в охладителната система. На двигателите с турбокомпресор има случаи на повреждане на гарнитурата на главата само заради по натоварения режим на работа.
Благодаря ти Dezki, защото имеше дилема кой двигател да избера 250 D или 300 D? Използвам случая и аз като Kisho да попитам за проблемите на 250 D i 200 D?(kisho Oct 8 2006)
Използвам случая да попитам Dezki за проблемите на другите два мотора - моя и този 200D.
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#23
Публикувано 08 октомври 2006 - 18:22
При 2.5 също се наблюдават последици от затруднено охлаждане на 5-и цилиндър, но като цяло няма проблеми. При 2.0 няма такива оплаквания, но и в 2-та случая говорим за проблеми след голям пробег. Иначе на който и да е двигател когато е над 300к та и по малко , компресията е по-ниска на по-задните цилиндри.Използвам случая да попитам Dezki за проблемите на другите два мотора - моя и този 200D.
Ппи 2.5 може да се монтира гарнитура на главата от 2.5 турбо - тя е със уплътнителни пръстени от неръждавейка и е по здрава.
Но всички дизелови двигатели на МБ до 1995 са с предкамерно впръскване, което ги характеризира с мека работа, по-голямо отделяне на топлина, по-ниско КПД в сравнение с двигатели с директновпръскване и склонност за прегряване при проблеми с охладителната система.
При новите поколения двигатели (след 2000г) проблемите с лошото охлаждане са минимизирани, почти отстранени. Така на пример на БМВ 3.0 комън райл изходящата тръба на охладителната система излиза от главата м/у 3-и и 4-и цилиндър, а не от пред 1-ви.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#25
Публикувано 08 октомври 2006 - 18:48
C180 1800cc 122ps. 1994 година - 160 000км уж реални.
за последните 4000 километра среден разход 7,8/100. Само бензин. Скорост по магистралата 130-140км.
Абе друга такава кола няма. Имам предвид всеки Мерцедес. Може да гори повече, но обществата се така устроени, че удоволствията струват пари и всеки трябва да си плати. Независимо дали става дума, за кино, сладолед, +#$%***** шофиране на Мерцедес или нещо друго.
за последните 4000 километра среден разход 7,8/100. Само бензин. Скорост по магистралата 130-140км.
Абе друга такава кола няма. Имам предвид всеки Мерцедес. Може да гори повече, но обществата се така устроени, че удоволствията струват пари и всеки трябва да си плати. Независимо дали става дума, за кино, сладолед, +#$%***** шофиране на Мерцедес или нещо друго.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#26 Гост_Гост_gorbiГост_Гост_
Публикувано 08 октомври 2006 - 21:37
200CE 2000 122 коня
харчи
метан - 4,50 лева /100 км. средно
бензин - 10 литра /100 км. средно.....
харчи
метан - 4,50 лева /100 км. средно
бензин - 10 литра /100 км. средно.....
#27
Публикувано 09 октомври 2006 - 08:39
С 250 TD, 1996г., 150 к.с., ръчни скорости
Градско /натоварено/ - 10л./100км.
Извънградско - 8/100 при 130 км./ч, 9/100 при 145-150 км./ч. и 10/100 при 160 и нагоре. Повече не качва, дори да поддържаш 190 км.ч. /случвало се е в чужбина/
Преди имах 190 Е 2.0 на газ, 1992 г., ръчни скорости, 122 к.с. - 16-17 градско и около 10-12 извънградско при съответно 130 км/ч и 150 км./ч
Още по-преди имах 124 230 Е, 1985г., 4-скоростен автоматик, на газ, 136 к.с. - 17-20 градско и 12-15 извънградско при 130 - 150 км.ч.
Служебен С 200 компресор, 2001г., 163 к.с., ръчна 6-скоростна кутия, бензин - градско не се кара, извънградско - между 9 и 10 л. на 100км. при скорости от 140 до 170 км.ч.
Градско /натоварено/ - 10л./100км.
Извънградско - 8/100 при 130 км./ч, 9/100 при 145-150 км./ч. и 10/100 при 160 и нагоре. Повече не качва, дори да поддържаш 190 км.ч. /случвало се е в чужбина/
Преди имах 190 Е 2.0 на газ, 1992 г., ръчни скорости, 122 к.с. - 16-17 градско и около 10-12 извънградско при съответно 130 км/ч и 150 км./ч
Още по-преди имах 124 230 Е, 1985г., 4-скоростен автоматик, на газ, 136 к.с. - 17-20 градско и 12-15 извънградско при 130 - 150 км.ч.
Служебен С 200 компресор, 2001г., 163 к.с., ръчна 6-скоростна кутия, бензин - градско не се кара, извънградско - между 9 и 10 л. на 100км. при скорости от 140 до 170 км.ч.
#29
Публикувано 09 октомври 2006 - 13:19
Мда, гледах, че моите данни имат нужда от актуализиране. Сега разходът "Селско" ми е вече стабилно 8,5/100, че и надолу, вероятно в резултат от по-кротко каране.Хайде малко инфо и от мен:
таблицата не е обновявана поне 2, може би 3 годинки
ако някой има мерак и свободно време може да я ъпдейтне (Копи, пейст в Ексел и готово)
МБ Разход
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#30
Публикувано 09 октомври 2006 - 14:46
C250 D, 83kW
софийско ~8,5 л/100 км
извън ~ 6,5 л/100 км
планинско ~7.5 l/100 км
софийско ~8,5 л/100 км
извън ~ 6,5 л/100 км
планинско ~7.5 l/100 км
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни