Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Колко ни харчат Мерцедесите


  • This topic is locked This topic is locked
369 replies to this topic

#16 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 08 October 2006 - 04:15

Ситуацията е следната:124- 200СЕ в града между 13 и 15 газ или 12 бензин, а на магистралата е много относително. Ако карам като ПРАДЯДО МИ сигурно ще харчи около9-10, но при скорост 170-180км а на места и повече харчи ТОЧНО 12,5л.газ/100км. НЕКА МИ Е ЗЛЕ :yahoo:
  • 0

#17 mzpa

mzpa

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 08 October 2006 - 08:37

Моята 190-ка е 2500 D turbo автоматик

-градско 8-9.5 литра на 100км.
-извънградско 7-8,5 литра на 100км.
-магистрала до 130км/-6,5-7 литра на 100км
-магистрала с 140км и на горе /стига до -12-13 литра на 100км
  • 0

#18 m_hi88

m_hi88

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 939 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:MB,Whisky,fishing...и др.
  • Автомобил:
    W123/200/1980
    ....
    и др.

Posted 08 October 2006 - 10:22

Моя 123/200 като беше с газ харчеше 13/100 извън града(до110км/ч),градското,обаче беше страшно-от 15 до 19/100 е стигал.Мислех да го сменям с няква малолитражка,но в последствие предпочетох да му сложа метан и да си покарам още известно време кола..Сега цената на горивото му е на 50% от газта(!),в същото съотношение градско/изв.гр. ,но...вървенето се влоши значително,най-вече при големи изкачвания и изпреварване (е-е,пълно щастие няма!)
  • 0
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."

#19 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 08 October 2006 - 11:34

Моя 124-250 D turbo със променената конфигурация* скорости-диференцял харчи градско 8.5 л/100км, извънградско без магистрала, планински пътища-7.6 л/100км, извънградско магистрала+първокласен път 5.5 л/100км

Моя 124-250 D Automat е почти като на Dezki:
- градско 8.5 л/100км
- извънградско без магистрала, планински пътища-7.6 л/100км
- извънградско магистрала+първокласен път 6.2-6.5 л/100км но при скорост 120км/ч
Имам питане към дизелджиите: - Коя 124-ка е по добра 300 D или 250 D turbo?
Аз съм за чистия вариант 300 Д. Какво ще каже DJ FUNKY? :ok:

Зависи какво търсиш. 300 д (113к.с.) е по разтоварен, с по ниско КПД, по-надежден (поради липсата на турбокомпресор), с по-дълъг ресурс и по равномерна работа.
250 д турбо (126 к.с.) е с по-голямо КПД, върви повече, по-икономичен, но и по-натоварен заради компресора и следователно с понижен ресурс. И двата двигателя имат слаби места свързани с охлаждането-лошо охлаждане на 5-и - 6-и цилиндър, по податливи на прегряване при евентуален проблем в охладителната система. На двигателите с турбокомпресор има случаи на повреждане на гарнитурата на главата само заради по натоварения режим на работа.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#20 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 08 October 2006 - 12:04

W126/260 SE 118 kw автоматик
Разход
Градско-N/A
Извън градско ~ 100 км.ч ~ 9,6
Магистрала ~ 140 км.ч ~ 11 л.
Смесено ~ 10.5 л.

W 126/300 SE 182 к.с ръчни скорости
Бензин N/A но около 10л./100 км. градско
LPG
Градско 14 ~ 25 л. на 100 км. взависимост от стилът на каране. климатик ~ + 15%
Извън градско ~ 100 км.ч = 10.5 л./100 км. без климатик
Магистрала ~ 120 км.ч = 14 л. / 100 км при ~ 160 км.ч = 17 / 100 км. с климатик
  • 0

#21 kisho

kisho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 08 October 2006 - 12:20

Моята 190 2.5D чист дизел, автоматик:
градско 8-10
извънградско 90 км - 5.5 - 6
магистрала 120 км - 6.5

Използвам случая да попитам Dezki за проблемите на другите два мотора - моя и този 200D.
  • 0

#22 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
Garage View Garage

Posted 08 October 2006 - 14:12

(Dezki Oct 8 2006)
Зависи какво търсиш. 300 д (113к.с.) е по разтоварен, с по ниско КПД, по-надежден (поради липсата на турбокомпресор), с по-дълъг ресурс и по равномерна работа.
250 д турбо (126 к.с.) е с по-голямо КПД, върви повече, по-икономичен, но и по-натоварен заради компресора и следователно с понижен ресурс. И двата двигателя имат слаби места свързани с охлаждането-лошо охлаждане на 5-и - 6-и цилиндър, по податливи на прегряване при евентуален проблем в охладителната система. На двигателите с турбокомпресор има случаи на повреждане на гарнитурата на главата само заради по натоварения режим на работа.

(kisho Oct 8 2006)
Използвам случая да попитам Dezki за проблемите на другите два мотора - моя и този 200D.

Благодаря ти Dezki, защото имеше дилема кой двигател да избера 250 D или 300 D? Използвам случая и аз като Kisho да попитам за проблемите на 250 D i 200 D?
  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#23 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 08 October 2006 - 18:22

Използвам случая да попитам Dezki за проблемите на другите два мотора - моя и този 200D.

При 2.5 също се наблюдават последици от затруднено охлаждане на 5-и цилиндър, но като цяло няма проблеми. При 2.0 няма такива оплаквания, но и в 2-та случая говорим за проблеми след голям пробег. Иначе на който и да е двигател когато е над 300к та и по малко , компресията е по-ниска на по-задните цилиндри.
Ппи 2.5 може да се монтира гарнитура на главата от 2.5 турбо - тя е със уплътнителни пръстени от неръждавейка и е по здрава.

Но всички дизелови двигатели на МБ до 1995 са с предкамерно впръскване, което ги характеризира с мека работа, по-голямо отделяне на топлина, по-ниско КПД в сравнение с двигатели с директновпръскване и склонност за прегряване при проблеми с охладителната система.

При новите поколения двигатели (след 2000г) проблемите с лошото охлаждане са минимизирани, почти отстранени. Така на пример на БМВ 3.0 комън райл изходящата тръба на охладителната система излиза от главата м/у 3-и и 4-и цилиндър, а не от пред 1-ви.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#24 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
Garage View Garage

Posted 08 October 2006 - 18:33

:ok:
  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#25 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Posted 08 October 2006 - 18:48

C180 1800cc 122ps. 1994 година - 160 000км уж реални.
за последните 4000 километра среден разход 7,8/100. Само бензин. Скорост по магистралата 130-140км.

Абе друга такава кола няма. Имам предвид всеки Мерцедес. :) Може да гори повече, но обществата се така устроени, че удоволствията струват пари и всеки трябва да си плати. Независимо дали става дума, за кино, сладолед, +#$%***** шофиране на Мерцедес или нещо друго.
  • 1

ML270 04г.

ex-С180 94г.


#26 Гост_Гост_gorbiГост_Гост_

Гост_Гост_gorbiГост_Гост_
  • Гости

Posted 08 October 2006 - 21:37

200CE 2000 122 коня

харчи

метан - 4,50 лева /100 км. средно
бензин - 10 литра /100 км. средно.....
  • 0

#27 willy555

willy555

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 798 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 E 200 T, 1993г., 136 к.с.

Posted 09 October 2006 - 08:39

С 250 TD, 1996г., 150 к.с., ръчни скорости

Градско /натоварено/ - 10л./100км.
Извънградско - 8/100 при 130 км./ч, 9/100 при 145-150 км./ч. и 10/100 при 160 и нагоре. Повече не качва, дори да поддържаш 190 км.ч. /случвало се е в чужбина/

Преди имах 190 Е 2.0 на газ, 1992 г., ръчни скорости, 122 к.с. - 16-17 градско и около 10-12 извънградско при съответно 130 км/ч и 150 км./ч

Още по-преди имах 124 230 Е, 1985г., 4-скоростен автоматик, на газ, 136 к.с. - 17-20 градско и 12-15 извънградско при 130 - 150 км.ч.

Служебен С 200 компресор, 2001г., 163 к.с., ръчна 6-скоростна кутия, бензин - градско не се кара, извънградско - между 9 и 10 л. на 100км. при скорости от 140 до 170 км.ч.
  • 0

#28 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,768 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
Garage View Garage

Posted 09 October 2006 - 09:32

Хайде малко инфо и от мен:

таблицата не е обновявана поне 2, може би 3 годинки :rolleyes:

ако някой има мерак и свободно време може да я ъпдейтне (Копи, пейст в Ексел и готово):D

МБ Разход
  • 0

#29 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Posted 09 October 2006 - 13:19

Хайде малко инфо и от мен:

таблицата не е обновявана поне 2, може би 3 годинки :rolleyes:

ако някой има мерак и свободно време може да я ъпдейтне (Копи, пейст в Ексел и готово):D

МБ Разход

Мда, гледах, че моите данни имат нужда от актуализиране. Сега разходът "Селско" ми е вече стабилно 8,5/100, че и надолу, вероятно в резултат от по-кротко каране. :D
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#30 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Posted 09 October 2006 - 14:46

C250 D, 83kW

софийско ~8,5 л/100 км
извън ~ 6,5 л/100 км
планинско ~7.5 l/100 км
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users