Здравеjте! Забелязах че тази зима мотора започна трудно да достигне 80 градуса, обикновено достига делението под 80 C ( предполагам 40 C ). Ако го оставя да работи 20-30 минути на място достига до 80 С , но тръгна ли на извънградско каране 90-100 км/h температурата пак пада на 40 С или малко над нея . Та въпроса ми е - дали е проблема в термостата и как мога да разбера дали е така ?
Дали не е Термостата ?ML 270 CDI - 2005
Started by Georgi^GT^, 05 Jan 2011 - 16:37:43
3 replies to this topic
#1
Posted 05 January 2011 - 16:37
#2
Posted 05 January 2011 - 17:24
Колега, че има проблем има ама дали е в термостата изчакай има много по компетентни от мен ще ти отговорят.
Иначе по принцип то самата печка,(за подгряване на антифриза) която имаш трябва да подгрява до 70 градуса и тогава да се изключва, което ме кара да си мисля че под 70 градуса няма как да падне в нормален режим на двигателя.
Иначе по принцип то самата печка,(за подгряване на антифриза) която имаш трябва да подгрява до 70 градуса и тогава да се изключва, което ме кара да си мисля че под 70 градуса няма как да падне в нормален режим на двигателя.
By Batev
#3
Posted 05 January 2011 - 17:52
Според мен най-вероятната причина е термостата. Провери сутрин като запалиш колата дали радиатора се затопля преди работната темп. на термостата(около 80-85 С). Ако и парното е зле това е пак признак за лоша работа на термостата. За всеки случай провери и нивото на охладителната течност.
#4
Posted 05 January 2011 - 19:39
100% термостат за смяна.
Никога не оставям магарето си в калта.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users