таралеж
Започната от Dumev, 04 яну 2011 - 20:20:33
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 януари 2011 - 20:20
Колеги,моля помагайте както можете! Колата е 124 220 1995г. бензин. Упревлението на парното-климата е една врътка и копчета. Мисля си ,че май съм за регулатор на оборотите. Вентилатора на парното спря да работи. Вчера разглобих всичко-ел.моторчето няма никакви шумове и луфтове. Като му дам ток от батерията работи та се къса. Когато го сложа на място и с ток от където трябва- ту заработи,после се спира пак тръгва работи дълго после спира и сам решава кога да тръгне пак. Явно проблема не е в ел.мотора. Дали има някоя дреболия дето ми бяга или смело сядаме върху таралежчето. Има ли някакво побългаряване,че като чета за кви цени се говори и ми се сгади?
ROCK'n ROLL
#2
Публикувано 04 януари 2011 - 21:15
Друже, преди да "седнеш върху таралежчето", погледни си 30 амперовия бушон за вентилатора. Намира се около бомбето на амортесьора пред шофьора, извън кутията с бушоните. Може да не ти прави добър контакт или да е заменен с пластина от предишен собственик и пак да не ти прави добър контакт. Казвам го- заради момента на работи/не работи/работи. който спомена.
Ако не е това - таралежчето ще да е. Чувал съм че в София и Пловдив вече го "отремонтират". Носиш си самия радиатор и върху него ти градят ново управление за около 150-200лв, но не знам точни координати. Май тук във форума някой беше писал къде.
Успех!
Ако не е това - таралежчето ще да е. Чувал съм че в София и Пловдив вече го "отремонтират". Носиш си самия радиатор и върху него ти градят ново управление за около 150-200лв, но не знам точни координати. Май тук във форума някой беше писал къде.
Успех!
#3
Публикувано 04 януари 2011 - 21:36
блонд е прав!
ако стигнеш до ново--потърси ме, мога да изнамеря на 170лв, ново, копие на оригинала
ако стигнеш до ново--потърси ме, мога да изнамеря на 170лв, ново, копие на оригинала
#4
Публикувано 04 януари 2011 - 22:32
Проверен е бушона и за жалост не е от там причината. Благодаря ви колеги.
ROCK'n ROLL
#5
Публикувано 18 декември 2011 - 20:41
При мен е сащия проблем !С w 210 съм .Не знаех за бушона утре ще проверя.И още нещо на това ли казвате "таралежче" Ще покажа на снимка?
Прикачени файлове
#6
Публикувано 19 декември 2011 - 02:26
да! това всъщност е радиатора на полупроводниковия транзистор, който всъщност изгаря веднъж на 15-20г!
#7
Публикувано 20 декември 2011 - 14:07
Доста е скъпо, по добре си вземи втората употреба
Този пост е редактиран от dzuvko: 20 декември 2011 - 14:27
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни