Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

таралеж


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Dumev

Dumev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Берковица
  • Автомобил:
    w210 E200 CDI

Posted 04 January 2011 - 20:20

Колеги,моля помагайте както можете! Колата е 124 220 1995г. бензин. Упревлението на парното-климата е една врътка и копчета. Мисля си ,че май съм за регулатор на оборотите. Вентилатора на парното спря да работи. Вчера разглобих всичко-ел.моторчето няма никакви шумове и луфтове. Като му дам ток от батерията работи та се къса. Когато го сложа на място и с ток от където трябва- ту заработи,после се спира пак тръгва работи дълго после спира и сам решава кога да тръгне пак. Явно проблема не е в ел.мотора. Дали има някоя дреболия дето ми бяга или смело сядаме върху таралежчето. Има ли някакво побългаряване,че като чета за кви цени се говори и ми се сгади?
  • 0
ROCK'n ROLL

#2 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 04 January 2011 - 21:15

Друже, преди да "седнеш върху таралежчето", погледни си 30 амперовия бушон за вентилатора. Намира се около бомбето на амортесьора пред шофьора, извън кутията с бушоните. Може да не ти прави добър контакт или да е заменен с пластина от предишен собственик и пак да не ти прави добър контакт. Казвам го- заради момента на работи/не работи/работи. който спомена.
Ако не е това - таралежчето ще да е. Чувал съм че в София и Пловдив вече го "отремонтират". Носиш си самия радиатор и върху него ти градят ново управление за около 150-200лв, но не знам точни координати. Май тук във форума някой беше писал къде.
Успех!
  • 0

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 04 January 2011 - 21:36

блонд е прав!
ако стигнеш до ново--потърси ме, мога да изнамеря на 170лв, ново, копие на оригинала
  • 0

#4 Dumev

Dumev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Берковица
  • Автомобил:
    w210 E200 CDI

Posted 04 January 2011 - 22:32

Проверен е бушона и за жалост не е от там причината. Благодаря ви колеги.
  • 0
ROCK'n ROLL

#5 karfiola

karfiola

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes benz E 200 CDI

Posted 18 December 2011 - 20:41

При мен е сащия проблем !С w 210 съм .Не знаех за бушона утре ще проверя.И още нещо на това ли казвате "таралежче" Ще покажа на снимка?

Attached Files


  • 0

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 19 December 2011 - 02:26

да! това всъщност е радиатора на полупроводниковия транзистор, който всъщност изгаря веднъж на 15-20г!
  • 0

#7 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
Garage View Garage

Posted 20 December 2011 - 14:07

Доста е скъпо, по добре си вземи втората употреба

Edited by dzuvko, 20 December 2011 - 14:27 .

  • 0

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 20 December 2011 - 17:25

Колега,

Виж тази тема:

http://forums.mbclub...showtopic=30596
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users