
Работна температура?W211 220 CDI
Започната от sv_genov, 04 яну 2011 - 12:10:31
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 януари 2011 - 12:10
Здравейте,
първо - Честита Нова Година, много безаварийни километри пожелавам на всички колеги!
Откакто стана студено забелязвам, че при слабо натоварване на двигателя температурата на двигателя е около 70 градуса /средата между 60 и 80 на уреда/. Под слабо натоварване разбирам движение на 6-та с 100-120 км/ч (2000-2200 об/мин). В баир или при по-висока скорост колата достига 80 градуса, но щом отнема газта и много бързо пада пак до 70 градуса.
При 0 грудуса външна температура отнема 20-25 мин за пълно загряване на място.
Чудя се това нормално ли е или по-скоро работата е за смяна на термостат?
Моля, споделете как се държат други 220-ки в студа.
Поздрави!
първо - Честита Нова Година, много безаварийни километри пожелавам на всички колеги!
Откакто стана студено забелязвам, че при слабо натоварване на двигателя температурата на двигателя е около 70 градуса /средата между 60 и 80 на уреда/. Под слабо натоварване разбирам движение на 6-та с 100-120 км/ч (2000-2200 об/мин). В баир или при по-висока скорост колата достига 80 градуса, но щом отнема газта и много бързо пада пак до 70 градуса.
При 0 грудуса външна температура отнема 20-25 мин за пълно загряване на място.
Чудя се това нормално ли е или по-скоро работата е за смяна на термостат?
Моля, споделете как се държат други 220-ки в студа.
Поздрави!
#2
Публикувано 04 януари 2011 - 12:53
Колега , виж потърси в темите за проблемите , защото тия дни се пуснаха много теми с такъв проблем , потърси мъничко ще намериш.


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#3
Публикувано 04 януари 2011 - 12:53
Здравей колега,Здравейте,
първо - Честита Нова Година, много безаварийни километри пожелавам на всички колеги!
Откакто стана студено забелязвам, че при слабо натоварване на двигателя температурата на двигателя е около 70 градуса /средата между 60 и 80 на уреда/. Под слабо натоварване разбирам движение на 6-та с 100-120 км/ч (2000-2200 об/мин). В баир или при по-висока скорост колата достига 80 градуса, но щом отнема газта и много бързо пада пак до 70 градуса.
При 0 грудуса външна температура отнема 20-25 мин за пълно загряване на място.
Чудя се това нормално ли е или по-скоро работата е за смяна на термостат?
Моля, споделете как се държат други 220-ки в студа.
Поздрави!
Първо искам да споделя, че е добре да ползваш търсачката преди да започнеш нова тема, защото такава дувкахме миналата седмица.
Явно имаш проблеми с терностата, но не са сериозни. Моята например на място не загряваше изобщо, в движение в града едвам достигаше до 80 градуса в задръстването, а пък на извън градско трябваше да завивам мотора с одеало, да не настине. След смяна на термостата всичко е наред, но на място пак не загрява до 80 градуса, амо до около 60, но 5 мин след тръгване отива на 90. Ако не си сменяш сам термостата, който струва около 120 лв в БС, си приготви 200(към 180, ама зависи от сервиза) кинта за операцията(термостат + труд)
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#4
Публикувано 04 януари 2011 - 14:53
Ние каквото го подкарахме колегата
Наистина има две добри теми за това. И аз имам същия проблем, за две седмици така и не видях 80 градуса на тая кола, без значение в града или извън. Вече поръчах термостата и ще видим. Иначе като пипна маркучите около радиатора и самия радиатор всичко е топло, което ме кара да мисля, че охладителната течност си минава от там.

I expect nothing. I fear no one. I am free.
#5
Публикувано 04 януари 2011 - 15:29
Ох, намерих доста сходна тема, но за W210.. Предполагам, че е същото. Явно трябва да сменям термостата.
Извинявам се за дублирането на теми, можете да изтриете тази.
Извинявам се за дублирането на теми, можете да изтриете тази.
#6
Публикувано 24 септември 2016 - 19:27
Здравейте
вече няма тема в която да не съм писал : )
И аз ще сменям термостат ... ( мисля сам да го сменя , гледах едно клипче в нета , ..)
Въпроса е :
- как да Източа повече от антифриза , за да мога да го подменя с нов ?
- само през казанчето ли се долива после ? има ли вероятност да направи "въздушна възглавница" ?
Благодаря предварително
Този пост е редактиран от mitko_rupite: 24 септември 2016 - 19:28
#7
Публикувано 24 септември 2016 - 21:55
Здравейте
вече няма тема в която да не съм писал :)
И аз ще сменям термостат ... ( мисля сам да го сменя , гледах едно клипче в нета , ..)
Въпроса е :
- как да Източа повече от антифриза , за да мога да го подменя с нов ?
- само през казанчето ли се долива после ? има ли вероятност да направи "въздушна възглавница" ?
Благодаря предварително
Ти остана ли нещо по тая кола да не сменяваш ( в кръга не шегата ) . По темата източваш от най - ниска точка и наливаш от най - високата което е казанчето . В блока винаги ще остане антифриз целия няма да го източиш а за възглавницата палиш колата чакаш я да загрее ще глътне водата и после доливаш до указаното положение .
Този пост е редактиран от wertion: 24 септември 2016 - 21:55
#8
Публикувано 25 септември 2016 - 09:47
Благодаря , но къде да я търся тая " най-ниска точка "... ( да не разкача някой маркуч на турбото ::))
#9
Публикувано 25 септември 2016 - 14:29
Благодаря , но къде да я търся тая " най-ниска точка "... ( да не разкача някой маркуч на турбото ::
))
Водния радиатор и кулера на турбото нямат нищо общо.От единя ще изтече антифриз(вода) и е много по-голям (радиатора),а от кулера няма да изтече нищо.Нищо няма да стане на турбото,ако му се откачат маркучите,споко.CDI моторите имат и допълнително подгряване на антифриза,но тази тема е дъфкана до втръсване.Маркуча който излиза от термостата отива директно във водния радиатор.


1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни