Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Работна температура?W211 220 CDI


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 sv_genov

sv_genov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 220CDI, T-modell, 2005

Публикувано 04 януари 2011 - 12:10

Здравейте,

първо - Честита Нова Година, много безаварийни километри пожелавам на всички колеги!

Откакто стана студено забелязвам, че при слабо натоварване на двигателя температурата на двигателя е около 70 градуса /средата между 60 и 80 на уреда/. Под слабо натоварване разбирам движение на 6-та с 100-120 км/ч (2000-2200 об/мин). В баир или при по-висока скорост колата достига 80 градуса, но щом отнема газта и много бързо пада пак до 70 градуса.

При 0 грудуса външна температура отнема 20-25 мин за пълно загряване на място.

Чудя се това нормално ли е или по-скоро работата е за смяна на термостат?

Моля, споделете как се държат други 220-ки в студа.

Поздрави!
  • 0

#2 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 04 януари 2011 - 12:53

Колега , виж потърси в темите за проблемите , защото тия дни се пуснаха много теми с такъв проблем , потърси мъничко ще намериш.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#3 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 04 януари 2011 - 12:53

Здравейте,

първо - Честита Нова Година, много безаварийни километри пожелавам на всички колеги!

Откакто стана студено забелязвам, че при слабо натоварване на двигателя температурата на двигателя е около 70 градуса /средата между 60 и 80 на уреда/. Под слабо натоварване разбирам движение на 6-та с 100-120 км/ч (2000-2200 об/мин). В баир или при по-висока скорост колата достига 80 градуса, но щом отнема газта и много бързо пада пак до 70 градуса.

При 0 грудуса външна температура отнема 20-25 мин за пълно загряване на място.

Чудя се това нормално ли е или по-скоро работата е за смяна на термостат?

Моля, споделете как се държат други 220-ки в студа.

Поздрави!

Здравей колега,
Първо искам да споделя, че е добре да ползваш търсачката преди да започнеш нова тема, защото такава дувкахме миналата седмица.
Явно имаш проблеми с терностата, но не са сериозни. Моята например на място не загряваше изобщо, в движение в града едвам достигаше до 80 градуса в задръстването, а пък на извън градско трябваше да завивам мотора с одеало, да не настине. След смяна на термостата всичко е наред, но на място пак не загрява до 80 градуса, амо до около 60, но 5 мин след тръгване отива на 90. Ако не си сменяш сам термостата, който струва около 120 лв в БС, си приготви 200(към 180, ама зависи от сервиза) кинта за операцията(термостат + труд)
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#4 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2011 - 14:53

Ние каквото го подкарахме колегата :) Наистина има две добри теми за това. И аз имам същия проблем, за две седмици така и не видях 80 градуса на тая кола, без значение в града или извън. Вече поръчах термостата и ще видим. Иначе като пипна маркучите около радиатора и самия радиатор всичко е топло, което ме кара да мисля, че охладителната течност си минава от там.
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#5 sv_genov

sv_genov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 220CDI, T-modell, 2005

Публикувано 04 януари 2011 - 15:29

Ох, намерих доста сходна тема, но за W210.. Предполагам, че е същото. Явно трябва да сменям термостата.

Извинявам се за дублирането на теми, можете да изтриете тази.
  • 0

#6 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Публикувано 24 септември 2016 - 19:27

Здравейте
вече  няма тема в  която да не съм писал : :))
И аз  ще сменям термостат  ...  ( мисля сам да го сменя , гледах едно клипче в нета  , ..) 
Въпроса е  :
- как  да  Източа  повече  от  антифриза , за да мога да го подменя с нов ?
- само през казанчето ли се долива после ? има ли вероятност да направи "въздушна възглавница" ? 

Благодаря предварително 
 


Този пост е редактиран от mitko_rupite: 24 септември 2016 - 19:28

  • 0

#7 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 септември 2016 - 21:55

Здравейте
вече  няма тема в  която да не съм писал : :))
И аз  ще сменям термостат  ...  ( мисля сам да го сменя , гледах едно клипче в нета  , ..) 
Въпроса е  :
- как  да  Източа  повече  от  антифриза , за да мога да го подменя с нов ?
- само през казанчето ли се долива после ? има ли вероятност да направи "въздушна възглавница" ? 

Благодаря предварително 
 

Ти остана ли нещо по тая кола да не сменяваш ( в кръга не шегата ) . По темата източваш от най - ниска точка и наливаш от най - високата което е казанчето . В блока винаги ще остане антифриз целия няма да го източиш а за възглавницата палиш колата чакаш я да загрее ще глътне водата и после доливаш до указаното положение . 


Този пост е редактиран от wertion: 24 септември 2016 - 21:55

  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#8 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Публикувано 25 септември 2016 - 09:47

Благодаря  , но къде да я  търся  тая  " най-ниска точка "...  ( да не  разкача някой маркуч  на турбото  :::)))


  • 0

#9 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 септември 2016 - 14:29

Благодаря  , но къде да я  търся  тая  " най-ниска точка "...  ( да не  разкача някой маркуч  на турбото  :: :)))

Водния радиатор и кулера на турбото нямат нищо общо.От единя ще изтече антифриз(вода) и е много по-голям (радиатора),а от кулера няма да изтече нищо.Нищо няма да стане на турбото,ако му се откачат маркучите,споко.CDI моторите имат и допълнително подгряване на антифриза,но тази тема е дъфкана до втръсване.Маркуча който излиза от термостата отива директно във водния радиатор. 


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни