Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

покупка на Mercedes SL 500 129


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Alexander_SL

Alexander_SL

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Tyrnovo

Публикувано 25 декември 2010 - 21:45

Здравейте колеги. Почитател съм на марката от доста време, но тепърва си направих регистрация и като за начало искам да ви попитам отностно SL 129. Влюбен съм в тази кола и смятам, че е една прекрасна инвестиция. Знам, че е изключително здрава и надеждна цена и не случайно цените втора ръка вървят от 10 хиляди нагоре за свестните модели. Та съм се спрял на модела 500. Искам да ви попитам с кой двигател е по-добре да се вземе? Стария, който е 320 конски сили, за когото знам, че се отличава с високия си разход на гориво или по-новия (306 коня ако не се лъжа) , който се слага след 1995 година, та чак до преди няколко години. Къде са болежките на този модел и къде трябва да гледаме най-вече? Спрял съм се на една обява в немското мобиле, пусната от българин -----> http://suchen.mobile...ng=&tabNumber=1

Какво мислите вие? Аз лично смятам, че на пръв поглед, колата наистина си струва. Дори цената и е доста евтина за годините си. Благодаря предварително!
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 25 декември 2010 - 22:39

цената е супер, НО ако наистина е с евро доументи. иначе ще плащаш мито+акциз.
Отедлно-колата е 99г, НО е със старите фарове. Всъщност незнам дали в щатите слагат европейските фейслифт фарове с лупите, но би трябвало да ги слагат.
да не се окаже удряна
  • 0

#3 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 декември 2010 - 22:42

Добре дошъл. :flagMB new:
Това наистина е уникална машина .. по натам с удоволствие бих си взел един такъв СЛ за 2ра кола :bigemo_harabe_net-110:

Мотора който си избрал (500) е най -добрия за мен. Както съм и привърженик на това да е след фейса , съответно и с по-новия мотор.

Между другото , точно тази кола която си показал в мобайл.де я има и в българското.
Цък
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#4 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 25 декември 2010 - 22:51

Не че много съм в час,но доколкото знам,американските автомобили имат големи проблеми тук.
1-во. Направени са съобразено с американските стандарти.Което ще рече: Американците карат с бензин Н86.Което от своя страна означава че изгарянето и катализатора са съвсем различни,и може след време да даде голям дефект,който ще ти струва допълнителни разходи.
2-ро. Представи си че нещо ти се счупи и трябва да го смениш.Какво правиме тогава.Чакаш с поръчка само от Щатите и цената да не мислиш че ще е по добра от тук?
Имал съм приятел с американски автомобил,не е мерцедес,но мисля че няма да е по различно и при мерцовете.
Иначе поздравления за избора.Колата мечта на много хора от клуба.
Успех.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#5 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 25 декември 2010 - 23:54

Нямат нищо по различно от европейските си братя, отделно ако е толкова кът някоя час в БС с доставка 10 работни дни...
  • 0

logo-600-1002.png


#6 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 26 декември 2010 - 00:06

Без значение че отиваш в БС прави се поръчка от Щатите.така излиза по ВИН номер (ЩАТИ) и се наиграваш.
Същото е и за англичанките,излиза ти по ВИН и си правиш поръчка.Честито.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#7 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 януари 2011 - 00:37

Без значение че отиваш в БС прави се поръчка от Щатите.така излиза по ВИН номер (ЩАТИ) и се наиграваш.
Същото е и за англичанките,излиза ти по ВИН и си правиш поръчка.Честито.



Тук съм готов да споря.

Ти поръчваш частта по номера й.

Доста неща станаха които купих от Англииския ebay , нови и 2ра употреба.

Номерата съвпадат на 100% като частите за моята талига.

Поне тук при мен при дилърите, ползват VIN-a за да намерят номера на частта.
После в своята си програма гледат дали го имат на склад , ако не , в кой най-близък го има.

:D
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#8 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 02 януари 2011 - 19:16

Тук съм готов да споря.

Ти поръчваш частта по номера й.

Доста неща станаха които купих от Англииския ebay , нови и 2ра употреба.

Номерата съвпадат на 100% като частите за моята талига.

Поне тук при мен при дилърите, ползват VIN-a за да намерят номера на частта.
После в своята си програма гледат дали го имат на склад , ако не , в кой най-близък го има.

:D

Англия все още е в Европа колега, там има разлика само във фаровете и в чистачките, другото си е като при нас.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#9 Dydo

Dydo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 781 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 - продаден!

Публикувано 30 ноември 2011 - 13:17

Интересно, защо се казва, че 280, 300 и 320 бил един и същи мотор, при положение, че:

280 – 193 к.с.

280 – 204 к.с. от по-новите

300 - 190 к.с.

300 – 24 винтила – 231 к.с.

320 - 231 к.с.

320 - 224 к.с. от по-новите

Единствена засечка има при 300 24 винтиловия и първия мотор на 320, т.е. и двата са 231 коня. Навсякъде другаде има разлика. Да е няколко коня иди дойди, ама. Освен двигателя да е един и същ, и поради някакви други джаджи, да бягат няколко коня, ама се съмнявам :dontknow а и не са няколко. За сравнение: например между 1.8 (122 к.с.), 2.0 (136 к.с.) и 220 (150 к.с.) разликата е от по 14 к.с. на всеки по-горен мотор, т.е. доста по-малко от горепосочените разлики, а все едно да се каже, че са еднакви мотори. Още повече, че между 280 от първите и 320 от първите, разликата е близо 40 коня-направо убийствено. А ако сравняваме пък между обновените 280 и обновените 320, разликата в конете е 20.
Явно аз нещо не съм наясно, от къде се налага мнението, че моторите са еднакви. Да се каже "почти еднакви", разбирам, ама чак да се клони към идентичност, не знам. То това мнение е и по отношение на S класата, тъй като в родстера и лимузината се влагат сигурно едни и същи мотори от гамата. Просто тук се говори за SL, та затова попитах.

Този пост е редактиран от Dydo: 30 ноември 2011 - 20:37

  • 0
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!

#10 Тодор Живков

Тодор Живков

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 01 април 2012 - 23:42

Не съм съгласен. В смисъл, не е точно така.

От посочените двигатели, най-слаб е 3,0 190 к.с. Той е 188 к.с. да речем. Той е и единственият технологично по- стар агрегат от тези, които си дал. Тоест, той е от времето на W 124 (300Е), с 1 разпределителен вал, 12 клапана и механичен инжекцион. Монтира се дори във W126 (300SE). Не е слаб мотор, никак....за лимузина. Това е М 103.

Другите, които четеш ( 280/300/320) са все двувалки със 24 клапана и еднаква база, М 104. Ако бъркам, моля да ме поправите.

Сега, трябва да съобразиш и друго нещо. Тия двувалки ги има, както с механична инжекция (онази старата с разпределителната глава)- така и със електронна, модерна система. За това може да срещнеш това разминаване в мощностите между кубатурите. Та, горивната/хранителна уредба и нейното управление са тия джаджи, които добавят или изгонват коне при един и същ агрегат. Например, 24 клапановия 2800 . С механичната инжекция, изкарват 193 кс. от 2800 кубика. С електронната инжекция, изкарват 204 к.с. от тези 2800 кубика. Това ми беше мисълта. :blush

Този пост е редактиран от Тодор Живков: 01 април 2012 - 23:52

  • 0

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2012 - 06:36

Колеги, гледайте от кога е последното мнение. ;)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни