Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

EXTREME Tuning - Или поредния ми откачен проект :)CLK 200 Kompressor


  • Please log in to reply
42 мнения по тази тема

#31 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2011 - 18:55

За да е максмимално тиха. Това обикновено е най-трудното.
Гърнетата са проходни, а не камерни, т.е. не повишават съпротивлението. Едното от малките гърнета има разширителна камера в средата.
Ако имах повече място в тунела, бих сложил огромно средно гърне, но нямам и търся максимален разширителен обел в ограниченото място.
В момента имам повече разширителен обем от стандартното гърне за CLK 320.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#32 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2011 - 19:12

Интереснен проект. Я кажи, като махна катализаторите промени ли се миризмата на изгорелите газове?
  • 0

#33 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2011 - 22:42

Промени се, да.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#34 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2011 - 09:28

Промени се, да.

В каква насока? По-добре или по зле мирише зад колата сега?
  • 0

#35 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2011 - 11:25

Въпросът е малко странен.
Като има катализатор, мирише специфично... като... катализатор.
Като няма, мирише на изгорял бензин. Не на масло, не на въглища, просто на добре изгорял бензин.

И двете миризми не са особено приятни особено в затворено помещение. Не мирише на теменужки.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#36 Skull

Skull

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 януари 2011 - 12:05

Навремето имах трабантела... слагах му едно немско масълце и от ауспуха миришеше на препечени картофки... тъи че ако гониш приятни миризми.... си земи трабант :bigemo_harabe_net-110: .
  • 0

#37 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 февруари 2011 - 19:30

След снощното напиване, пияната ми глава роди идея за двойно апендиксно гърне, с което да завърша проекта по генерацията си.
Форма: Сплескан цилиндър, че нямам много място нагоре.
Приблизителни размери Д:30см. Ш:20. В:13
Основната тръба не е надупчена, ф60 (стандартния диаметър на тръбите на новата ми генерация).
Като гледам чертежа сега... мисля че няма нужда от 2 вътрешни прегради. Само една ще е достатъчна, в средата. Тя ще е надупчена. Празните пространства натъпкани с вата или с каквото там се тъпчат гърнетата. Идеята е да не изгаря бързо и да е доста солидно уплътнено, за да се избегнат резонансите. Даже с една преграда ще е по-лесно да се направят двойни заварки навсякъде. Теглото едва ли ще надвиши 4-5 килограма.
Малките тръби са на ф45. 90 градусовите колена са плътни, докато продълженията след тях са надупчени и затапени в края. Краищата не са надупчени.

По този начин теглото на апендиксното гърне е равномерно разпределено, без да усуква генерацията ми, както е в момента. При това получавам двойно апендиксно гърне в едно.
Пак имам изцяло проходна генерация (без последното гърне), но тиха.
Със сегашния временен сетъп съм вече 1000 километра, въобще не е шумно при каране и градско и на дълъг път. При рязко смазване на газта от тихи обороти, звукът е страхотен.

Та... да видим кой ще го прави. Може да звънна на Extreme, но предполагам ще ми поискат 300лв, което не ме устройва. Най-вероятно ще ходя до Петрич, тъкмо да се напием с Gangsta Man. Там има едни пичове, които правят гърнета от неръждаема стомана.

Ето и моята пиянска рисунка по-долу.

Голямо благодаря на Subsonic, че се обади вчера. Щеше да артиса фотоапарата на каката. :)

Публикувано изображение

Прикачени файлове


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#38 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 26 февруари 2011 - 22:57

След снощното напиване, пияната ми глава роди идея за двойно апендиксно гърне, с което да завърша проекта по генерацията си.
....

След подобни запой, хората обикновенно решават да махнат някое гърне, а ти искаш да шравиш ново?!?
Странен човек си, или малко си пил...
:beer:
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#39 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 февруари 2011 - 10:58

Имам един познат, който след пиянство реши да махне интериора на колата и да я направи състезателна :)
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#40 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 февруари 2011 - 05:32

Коцка брат ми с нетърпение те чакам да дойдеш тука малко по южна Калифорния:)
Само ме притеснява това, че като се напием незнам какво още ще ти роди главатаПубликувано изображение
Майтапа на страна ама това си е вече много добре изпипана генерацийка много ми харесва.
Това ми харесва в тебе, че като правиш нещо или го правиш като по учебник или въобще не го правиш.
Много малко хора познавам които биха направили това което си направил ти......да инвестират в генерацията си :)
Идеята за двойно апендиксно гърне ми допада много.С него генерално вече се решават проблемите от към вибрации и звук

П.С Имам чувството, че това CLK ако се задържи още известно време при тебе......такива проекти ще има, че после от музея в Щутгарт ще го искатПубликувано изображение
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#41 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 февруари 2011 - 09:26

Май наистина ще се задържи. Всички ме карат да съм пробвал да запазя 2те коли, а аз още втората не съм купил ;)
Имаш ЛС да се разберем кога и как ще дойда до Калифорния ;)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#42 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2011 - 18:37

Трябва да преименувам темата само на "Поредния ми откачен проект".
Свалих генерацията на Extreme и направих всичко наново smile.gif

Това с много любезното съдействие на Генгстъ. Без него нищо нямаше да стане.
Вече имам напълно тиха проходна генерация от неръждаема стомана. Винаги съм знаел, че да постигнеш тиха проходна генерация е трудно, но не съм предполагал, че е чак толкова трудно.

Заменихме 2та резонатора, с огромен двоен резонатор. Средното гърне с огромно проходно с бленди и сега мога да карам, без да ми бръмчи. Ходих да карам магистрално и нямаше никакъв шум в никакъв диапазон.
Бях с тази генерация и на Рибарица. Eдва ли някой ме е чул да бръмча по пътя. В момента е по-тихо от колкото беше с катализаторите.

Има само един недостатък. Иска няколко минути да загреят гърнетата, но не ме дразни, значи е пренебрежимо.

В резултат, имам цяла генерация за CLK (препоръчително за 136к.с. модел) или само предна част, за всички 202ки, вкл. и дизелите. Просто при Компресор става шумно. Всичко е за продан. Като на Extreme детайла в този форум е на промоция.
Имам и едно средно гърне за подаряване с/у един Jim Beam черпене. То е направено от 2 гърнета на Vito и добре утихваше, докато беше на колата.

Ето и линк към детайлите за продан:
http://forums.mbclub...showtopic=24961
http://www.tuning.bg...?f=101&t=202037

A eто и новите компоненти smile.gif

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  P1090543.JPG   352K   125 Брой сваляния
  • Прикачен файл  P1090541.JPG   338,76K   119 Брой сваляния

  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#43 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2011 - 23:00

"Поредния ми откачен проект"........ОПРЕДЕЛЕНО !!!
Само да видят колегите колко компонента имаш за продан !!! И сами ще преценят за какви експерименти става въпрос.......за какви пари......за колко труд.
От всичко най се радвам, че проекта е успешно завършен Публикувано изображение.......тоест мога да кажа, че в момента CLK-то на Коцето работи като електрокар Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение

By Batev




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни