EXTREME Tuning - Или поредния ми откачен проект :)CLK 200 Kompressor
Започната от kdl, 20 дек 2010 - 22:33:23
42 мнения по тази тема
#31
Публикувано 19 януари 2011 - 18:55
За да е максмимално тиха. Това обикновено е най-трудното.
Гърнетата са проходни, а не камерни, т.е. не повишават съпротивлението. Едното от малките гърнета има разширителна камера в средата.
Ако имах повече място в тунела, бих сложил огромно средно гърне, но нямам и търся максимален разширителен обел в ограниченото място.
В момента имам повече разширителен обем от стандартното гърне за CLK 320.
Гърнетата са проходни, а не камерни, т.е. не повишават съпротивлението. Едното от малките гърнета има разширителна камера в средата.
Ако имах повече място в тунела, бих сложил огромно средно гърне, но нямам и търся максимален разширителен обел в ограниченото място.
В момента имам повече разширителен обем от стандартното гърне за CLK 320.
#32
Публикувано 19 януари 2011 - 19:12
Интереснен проект. Я кажи, като махна катализаторите промени ли се миризмата на изгорелите газове?
#33
Публикувано 19 януари 2011 - 22:42
Промени се, да.
#34
Публикувано 20 януари 2011 - 09:28
В каква насока? По-добре или по зле мирише зад колата сега?Промени се, да.
#35
Публикувано 20 януари 2011 - 11:25
Въпросът е малко странен.
Като има катализатор, мирише специфично... като... катализатор.
Като няма, мирише на изгорял бензин. Не на масло, не на въглища, просто на добре изгорял бензин.
И двете миризми не са особено приятни особено в затворено помещение. Не мирише на теменужки.
Като има катализатор, мирише специфично... като... катализатор.
Като няма, мирише на изгорял бензин. Не на масло, не на въглища, просто на добре изгорял бензин.
И двете миризми не са особено приятни особено в затворено помещение. Не мирише на теменужки.
#36
Публикувано 20 януари 2011 - 12:05
Навремето имах трабантела... слагах му едно немско масълце и от ауспуха миришеше на препечени картофки... тъи че ако гониш приятни миризми.... си земи трабант .
#37
Публикувано 26 февруари 2011 - 19:30
След снощното напиване, пияната ми глава роди идея за двойно апендиксно гърне, с което да завърша проекта по генерацията си.
Форма: Сплескан цилиндър, че нямам много място нагоре.
Приблизителни размери Д:30см. Ш:20. В:13
Основната тръба не е надупчена, ф60 (стандартния диаметър на тръбите на новата ми генерация).
Като гледам чертежа сега... мисля че няма нужда от 2 вътрешни прегради. Само една ще е достатъчна, в средата. Тя ще е надупчена. Празните пространства натъпкани с вата или с каквото там се тъпчат гърнетата. Идеята е да не изгаря бързо и да е доста солидно уплътнено, за да се избегнат резонансите. Даже с една преграда ще е по-лесно да се направят двойни заварки навсякъде. Теглото едва ли ще надвиши 4-5 килограма.
Малките тръби са на ф45. 90 градусовите колена са плътни, докато продълженията след тях са надупчени и затапени в края. Краищата не са надупчени.
По този начин теглото на апендиксното гърне е равномерно разпределено, без да усуква генерацията ми, както е в момента. При това получавам двойно апендиксно гърне в едно.
Пак имам изцяло проходна генерация (без последното гърне), но тиха.
Със сегашния временен сетъп съм вече 1000 километра, въобще не е шумно при каране и градско и на дълъг път. При рязко смазване на газта от тихи обороти, звукът е страхотен.
Та... да видим кой ще го прави. Може да звънна на Extreme, но предполагам ще ми поискат 300лв, което не ме устройва. Най-вероятно ще ходя до Петрич, тъкмо да се напием с Gangsta Man. Там има едни пичове, които правят гърнета от неръждаема стомана.
Ето и моята пиянска рисунка по-долу.
Голямо благодаря на Subsonic, че се обади вчера. Щеше да артиса фотоапарата на каката.
Форма: Сплескан цилиндър, че нямам много място нагоре.
Приблизителни размери Д:30см. Ш:20. В:13
Основната тръба не е надупчена, ф60 (стандартния диаметър на тръбите на новата ми генерация).
Като гледам чертежа сега... мисля че няма нужда от 2 вътрешни прегради. Само една ще е достатъчна, в средата. Тя ще е надупчена. Празните пространства натъпкани с вата или с каквото там се тъпчат гърнетата. Идеята е да не изгаря бързо и да е доста солидно уплътнено, за да се избегнат резонансите. Даже с една преграда ще е по-лесно да се направят двойни заварки навсякъде. Теглото едва ли ще надвиши 4-5 килограма.
Малките тръби са на ф45. 90 градусовите колена са плътни, докато продълженията след тях са надупчени и затапени в края. Краищата не са надупчени.
По този начин теглото на апендиксното гърне е равномерно разпределено, без да усуква генерацията ми, както е в момента. При това получавам двойно апендиксно гърне в едно.
Пак имам изцяло проходна генерация (без последното гърне), но тиха.
Със сегашния временен сетъп съм вече 1000 километра, въобще не е шумно при каране и градско и на дълъг път. При рязко смазване на газта от тихи обороти, звукът е страхотен.
Та... да видим кой ще го прави. Може да звънна на Extreme, но предполагам ще ми поискат 300лв, което не ме устройва. Най-вероятно ще ходя до Петрич, тъкмо да се напием с Gangsta Man. Там има едни пичове, които правят гърнета от неръждаема стомана.
Ето и моята пиянска рисунка по-долу.
Голямо благодаря на Subsonic, че се обади вчера. Щеше да артиса фотоапарата на каката.
Прикачени файлове
#38
Публикувано 26 февруари 2011 - 22:57
След подобни запой, хората обикновенно решават да махнат някое гърне, а ти искаш да шравиш ново?!?След снощното напиване, пияната ми глава роди идея за двойно апендиксно гърне, с което да завърша проекта по генерацията си.
....
Странен човек си, или малко си пил...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#39
Публикувано 27 февруари 2011 - 10:58
Имам един познат, който след пиянство реши да махне интериора на колата и да я направи състезателна
#40
Публикувано 28 февруари 2011 - 05:32
Коцка брат ми с нетърпение те чакам да дойдеш тука малко по южна Калифорния
Само ме притеснява това, че като се напием незнам какво още ще ти роди главата
Майтапа на страна ама това си е вече много добре изпипана генерацийка много ми харесва.
Това ми харесва в тебе, че като правиш нещо или го правиш като по учебник или въобще не го правиш.
Много малко хора познавам които биха направили това което си направил ти......да инвестират в генерацията си
Идеята за двойно апендиксно гърне ми допада много.С него генерално вече се решават проблемите от към вибрации и звук
П.С Имам чувството, че това CLK ако се задържи още известно време при тебе......такива проекти ще има, че после от музея в Щутгарт ще го искат
Само ме притеснява това, че като се напием незнам какво още ще ти роди главата
Майтапа на страна ама това си е вече много добре изпипана генерацийка много ми харесва.
Това ми харесва в тебе, че като правиш нещо или го правиш като по учебник или въобще не го правиш.
Много малко хора познавам които биха направили това което си направил ти......да инвестират в генерацията си
Идеята за двойно апендиксно гърне ми допада много.С него генерално вече се решават проблемите от към вибрации и звук
П.С Имам чувството, че това CLK ако се задържи още известно време при тебе......такива проекти ще има, че после от музея в Щутгарт ще го искат
By Batev
#41
Публикувано 28 февруари 2011 - 09:26
Май наистина ще се задържи. Всички ме карат да съм пробвал да запазя 2те коли, а аз още втората не съм купил
Имаш ЛС да се разберем кога и как ще дойда до Калифорния
Имаш ЛС да се разберем кога и как ще дойда до Калифорния
#42
Публикувано 08 април 2011 - 18:37
Трябва да преименувам темата само на "Поредния ми откачен проект".
Свалих генерацията на Extreme и направих всичко наново
Това с много любезното съдействие на Генгстъ. Без него нищо нямаше да стане.
Вече имам напълно тиха проходна генерация от неръждаема стомана. Винаги съм знаел, че да постигнеш тиха проходна генерация е трудно, но не съм предполагал, че е чак толкова трудно.
Заменихме 2та резонатора, с огромен двоен резонатор. Средното гърне с огромно проходно с бленди и сега мога да карам, без да ми бръмчи. Ходих да карам магистрално и нямаше никакъв шум в никакъв диапазон.
Бях с тази генерация и на Рибарица. Eдва ли някой ме е чул да бръмча по пътя. В момента е по-тихо от колкото беше с катализаторите.
Има само един недостатък. Иска няколко минути да загреят гърнетата, но не ме дразни, значи е пренебрежимо.
В резултат, имам цяла генерация за CLK (препоръчително за 136к.с. модел) или само предна част, за всички 202ки, вкл. и дизелите. Просто при Компресор става шумно. Всичко е за продан. Като на Extreme детайла в този форум е на промоция.
Имам и едно средно гърне за подаряване с/у един Jim Beam черпене. То е направено от 2 гърнета на Vito и добре утихваше, докато беше на колата.
Ето и линк към детайлите за продан:
http://forums.mbclub...showtopic=24961
http://www.tuning.bg...?f=101&t=202037
A eто и новите компоненти
Свалих генерацията на Extreme и направих всичко наново
Това с много любезното съдействие на Генгстъ. Без него нищо нямаше да стане.
Вече имам напълно тиха проходна генерация от неръждаема стомана. Винаги съм знаел, че да постигнеш тиха проходна генерация е трудно, но не съм предполагал, че е чак толкова трудно.
Заменихме 2та резонатора, с огромен двоен резонатор. Средното гърне с огромно проходно с бленди и сега мога да карам, без да ми бръмчи. Ходих да карам магистрално и нямаше никакъв шум в никакъв диапазон.
Бях с тази генерация и на Рибарица. Eдва ли някой ме е чул да бръмча по пътя. В момента е по-тихо от колкото беше с катализаторите.
Има само един недостатък. Иска няколко минути да загреят гърнетата, но не ме дразни, значи е пренебрежимо.
В резултат, имам цяла генерация за CLK (препоръчително за 136к.с. модел) или само предна част, за всички 202ки, вкл. и дизелите. Просто при Компресор става шумно. Всичко е за продан. Като на Extreme детайла в този форум е на промоция.
Имам и едно средно гърне за подаряване с/у един Jim Beam черпене. То е направено от 2 гърнета на Vito и добре утихваше, докато беше на колата.
Ето и линк към детайлите за продан:
http://forums.mbclub...showtopic=24961
http://www.tuning.bg...?f=101&t=202037
A eто и новите компоненти
Прикачени файлове
#43
Публикувано 08 април 2011 - 23:00
"Поредния ми откачен проект"........ОПРЕДЕЛЕНО !!!
Само да видят колегите колко компонента имаш за продан !!! И сами ще преценят за какви експерименти става въпрос.......за какви пари......за колко труд.
От всичко най се радвам, че проекта е успешно завършен .......тоест мога да кажа, че в момента CLK-то на Коцето работи като електрокар
Само да видят колегите колко компонента имаш за продан !!! И сами ще преценят за какви експерименти става въпрос.......за какви пари......за колко труд.
От всичко най се радвам, че проекта е успешно завършен .......тоест мога да кажа, че в момента CLK-то на Коцето работи като електрокар
By Batev
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни