Аз обаче забелязах, че имат невероятно внимание към детайлите. Всяка заварка е на невероятно ниво, работят с неръждаема стомана и са склонни да се захванат с всякакви откачени проекти.
Виждал съм техен продукт на alipi на колата.
Не че съм имал проблем с колата, но като ми умря дебитомера изсипа много бензин през ауспусите. Като подавахме газ докато тествахме, хвърляше бензин през задното гърне.
Щяхме да се издушим в гаража от смрадта на сяра и бензин. След като смених дебитомера, колата започна да си върви отлично както винаги, но бучеше на едни обороти и не тръгваше да върви. Сякаш нещо я спираше.
И така, малко по малко се реших да махна катализаторите. Ами хубаво, но като знам на какво ниво работят компании като Крафт, Аспо, Ем-Комплект и т.н... сърце не ми даваше да давам пари за половинчати работи. Пак щяха да ми вземат поне едни 300лв. и не че работят лошо, но аз търся много високо качество.
Все пак CLK-то не ми е първа кола и от предните съм разбрал за себе си, че като не направя нещо като хората от първия път, после само плащам за доработки и съвсем не съм щастлив. Затова... колкото-толкова. Палнах колата и отидох при момчетата.
Поръчах пълна реплика на фабричните катализатори, но заменени със заглушители: от сглобка, до сглобка. Причината е елементарна: искам да си е като заводско. Ако реша да си купя нова генерация, щрак на болтчетата и заспива работата. Била тя оригинална на MB за модела, била Sebring, Eisenmann, Remus, Supersprint или каквато и да е.
Но не исках просто реплика... исках да е от неръждаема стомана, да не го мисля кога ще вземе да изгние около заварките и да псувам, и да се чудя как да го оправям. Виждал съм как преработена генерация след 3 години изглежда сякаш е престояла 20 години на дъното на морето.
Та така, всичко от неръждаема стомана, включително и монтажните планки, които са в краищата.
2 резонатора с бленди, тройници (или т.нар. гащи) и... обсъдихме опциите, исках си да е като фабричното, разбрахме се за цената.
Да, предполагам е скъпо, но както казах: Искам да се направи веднъж и да не пипам повече. А за 3 коли (на предните 2 с поне 2 преработки на всяка по генерацията), стигнах до извода че трудно се прави да стане като хората.
Всеки си преценя как да си премахне катализатора:
дали с права тръбичка, дали с евтино или скъпо резонаторче, дали с vortex-на тръба в резонатор... всеки си знае за себе си. Може да струва 15лв. при бай Араб, може и 600.
Ето и малко снимки. Аз лично съм повече от приятно изненадан от качеството на този изцяло поръчков продукт.