Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми с палене и гасненеMercedes E220 Coupe


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 20 декември 2010 - 13:53

Здравейте, от скоро имам е220 купе и имам малък проблем. 1во да кажа, че колата е автоматик и има газов инж. , но паля само на бензин. Какво се случва ? - Ами давам на контакт, лапичката СРС изгасва, скоростния лост е на П и когато завъртя ключа сякаш колата се дави, вдига оборотите до 500 и след това загасва (при положение, че не и подам газ). Понякога ги дига до 1000,1200-300, но не успява да ги задържи и отново угасва. Случва ми се да пали и без никви проблеми. Обикновенно със самото палене давам газ, иначе е много мъчна история.

Има и друго проблемче, има една пласмасичка която оплътнява жилото на газта и на мястото на тая пласмасичка има свинска опашка, която е по-малка от колкото трябва да бъде (на око казано). Четох из форума за възможни проблеми и съм се насочил към дроселова клапа, някакви кабели, които много гниели и се разпадали, свещи и .. не знам мисля, че за сега е това. Някой ако има подобен проблем, имал го е или може да помогне с нещо, ще се радвам ако го направи :)
  • 0

Немеца го е измислил !


#2 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 декември 2010 - 16:32

Добре ще бъде да направиш една снимка на свинската опашка,да видим как точно е инсталирана!
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 20 декември 2010 - 19:04

в крайна сметка успяваш ли да я запалиш
и ако успееш по нататък нормално ли върви
а на газ можеш ли да я запалиш
и върви ли
  • 0

#4 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 20 декември 2010 - 20:10

На газ не пали по default. Газовата е БРЦ и трябва малко да загрее, за да вкллючи. Паля си я като и подам малко газ. След това си върви нормално. Като вървеж всичко е точно и на газ и на бензин нема грешка. Другото, което е нз нормално ли е, но държи на около 600-700 оборота и стрелката на оборотомера играе леко с около 50 оборота (трябва да се загледаш, за да видиш, че мърда).
  • 0

Немеца го е измислил !


#5 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 20 декември 2010 - 20:13

Снимка на "модификацията" със свинска опашка ще кача утре след обяд.

И между другото има ли бутонче "едит", че да не пускам по 2 мнения като забравя да напиша нещо ?
  • 0

Немеца го е измислил !


#6 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 20 декември 2010 - 20:29

Има да , долу в дясно :) До "reply"
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#7 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 26 декември 2010 - 15:31

Интересно... сутрин или на обяд като запаля колата за пръв път през деня няма абсолютно никакви проблеми. Пали от раз като сменям скористите не тръгва да гасне, държи идеални обороти.. Но с уточнението, че това го прави само когато не съм я карал поне 7-8 часа. Правих си експеримента да видя как ще е, 2-3 часа след като съм я загасил на студен двигател и .. проблеми..


Нз защо нещо ме навежда на мисълта, че или има запушена дюза или бензиновата помпа прай проблеми или горивния филтър.

Иначе гледах свинската опашка на жилото на гаста и е малко хлабава мести се. Мисля, за всеки случай да я заменя с по-широко с около 1-2-3 милиметра.
  • 0

Немеца го е измислил !


#8 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 26 декември 2010 - 17:06

На мен този проблем ми бие на температурен датчик,или водния или въздушния.


Затова обичам обичам обикновената газова,не се влияе от компютри.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#9 zhivko88

zhivko88

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 02 юни 2011 - 16:18

При мен го има почти същия проблем. Значи пали си нормално загрява сменява на газ (същия инжекцион като колегата) но като позагрее се случва от време на време да гасне по сфетофарите или като се движа бавно и изключа от скорост да загасне. Прави го както на газ така и на бензин. Чуда се да не би да е от дроселата клапа? Къде може да бъде оправена или да си взема някаква друга ?
  • 0

#10 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 02 юни 2011 - 17:41

При мен го има почти същия проблем. Значи пали си нормално загрява сменява на газ (същия инжекцион като колегата) но като позагрее се случва от време на време да гасне по сфетофарите или като се движа бавно и изключа от скорост да загасне. Прави го както на газ така и на бензин. Чуда се да не би да е от дроселата клапа? Къде може да бъде оправена или да си взема някаква друга ?

Иска само почистване.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни