
Запалва и постепенно изгасваМБ ц250тд запалва за около 5-6сек.
Започната от gastero, 16 дек 2010 - 13:37:28
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 декември 2010 - 13:37
Здравейте в този форум съм нов и се нуждая от помоща ви.Проблемът ми се изразява в това:
Преди около 2 дни си карах автомобила спрях загасих я и след 10мин не запали повече. Въртях я доста докато запали но така и не успях.Прибрах я на буксир и заредих акумолатора,завъртях и запали за около 5-6 сек и повече не запали.
Това което мога да споделя още е че не смуче въздух-няма и мехурчета в прозрачните маркучи,за остатъчното гориво са нови,не свети лампата EDC,което предполагам че не изклучва проблем в помпата.....нямам си и идея какво ще е дано съм дал достатъчно образна онформация
Предварително благодаря на всички отзовали се
Преди около 2 дни си карах автомобила спрях загасих я и след 10мин не запали повече. Въртях я доста докато запали но така и не успях.Прибрах я на буксир и заредих акумолатора,завъртях и запали за около 5-6 сек и повече не запали.
Това което мога да споделя още е че не смуче въздух-няма и мехурчета в прозрачните маркучи,за остатъчното гориво са нови,не свети лампата EDC,което предполагам че не изклучва проблем в помпата.....нямам си и идея какво ще е дано съм дал достатъчно образна онформация
Предварително благодаря на всички отзовали се
#2
Публикувано 16 декември 2010 - 14:19
Помисли за нов филтър, зимна нафта, добавка в нафтата...
#3
Публикувано 16 декември 2010 - 14:38
Филтъра смених преди час.Свещите са на 300км.нови са.горивото е от еко
#4
Публикувано 16 декември 2010 - 15:36
Колега, би ли казъл дали ти работи помпата за горивото, понеже и аз имах същият проблем се оказа помпата. Работеше когато искаше.
#5
Публикувано 16 декември 2010 - 16:05
Незная дали работи помпата само се моля да не е от нея,попрочетох из форума и повечето им свети лампата EDC при мен не светва.Когата запали в интервал на тези 5-6сек.мотора не тресе работи без проблем,но сякаш и спира нещо горивото позаглъхва и загасва и това е.Сутринта смених горивния филтър,гледах за балончета въздух,няма течове.всичко сякаш е наред....а не пали
#6
Публикувано 16 декември 2010 - 16:30
Аз предполагам че има нещо запушено по горивната сиситема.Може би сондата от резервоара.На мен така ми се случи с буса,взе че загасна.Оказа се запушена сонда,ама да ви казвам запушена
.Колега това че зареждаш от еко въобще да не те топли.В БГ хубава нафта няма!!!

#7
Публикувано 16 декември 2010 - 16:52
Имаш право затова не се досетих,ще пиша като проверя засега мерси....
#8
Публикувано 16 декември 2010 - 17:02
Според мен е замръзнало(желирано) гориво в резервоара и по горивопроводите.
До колкото си спомням трябва да има и груб филтър преди този в моторния отсек, през който желираното гориво не минава.
Ако можеш да закараш колата някъде на топло да пренощува и да кажеш дали проблема изчезва...
До колкото си спомням трябва да има и груб филтър преди този в моторния отсек, през който желираното гориво не минава.
Ако можеш да закараш колата някъде на топло да пренощува и да кажеш дали проблема изчезва...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Публикувано 16 декември 2010 - 17:10
и тш не си с лукас така че не се шашкай
търси проблема другаде
опитай да напълниш резервуара над половината
търси проблема другаде
опитай да напълниш резервуара над половината
#10
Публикувано 16 декември 2010 - 17:42
Когато се случи това температурата навън бе 5-10 градуса не беше толкова студено.
Ще я задедя над половината и ще видим,ако не се оправи я почвам разглобяване и....
Ще я задедя над половината и ще видим,ако не се оправи я почвам разглобяване и....
#11
Публикувано 17 декември 2010 - 16:31
Проблема е открит и решен оказа се запушена сонда в резервоара и филтър.В горивната система открихме зелена лепкава течност смесена с някакви подобия на косми ,придружено с кафява наподобяваща боя течност(незная какво е това)
Благодаря за отговорите насочихте ме много точно задължен съм Ви!!!
Благодаря за отговорите насочихте ме много точно задължен съм Ви!!!
#12
Публикувано 17 декември 2010 - 16:32
Това е от хубавата нафта в България.
Не хапи този,който може да те изяде.
#13
Публикувано 17 декември 2010 - 18:41
Проблема е открит и решен оказа се запушена сонда в резервоара и филтър.В горивната система открихме зелена лепкава течност смесена с някакви подобия на косми ,придружено с кафява наподобяваща боя течност(незная какво е това)
Благодаря за отговорите насочихте ме много точно задължен съм Ви!!!
А сети ли се да снимаш,кажи как почисти резервоара - сваля ли го или...
#14
Публикувано 18 декември 2010 - 12:54
Не съжалявам не се досетих да снимам.Мои приятел които работи в сервиз пипа по сондата (изваждане чистене)не е свалял нищо.Доколкото видях от багажника разглобяха оттам изкарахме тия косми и лепкавината
#15
Публикувано 18 декември 2010 - 16:24
Веднага ти казвам и съм сигурен , че е от вода и боклуци в резервоара , нищо че си с нов филтър.ВИНАГИ КАРАЙ КОЛАТА С НАД 10 ЛИТРА НАФТА И НИКОГА ДА НЕ ПАДА ПОД 10-ТЕ ЛИТРА , за да може в помпата да минава чиста нафта а не кал ! Следмалко ще ви снимам какъв допълнителен филтър съм сложил и нямам никакви проблеми вече !
http://mbthepower.sn...557159.21789938
http://mbthepower.sn...557159.21789938


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни