Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Малко помощ с електрото на м103трябва ми схемата


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 Skull

Skull

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 декември 2010 - 22:22

Здравейте колеги.. имам малко проблеми с колата ... бях за 3 месеца в чужбина и сега като се върнах бях приятно изненадан ,че колата не пали... незнам брат ми какво е правил ма нещо явно е напакостил. Та сега върти колата, бензиновите помпи си меткат гориво ма няммаме възпламеняване. Замерих и останових, че на бобината идват 2та плюса и дотам... първоначално реших ,че нещо се е бъгнал имобилайзера или алармат и понеже бяха почнали да ме нервират викнах едно момче и ги махна... и за наша изненада се останови че на колата има 3 аларми... е махнахме ги и 3те де ма пак не пали.. Та викнах репатрак и я закарах в един сервиз..и от там ми обадиха, че най-вероятно е заминал комутатора.. :kill_myself ... ма за да са сигурни ще им трябва да проверят някви си работи ... но за целта им трябва електро схемата на двигателя... имали някакви програми обаче баш за тоз модел нищо...
Та да ви помоля някои ако може да ми помогне ... мотора е м103 983 ... вин: WDB1240501B343729.. аз се порових ..ма нищо не намерих.

Ще съм ви много благодарен ако помогнете :beer
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 13 декември 2010 - 00:52

в момента нямам схема под ръка.
НО окабеляването на комутатора на М103 е супер елементарно.
1 букса с ТД сигнал.
една 4 пинова букса, един +, един (–), един ТД сигнал към километража. и едно кабелче към бобината, което всъщност прекъсва минуса и.

и още една 4 пинова букса, която е за термодатчици.

тия майстори...ебати майсторите.
  • 0

#3 Skull

Skull

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 декември 2010 - 12:25

мен ми се струва по-скоро ,че им трябва какво става преди комутатора. Иначе майсторите са познати и ми прявят ослуга ..не са специалисти в електрото. Мерси за инфото ще им предам таз информация .
Ако има някой с повечко информация нека моля да сподели.
  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 декември 2010 - 19:00

Искра има ли поне?

Виж си сигнала от датчика за импулси дето отива към комутатора.

Да го замерят с осцилоскоп на стартер. или да замерят импеданс на буксата ако нямат осцилоскоп (без да въртят на стартер) - 680-1200 ома. Това е между 7 и 31д.

Другият вариянт е сигнала за обороти, който излиза от комутатора да замасява накъде.

Свали и капачката на дистрибутора и виж за влага и замърсяване.

Прикачени файлове


  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 декември 2010 - 00:19

разпечатай схемата на стънчо. Перфектна е, и е изключително точна!!!

Ако е думнал комутаторът, мога да ти намеря.
  • 0

#6 Skull

Skull

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 19 декември 2010 - 11:34

уууууу мерси много :icon_coolgrin: ! Разпечатвам и да видиме ...

Бояне мерси ... тая седмица ще го гледат ..и силно се надявам нещо по окабеляването да е заминало... иначе ако комутатора е думнал ..ще се свържа с тебе да измислием нещо.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни