Здравейте колеги.. имам малко проблеми с колата ... бях за 3 месеца в чужбина и сега като се върнах бях приятно изненадан ,че колата не пали... незнам брат ми какво е правил ма нещо явно е напакостил. Та сега върти колата, бензиновите помпи си меткат гориво ма няммаме възпламеняване. Замерих и останових, че на бобината идват 2та плюса и дотам... първоначално реших ,че нещо се е бъгнал имобилайзера или алармат и понеже бяха почнали да ме нервират викнах едно момче и ги махна... и за наша изненада се останови че на колата има 3 аларми... е махнахме ги и 3те де ма пак не пали.. Та викнах репатрак и я закарах в един сервиз..и от там ми обадиха, че най-вероятно е заминал комутатора.. ... ма за да са сигурни ще им трябва да проверят някви си работи ... но за целта им трябва електро схемата на двигателя... имали някакви програми обаче баш за тоз модел нищо...
Та да ви помоля някои ако може да ми помогне ... мотора е м103 983 ... вин: WDB1240501B343729.. аз се порових ..ма нищо не намерих.
Ще съм ви много благодарен ако помогнете
Малко помощ с електрото на м103трябва ми схемата
Започната от Skull, 12 дек 2010 - 22:22:22
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 декември 2010 - 22:22
#2
Публикувано 13 декември 2010 - 00:52
в момента нямам схема под ръка.
НО окабеляването на комутатора на М103 е супер елементарно.
1 букса с ТД сигнал.
една 4 пинова букса, един +, един (–), един ТД сигнал към километража. и едно кабелче към бобината, което всъщност прекъсва минуса и.
и още една 4 пинова букса, която е за термодатчици.
тия майстори...ебати майсторите.
НО окабеляването на комутатора на М103 е супер елементарно.
1 букса с ТД сигнал.
една 4 пинова букса, един +, един (–), един ТД сигнал към километража. и едно кабелче към бобината, което всъщност прекъсва минуса и.
и още една 4 пинова букса, която е за термодатчици.
тия майстори...ебати майсторите.
#3
Публикувано 13 декември 2010 - 12:25
мен ми се струва по-скоро ,че им трябва какво става преди комутатора. Иначе майсторите са познати и ми прявят ослуга ..не са специалисти в електрото. Мерси за инфото ще им предам таз информация .
Ако има някой с повечко информация нека моля да сподели.
Ако има някой с повечко информация нека моля да сподели.
#4
Публикувано 13 декември 2010 - 19:00
Искра има ли поне?
Виж си сигнала от датчика за импулси дето отива към комутатора.
Да го замерят с осцилоскоп на стартер. или да замерят импеданс на буксата ако нямат осцилоскоп (без да въртят на стартер) - 680-1200 ома. Това е между 7 и 31д.
Другият вариянт е сигнала за обороти, който излиза от комутатора да замасява накъде.
Свали и капачката на дистрибутора и виж за влага и замърсяване.
Виж си сигнала от датчика за импулси дето отива към комутатора.
Да го замерят с осцилоскоп на стартер. или да замерят импеданс на буксата ако нямат осцилоскоп (без да въртят на стартер) - 680-1200 ома. Това е между 7 и 31д.
Другият вариянт е сигнала за обороти, който излиза от комутатора да замасява накъде.
Свали и капачката на дистрибутора и виж за влага и замърсяване.
Прикачени файлове
#5
Публикувано 14 декември 2010 - 00:19
разпечатай схемата на стънчо. Перфектна е, и е изключително точна!!!
Ако е думнал комутаторът, мога да ти намеря.
Ако е думнал комутаторът, мога да ти намеря.
#6
Публикувано 19 декември 2010 - 11:34
уууууу мерси много ! Разпечатвам и да видиме ...
Бояне мерси ... тая седмица ще го гледат ..и силно се надявам нещо по окабеляването да е заминало... иначе ако комутатора е думнал ..ще се свържа с тебе да измислием нещо.
Бояне мерси ... тая седмица ще го гледат ..и силно се надявам нещо по окабеляването да е заминало... иначе ако комутатора е думнал ..ще се свържа с тебе да измислием нещо.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни