
Моля за малко помощ......имам доста въпроси.
Започната от crush, 11 дек 2010 - 14:37:52
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 декември 2010 - 14:37
Тъй като въпросите са от различно естество, а едва ли ще е подходящо да пиша за всяка болежка по тема, затова ще задам всичко подред и накуп. Ще започна с това, че става дума за W202 C200 Kompressor M111.944 мотор '97 година.
1. Колата е с аналоговия климатроник ( двузонов ). Между позиция 0(изключено) и 1(първа степен) има друга, която е само точка и там е нарисувана перката. Каква е ролята на тази позоция, автоматичен режим може би? Когато поставя врътката на нея чувам някакво реле да щраква, но до там; нищо друго не се случва.
2. От къде и на каква цена мога да купя тонколони за задните врати, по възможност да са си хартиени като оригиналните. Попринцип точно такива искам, защото другите работят, оригинални са и свирят много хубаво.
3. Преди няколко дена бях в сервиз за смяна на крушките по таблото ( всичките ). След като свалиха това зад волана забелязах, че имам крушка и жълт триъгълник, но никога не съм го виждал да свети, когато гумите са прибоксували. Според момчетата от сервиза колата не е обурудвана с ESP u ASR ( или поне никъде по таблото няма копчета за вклюване/изключване ), но би трябвало при боксуване триъгълникът да мига. Компютърът им не работеше, за да направим диагностика. След консултация с други хора разбрах, че датчикът за това е този същият както и за АБС-а, а абс-ът работи! Къде да търся проблема?
4. От къде да намеря виско съединител за перката при радиатора на по-ниска цена? Тези, които ми предлагат по магазините са по над 180 лв... Не вярвам реално да струват толкова.
5. При студено време и не загрял двигател, колата не може да бъде форсирана. С други думи - при подаване на газ, компресорът се задейства само при по-високи абороти, а не както попринцип още с потеглянето. Това така ли трябва да е? Също така при форсиране частта на всмукателната тръба, която е гумена се сплесква, което ме навежда на мисълта, че байпасът при филтърнта кутия не си върши работа да пренасочи въздуха не през компресорът, когато той не работи. Ще е проблем ли да стартирам автомобила без него?
В общи линии е това, ако се сетя нещо ще допълвам. Моля наистина да се обърна внимание, който с каквото може, защото тия неща направо си ме мъчат зимно време.
1. Колата е с аналоговия климатроник ( двузонов ). Между позиция 0(изключено) и 1(първа степен) има друга, която е само точка и там е нарисувана перката. Каква е ролята на тази позоция, автоматичен режим може би? Когато поставя врътката на нея чувам някакво реле да щраква, но до там; нищо друго не се случва.
2. От къде и на каква цена мога да купя тонколони за задните врати, по възможност да са си хартиени като оригиналните. Попринцип точно такива искам, защото другите работят, оригинални са и свирят много хубаво.
3. Преди няколко дена бях в сервиз за смяна на крушките по таблото ( всичките ). След като свалиха това зад волана забелязах, че имам крушка и жълт триъгълник, но никога не съм го виждал да свети, когато гумите са прибоксували. Според момчетата от сервиза колата не е обурудвана с ESP u ASR ( или поне никъде по таблото няма копчета за вклюване/изключване ), но би трябвало при боксуване триъгълникът да мига. Компютърът им не работеше, за да направим диагностика. След консултация с други хора разбрах, че датчикът за това е този същият както и за АБС-а, а абс-ът работи! Къде да търся проблема?
4. От къде да намеря виско съединител за перката при радиатора на по-ниска цена? Тези, които ми предлагат по магазините са по над 180 лв... Не вярвам реално да струват толкова.
5. При студено време и не загрял двигател, колата не може да бъде форсирана. С други думи - при подаване на газ, компресорът се задейства само при по-високи абороти, а не както попринцип още с потеглянето. Това така ли трябва да е? Също така при форсиране частта на всмукателната тръба, която е гумена се сплесква, което ме навежда на мисълта, че байпасът при филтърнта кутия не си върши работа да пренасочи въздуха не през компресорът, когато той не работи. Ще е проблем ли да стартирам автомобила без него?
В общи линии е това, ако се сетя нещо ще допълвам. Моля наистина да се обърна внимание, който с каквото може, защото тия неща направо си ме мъчат зимно време.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#2
Публикувано 11 декември 2010 - 15:14
2. В един от Безистените около Халите, мисля, че се водеше Пиротска. Като тръгнеш от Мария Луиза по Пиротска, 200ина метра по Пиротска вдясно, има едно магазинче за говорители. Забравих точната марка, продават хартиени говорители и са доста впечатляващи, на ниски цени. Свали единия говорител от оригиналните и те ще ти предложат алтернативи. На Форда съм с такива и свирят възхитително за евтини говорители. Алтернатива: Hertz, имат една серия с много мек звук.
3. Жълтата крушка, ако не бъркам е светодиод. Т.е. не гори. Имаше някаква версия на W210 без копче. Най-общо ако нямаш бутон ASR или ESP около скоростния лост, значи не можеш да си играеш със системата. Хвани издрифти някой паркинг и ще си проличи.
4. Няма много места за по-евтин виско съединител. Ако имаш отстъпки някъде, може да ти свалят цената, но не е евтин компонент.
5. Така трябва да е, докато е студена е малко по-мудна. Никога не се задейства компресора с потеглянето, не знам защо така си мислиш. При рязко подаване на газ просто не се усеща, винаги тръгва от 1800-2000 оборота някъде.
Имам само една гумена част по тръбите и тя е преди дросела, след дебитомера.
Почисти моторчето на байпаса на кутията и го виж дали работи, на контакт се чува и се усеща като работи, вибрира леко.
Иначе не помня дали колата работеше нормално без него. Компресора се спира от една букса под пластмасовия капак на мотора.
3. Жълтата крушка, ако не бъркам е светодиод. Т.е. не гори. Имаше някаква версия на W210 без копче. Най-общо ако нямаш бутон ASR или ESP около скоростния лост, значи не можеш да си играеш със системата. Хвани издрифти някой паркинг и ще си проличи.
4. Няма много места за по-евтин виско съединител. Ако имаш отстъпки някъде, може да ти свалят цената, но не е евтин компонент.
5. Така трябва да е, докато е студена е малко по-мудна. Никога не се задейства компресора с потеглянето, не знам защо така си мислиш. При рязко подаване на газ просто не се усеща, винаги тръгва от 1800-2000 оборота някъде.
Имам само една гумена част по тръбите и тя е преди дросела, след дебитомера.
Почисти моторчето на байпаса на кутията и го виж дали работи, на контакт се чува и се усеща като работи, вибрира леко.
Иначе не помня дали колата работеше нормално без него. Компресора се спира от една букса под пластмасовия капак на мотора.
#3
Публикувано 11 декември 2010 - 16:20
Мерси много! Сега да донаправя някои уточнения.
Маздата ми ( мазда 6 ), която е 2008 година също няма система против боксуване, но когато колелата загубят сцепление почва да мига на таблото една жълта иконка с нарисувана поднесла кола. В случая при мен това е жълтият триъгълник посредата на километража. Дрифтил съм я много пъти и досега не е светил никога. Точно и затова питам къде му е датчика и дали е вярно това, което са ми казали, че е същият, който се използва и от абс-а. Не е светодиод, а обикновена лампичка за табло.
Ще почистя байпаса и ще видя какво ще стане. Даже не знам дали и работи, защото както казваш ти, че се чува, то аз не съм го чувал. Колкото до компресорът, когато ми е загряла колата съединителят му зацепва още при 1000 об./мин. Това мога да ти го демонстрирам лично, то си се чува, все едно си пускаш климатика, как щраква. Гумената част е тази, която казваш ти.
Маздата ми ( мазда 6 ), която е 2008 година също няма система против боксуване, но когато колелата загубят сцепление почва да мига на таблото една жълта иконка с нарисувана поднесла кола. В случая при мен това е жълтият триъгълник посредата на километража. Дрифтил съм я много пъти и досега не е светил никога. Точно и затова питам къде му е датчика и дали е вярно това, което са ми казали, че е същият, който се използва и от абс-а. Не е светодиод, а обикновена лампичка за табло.
Ще почистя байпаса и ще видя какво ще стане. Даже не знам дали и работи, защото както казваш ти, че се чува, то аз не съм го чувал. Колкото до компресорът, когато ми е загряла колата съединителят му зацепва още при 1000 об./мин. Това мога да ти го демонстрирам лично, то си се чува, все едно си пускаш климатика, как щраква. Гумената част е тази, която казваш ти.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#4
Публикувано 11 декември 2010 - 19:34
На 202 ката бутона за ASR е над радиото,ако няма,то просто нямаш.Мисля,че серийно се слага след 2000 г.
#5
Публикувано 11 декември 2010 - 19:53
Че няма ASR го знам и съм го казал и в предните два поста, но имам ИНДИКАЦИЯ за прибоксуване, която не свети, когато боксува и ТОВА се опитвам да разбера защо. А не дали имам/нямам аср/есп
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#6
Публикувано 11 декември 2010 - 20:59
Явно е стандартно таблото и за тези без системата.
Виж снимката, оградените 3 светодиода са ми на мен на триъгълника, който свети като поднася. Затова си мислех, че е със светодиоди, иначе ще гори брутално бързо крушката.
Датчиците са на 4те колела, точно на АБС-а. При ESP има още един около центъра на колата, но мисля че преди го бяхме писали на една сходна тема.
Виж снимката, оградените 3 светодиода са ми на мен на триъгълника, който свети като поднася. Затова си мислех, че е със светодиоди, иначе ще гори брутално бързо крушката.
Датчиците са на 4те колела, точно на АБС-а. При ESP има още един около центъра на колата, но мисля че преди го бяхме писали на една сходна тема.
Прикачени файлове
#7
Публикувано 11 декември 2010 - 21:59
здравейте на всички аз пазарувам в евро07 и съм доволен на моята 202ка съм й сменял съединителя на перката и от там цената беше най добра по другите въпроси не могада взема отношение успех
#8
Публикувано 11 декември 2010 - 22:05
crush, пиши ЛС на mitaka7 или направо му се обади и му прати много поздрави от мое име. Може и да успее да ти намери виско на добра цена.
#9
Публикувано 12 декември 2010 - 10:19
Мерси много, ще му пиша сигурно, но малко по-натам, че снощи изкочи ново 6. Докато набирам на трета предавка с педала до долу и на около 4000 об. ту изключва компресора, ту включва и става направо некъв ад, после като спрях двигателя работеше отвратително неравномерно. Ей, мразя това студене време бе - до са всяка кола, която съм имал с принудително пълнене е имала проблеми при минусови температури...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#10
Публикувано 12 декември 2010 - 13:32
Днес бях на откриването на сервиз на един познат. Той ми оправи моята като ме остави на пътя, докато аз големия разбирач се суетях около нея 2-3 дни и не можах да намеря изобщо какъв й е проблема.
Да не е реклама, ако някой го интересува, пускам на ЛС координатите. Човека е виждал и коли, и коли. Включително AMG-та, Brabus-и и разни други извратении.
Да не е реклама, ако някой го интересува, пускам на ЛС координатите. Човека е виждал и коли, и коли. Включително AMG-та, Brabus-и и разни други извратении.
#11
Публикувано 12 декември 2010 - 17:04
RN Performance CENTER
гр.София кв.Орландовци ул.Първа българска армия N:48-50
0896188888;0888584241;0878584342;0896132269
Управителят и собственик се казва Рашо, това са неговите телефони. Звънете му преди да отидете.
Ето ви линк към БМВ форума:
http://www.bmwpower-...p?f=63&t=169792
Също и линк към сайта му. Не е обновен там още адреса, който съм дал по-горе.
http://www.rnperformance.com/
гр.София кв.Орландовци ул.Първа българска армия N:48-50
0896188888;0888584241;0878584342;0896132269
Управителят и собственик се казва Рашо, това са неговите телефони. Звънете му преди да отидете.
Ето ви линк към БМВ форума:
http://www.bmwpower-...p?f=63&t=169792
Също и линк към сайта му. Не е обновен там още адреса, който съм дал по-горе.
http://www.rnperformance.com/
#12
Публикувано 12 декември 2010 - 18:38
Само да взема парите другата седмица и ще гледам какъв е проблема, че и други дребни неща изкочиха, ама като не разбирам много много и само си късам нервите да се въртя около нея както казваш ти.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни