Проблем с ESP
Started by pavlitomen, 04 Dec 2010 - 11:02:09
13 replies to this topic
#1
Posted 04 December 2010 - 11:02
Здравеите колеги, отскоро съм собсвеник на МБ Ц 200 компресор доволен съм от колицата но от време на време ми исписва 4е имам проблем с ЕСП-то ходих на диагностика и мио казаха 4е с реглаж на преден мост щяло да се оправи.... такали е или е нещо по сериозно
Благодаря и безавариино
Благодаря и безавариино
#2
Posted 04 December 2010 - 18:51
..., боли го ухо и куца... Такава е връзката между ЕСП и сходимостта на преден и заден мост! Отзад в багажника има два датчика които са си за ЕСП. Единият от тях ти е заминал. Аз предполагам че е този дето е облечен в метална шина, просто защото той най-често дефектира. Струва около 180лв. Все пак отиди на човек който разбира на диагностиката...
#3
Posted 06 December 2010 - 23:19
От сливен съм.
Ходих на диагностика и мом4ето ми каза 4е на ПЦ не излиза нищо и щяло точно с реглаж да се оправи!Акумолатора ми е 75А незнам колко трябва да е оригинално с този я взех и засега проблем с паленето нямам макар 4е "окото" за състоянието му сжети бяло а не зелено
Каде е това резервно акумолаторче ? за пръв път чувам за такова!
Ходих на диагностика и мом4ето ми каза 4е на ПЦ не излиза нищо и щяло точно с реглаж да се оправи!Акумолатора ми е 75А незнам колко трябва да е оригинално с този я взех и засега проблем с паленето нямам макар 4е "окото" за състоянието му сжети бяло а не зелено
Каде е това резервно акумолаторче ? за пръв път чувам за такова!
#4
Posted 07 December 2010 - 19:58
ти нямаш малко акумулаторче
с еднакви гуми ли си
ако наистина имаш проблем би трябвало
да излезне нещо на диагностиката
на какъв уред я закача
с еднакви гуми ли си
ако наистина имаш проблем би трябвало
да излезне нещо на диагностиката
на какъв уред я закача
#5
Posted 07 January 2011 - 22:49
Гумите ми са еднакви... 205/55/16 (стандартни за модела)
Относно уреда нз лаптоп с някакво блутут устроиство за свързване...несам много запознат аи непитах.видях сампо 4е софта му бе на български и всички грешки му излизаха на бг
Относно уреда нз лаптоп с някакво блутут устроиство за свързване...несам много запознат аи непитах.видях сампо 4е софта му бе на български и всички грешки му излизаха на бг
#6
Posted 08 January 2011 - 00:21
Bosch-овски софт по OBDII, върши работа за тези неща. Не могат да се препрограмират модулите с него, но за диагностика става!
#7
Posted 09 January 2011 - 10:30
Може да бъде от реглаж,защото сме имали подобен случай.Това става само ако е разкачано нещо по кормилната уредба и не е зацепено правилно.Датчика във волана отчита завой,а няма разлика в оборотите на колелата.Светва ESP.
#8
Posted 09 January 2011 - 22:11
Това резервното акумулаторче, къде би трябвало да се намира? Щото аз на моята не съм попадал на резервна батерия.От каде си ?
Акумолатора ? Как е , можеш ли да разчиташ на него ?
Препоръчаният за автомобила ли е ?
Резервното акумолаторче ?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Posted 24 January 2011 - 22:08
при мен на а класата светва есп абс и бас едновремено и се оказа че е от стоп машинката която се намира на педала на спирачката пробвай да не би и при теб от там да е проблема нее скъпа около 20 кинта е
#10
Posted 25 January 2011 - 10:14
аз си смених гумите преди седмица със зимни.преди 2 дена компютъра ми изписа че имам проблем с ESP.Когато загася мотора и го стартирам след 20 минути изчезва.Карам ден без проблем и отново се появява.Аз също се чудя от какво ли е.Преди година сменях дачика в сервиза на мерцедес 380лв.Пъво ми казаха че може да е от износените спирачни дискове и феродо.Но след смяната им не помогна.Сменихме и дачика
#11
Posted 15 February 2014 - 08:24
Здравейте колеги,
След подмяната на акумулатор на W203 изписва ESP not available и за индикацията за спаднала гума, също not available. Направих стандартната процедура, пълен ляв, пълен десен и обратно в права посока да са колелата, при запален двигател, но отново светят грешките. Когато ги закачихме на стар диагноза, имаше стара грешка е ESP-то, беше записала датчика за ъгъл на завиване, но когато го гледаме на актуални стойности, си отчита градусите нормално.
Имаше още грешка и в кормилната колона, датчик N80 е дефектен...и там беше стара грешка. Изтрихме ги, но след като запаля колата и измина 50 метра, пак светват...пак закачаме диагнозата пак трием грешките и после пак светват.
Първоначално веднага си помислихме, че този датчик за ъгъл на завиване (angle sensor) си е заминал, НО защо тогава грешката е стара и се трие, а не актуална? Защо и на актуални стойности си отчита правилно сензора? Все пак взехме от друга W203 (на приятел) този сензор за проба...и оп същата работа, без промяна.
Такааа този angle sensor отпада...и сега какво следва?
P.S. Маалко развитие по темата...при запален двигател и изтрити грешки, на актуални стойности на сензора за ъгъл на завивани, всичко е нормално...колкото и да се върти волана, но грешката е набива, когато се тръгне в движение и се завърти волана, явно защото тогава ESP-то (ABS), започва да взима сигнал от датчиците на колелетата? Дали пък ABS-а не се е сдухал нещо?
Edited by CarlBenz, 15 February 2014 - 10:06 .
The Best or Nothing
#12
Posted 15 February 2014 - 18:45
адаптирайте нулевото положение на сензора
прави се съсСтар... ще го намерите по менютата
#13
Posted 15 February 2014 - 20:08
Адаптации не видях, само да се трият, но и това пробвах. Когато волана е точно прав, градусите са 0, но ще потърся пак, може да съм пропуснал нещо. Иначе и акумулатора не е от най-читавите, но ден два изкарва без да е палена колата
The Best or Nothing
#14
Posted 18 February 2014 - 20:58
Не се оправи след смяна на акумулатор и изтриване на грешките. В момента, в който се минат 20-30метра, пак набива грешките
The Best or Nothing
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users