Къде ремонтират компресори (E200 Kompressor)??
Започната от miliev, 01 дек 2010 - 10:41:22
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 декември 2010 - 10:41
Здравейте колеги, търся сервиз в който да ми сменят лагера на шайбата на компресора. Това се оказа, че не го правят нито в сервизите за турбини, нито в нито един от познатите ми големи сервизи. В Балкан стар ми казаха, че могат да ми сменят цялата "виско шайба", каквото и да е това, за 900 лева, което ми се стори безмислено, при положение, че намерих из интернет, че може да се смени само лагера.
Та ако някой знае сервиз, в който сервизират компресорите на М111 ще съм му безкрайно благодарен.
Поздрави.
Та ако някой знае сервиз, в който сервизират компресорите на М111 ще съм му безкрайно благодарен.
Поздрави.
#2
Публикувано 01 декември 2010 - 11:19
Не знам къде го правят, но ми мина нещо през ума.
Въпросната ел.магнитна шайба, която са искали да ти сменят в БС (magnetic clutch) e сходна по работа с тази на компресорите на климатици.
В някой сервиз на климатици (по-голям и по-читав), 100% ще могат.
Надявам се няма да ми се наложи, но как реши, че е за смяна?
Въпросната ел.магнитна шайба, която са искали да ти сменят в БС (magnetic clutch) e сходна по работа с тази на компресорите на климатици.
В някой сервиз на климатици (по-голям и по-читав), 100% ще могат.
Надявам се няма да ми се наложи, но как реши, че е за смяна?
#3
Публикувано 01 декември 2010 - 13:22
Лагера е за смяна (30BG04S13DST2 - d=30mm, D=47mm, H=22mm), много досаден шум издава. Пробвах във сервиза за климатици на бул.Европа, Фрост контрол май се казваше, но ми казаха, че не могат. Намерих в един руски форум (http://w202club.com/...pic.php?id=4949)как се сменя този лагер и накрая ще хвана да си го сменя сам.. От един месец търся кой да го свърши, но без успех. Никой ли не е ремонтирал компресорния си Мерцедес, само аз ли имам този късмет
#4
Публикувано 01 декември 2010 - 14:07
Koфти късмет брат. Аз съм чувал въпросния гаден шум (предполагам), като гледахме една такава в Горубляне.
Перфектно си се развиваше, но при падане на оборотите издаваше особен звук на умиращ лагер.
Рзатърси се в интернет, аз на първо четене намерих още 2 фирми, които "уж" ремонтират компресори.
http://www.bgautocli...om/usluigi.html
http://avtoklima.com/2.html
То верно че не изглежда сложно...
Перфектно си се развиваше, но при падане на оборотите издаваше особен звук на умиращ лагер.
Рзатърси се в интернет, аз на първо четене намерих още 2 фирми, които "уж" ремонтират компресори.
http://www.bgautocli...om/usluigi.html
http://avtoklima.com/2.html
То верно че не изглежда сложно...
#5
Публикувано 01 декември 2010 - 14:19
Аз си смених сам лагера на шайбата на климатика....Офертата беше 160лв. за лагер+труда....
Оказа се,че лагера струва 27лв. а работата аз като лаик я докарах към час и половина.Лагера не се продава нито в ивай нито в Бс.... Този,който взех е NSK - японски.Ако си смел давай напред - единственото кофти е,че ще ти трябва преса или поне менгеме,за избиване и набиване на лагера от и в шайбата.
п.с. Звука е доста гаден....бях станал като тролей деа.
Оказа се,че лагера струва 27лв. а работата аз като лаик я докарах към час и половина.Лагера не се продава нито в ивай нито в Бс.... Този,който взех е NSK - японски.Ако си смел давай напред - единственото кофти е,че ще ти трябва преса или поне менгеме,за избиване и набиване на лагера от и в шайбата.
п.с. Звука е доста гаден....бях станал като тролей деа.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#6
Публикувано 01 декември 2010 - 15:02
Като тролей, хахахааха
Гаден е звука определено, иначе си има тяга, върви си колата, но в ниските е сууупер досадно.
Аз лагер си взех от lageri.net за 34 лева с доставката.
Ще хвана да си го направя сам накрая, имам един приятел с инструменти и гараж
П.П.: Liloff, първите са ми съседи, ма не знаех че имат сайт, не им хареса идеята да се пробват
Вторите сега ще ги прозвъня, но и те са климатикаджии и вероятно ще ми откажат.
Гаден е звука определено, иначе си има тяга, върви си колата, но в ниските е сууупер досадно.
Аз лагер си взех от lageri.net за 34 лева с доставката.
Ще хвана да си го направя сам накрая, имам един приятел с инструменти и гараж
П.П.: Liloff, първите са ми съседи, ма не знаех че имат сайт, не им хареса идеята да се пробват
Вторите сега ще ги прозвъня, но и те са климатикаджии и вероятно ще ми откажат.
#7
Публикувано 01 декември 2010 - 15:33
Щом имаш инструменти,отдели една събота,вземи бира за приятеля и си ти
За свалянето на шайбата от компресора ще ти трябват клещи за зегерка и скоба,за да разкараш шайбата от оста на компресора...
Ето подобна на тази ползвах аз...
най-вероятно ще се наложи да свалите и въздухосъборника на радиатора,че иначе е мн.тегаво с пространството.
За свалянето на шайбата от компресора ще ти трябват клещи за зегерка и скоба,за да разкараш шайбата от оста на компресора...
Ето подобна на тази ползвах аз...
най-вероятно ще се наложи да свалите и въздухосъборника на радиатора,че иначе е мн.тегаво с пространството.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#9
Публикувано 23 декември 2010 - 11:47
Накрая ми остана време да разкажа за развитието на проблема ми
По сервизите (над 20 места съм обиколил) най-ниската цена за работа, която чух беше 180 лева, най-високата 360, частите отделно... А най-често чувах "не, не, не се занимаваме", в БС сваляне и качване на компресор е 120 лева и бях решил да го карам там, че поне знаят какво правят, а аз да си сменя лагера, защото те не предлагат тази услуга.
Но в крайна сметка ...
Купих си масло за компресора от БС и реших да си сменя лагера сам, в сервиза на един познат. Цялата работа ми отне 2 часа и половина, като в тях е включено цялостното измиване и излъскване на компресора и смяната на 3 крушки по таблото, които ме дразнеха.
Разходите са ми: 34 лева за лагер, 70 лева за масло и 80 кинта за помощника(негов е сервиза, той разглоби всичко, аз свалих само самия компресор, разглобих го и го измих, защото него го беше страх да се скъса някоя гарнитура) и крушките. Общо 184 лева + 2 часа и половина време.
Сега колата се държи съвсем различно, аз самия не повярвах какво може да причини един такъв лагер...
По сервизите (над 20 места съм обиколил) най-ниската цена за работа, която чух беше 180 лева, най-високата 360, частите отделно... А най-често чувах "не, не, не се занимаваме", в БС сваляне и качване на компресор е 120 лева и бях решил да го карам там, че поне знаят какво правят, а аз да си сменя лагера, защото те не предлагат тази услуга.
Но в крайна сметка ...
Купих си масло за компресора от БС и реших да си сменя лагера сам, в сервиза на един познат. Цялата работа ми отне 2 часа и половина, като в тях е включено цялостното измиване и излъскване на компресора и смяната на 3 крушки по таблото, които ме дразнеха.
Разходите са ми: 34 лева за лагер, 70 лева за масло и 80 кинта за помощника(негов е сервиза, той разглоби всичко, аз свалих само самия компресор, разглобих го и го измих, защото него го беше страх да се скъса някоя гарнитура) и крушките. Общо 184 лева + 2 часа и половина време.
Сега колата се държи съвсем различно, аз самия не повярвах какво може да причини един такъв лагер...
#10
Публикувано 23 декември 2010 - 11:56
В какво се изразява разликата сега? По-тиха ли е или има и разлика във вървенето?
#11
Публикувано 23 декември 2010 - 13:32
Да питам и аз маслото на компресора отделно ли се сменя от двигателното и ако е така на колко км е препоръчителна смяната му
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#12
Публикувано 23 декември 2010 - 16:40
По-тиха е определено, имах трептене в оборотите, сега го няма, набира по-добре и има по-нисък разход. Като ми го разправяха това аз не вярвах, но си е факт, просто в ниските обороти колата се държи различно - значително по-добре, а след почистването забелязах, че самия компресор се включва чрез ел-магнитен съединител около 1000 оборота, така че когато колата е в покой реално той не тежи на двигателя, което преди не беше така, въртеше си се съединителната шайба непрекъснато.
Yumerov, да маслото на компресора е отделно, няма общо с двигателното. Продава се отделно в тубичка от 120 милилитра, на скромната цена от 70 лева с отстъпката, която ползвам...ТОВА е маслото.
Yumerov, да маслото на компресора е отделно, няма общо с двигателното. Продава се отделно в тубичка от 120 милилитра, на скромната цена от 70 лева с отстъпката, която ползвам...ТОВА е маслото.
#13
Публикувано 23 декември 2010 - 21:57
Eee, разгеле! Един човек да сподели за това пусто масло. Десет пъти питах сигурно по разни теми из форума отделно ли е от моторното и никой нищо не казваше по въпроса. Сега искам да попитам откъде, аджеба, се сменя? Къде е пропката за източване и за наливане?
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#14
Публикувано 23 декември 2010 - 21:59
Евала miliev, голям кеф е като решиш проблема сам и ефекта е повече от очакваното
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни