С дизелов или бензинов мотор е вашият автомобилМалко статистика за мерцедесите
Започната от 220TE, 24 ное 2010 - 15:21:23
95 мнения по тази тема
#46
Публикувано 17 юни 2011 - 19:53
Бензин/метан
Ivailo64
#47
Публикувано 19 юни 2011 - 23:15
Един Мерцедес - бензин
Втори Мерцедес - бензин V6 , имаше акцизи когато го вкарвах, иначе можеше и V8 да е.
Джипа ми е бензин и той, като си имаше газов инжекцион като го купих, ама не ме бърка особенно, работен кон си е, на Мерцедесите не бих сложил нито газ, нито каквото и да било.
Втори Мерцедес - бензин V6 , имаше акцизи когато го вкарвах, иначе можеше и V8 да е.
Джипа ми е бензин и той, като си имаше газов инжекцион като го купих, ама не ме бърка особенно, работен кон си е, на Мерцедесите не бих сложил нито газ, нито каквото и да било.
#48
Публикувано 21 юни 2011 - 16:41
Дизел и пак дизел , обожавам дизела
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#49
Публикувано 24 юли 2011 - 18:38
Дизел CDI - много добра динамика, много добър разход на гориво
#52
Публикувано 16 август 2011 - 13:49
Бензин и не бих сложила уредба - метан или газ.
Швабата ако е искал е щял да сложи, но - НЕ Е!
Швабата ако е искал е щял да сложи, но - НЕ Е!
#53
Публикувано 16 август 2011 - 23:24
Личи си кой е от отбораБензин и не бих сложила уредба - метан или газ.
Швабата ако е искал е щял да сложи, но - НЕ Е!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#54
Публикувано 17 август 2011 - 16:58
Без да се обиждат някои от колегите, но никой не би си сложил газова уредба, ако не е проблем за него цената на горивото. Всеки би си хвърчал с бензина, ама в тая наша прекрасна държава, нямаме голям избор.
П.п. аз карам дизел, просто гледам реално на нещата. Много хора са против газта и излизат с тезата "ако беше по-добре да върви на газ, така щеше да излиза от завода". Истината е, че има коли, заводски, на газ. Просто всичко е монопол. Как си мислите, че петролните магнати и мафиоти, които дърпат конците из целия свят, биха се простили с така продавания си продукт? Мисля, че не казвам нещо непознато за вас.
П.п. аз карам дизел, просто гледам реално на нещата. Много хора са против газта и излизат с тезата "ако беше по-добре да върви на газ, така щеше да излиза от завода". Истината е, че има коли, заводски, на газ. Просто всичко е монопол. Как си мислите, че петролните магнати и мафиоти, които дърпат конците из целия свят, биха се простили с така продавания си продукт? Мисля, че не казвам нещо непознато за вас.
#55
Публикувано 19 август 2011 - 11:12
Абе аз нямах проблеми с цената на горивото, освен че мрънках. Хем и колата гореше малко.
Сърце не ми даваше да я разпробия, за да сложа газ.
Но сега на другата както съм с мнооого хубав и практически чисто нов ГИ, светът изглежда малко по-розов! Нека не обръщаме темата към "има ли смисъл от газта и разваля ли колите".
Сърце не ми даваше да я разпробия, за да сложа газ.
Но сега на другата както съм с мнооого хубав и практически чисто нов ГИ, светът изглежда малко по-розов! Нека не обръщаме темата към "има ли смисъл от газта и разваля ли колите".
#56
Публикувано 26 август 2011 - 09:32
Сега съм с бензинов двигател, колата ми не е на газ(пропан) или метан, но за в бъдеще бих си взел дизел. Определено едно S-че 320 CDI
#57
Публикувано 26 август 2011 - 12:17
Аз за в бъдеще бих си взел w203 270CDI или 320CDI. Простата причина е - доста мощност и сравнително малък разход + огромен въртящ момент
#58
Публикувано 16 септември 2011 - 22:22
Сега съм с бензинов двигател, колата ми не е на газ(пропан) или метан, но за в бъдеще бих си взел дизел. Определено едно S-че 320 CDI
Васко, какво да ти кажа - с тия коли спиране няма. Сега вече като съм с 320CDI мисля, че едно V8 би ми било по-добре. Гледам, че Боян като има V8 му се струва малко и иска increase, май като цяло всичко се движи към V12.
Само се чудя ако караш V12 какво ще ти се кара - сигурно V12АМГ, да се изкажат MrBig, Lazar и останалите моля, има ли нещо вярно в думите ми?
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#59
Публикувано 11 октомври 2011 - 09:23
Чист Дизелак и пак бих си купил кола на дизел, никога няма да си монтирам газова или метанова уредба.
#60
Публикувано 14 октомври 2011 - 18:26
Ше стана самоУет с компресорМи аз от скоро имам V12 и вече ми и интересно ако му сложа едно компресорче със едно чипче какво ли ще стане...
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни