Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

С дизелов или бензинов мотор е вашият автомобилМалко статистика за мерцедесите


  • Please log in to reply
95 replies to this topic

Poll: Какво е съотношението на дизеловите спрямо бензиновите агрегати при мерцедесите (251 member(s) have cast votes)

Вашият автомобил с дизелов или с бензинов двигател ли е?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.

Ако е с бензинов двигател има ли монтирана метанова уредба или такава с пропан бутан

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.

Вашите предпочитания за бъдеща покупка на Мерцедес

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#1 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Posted 24 November 2010 - 15:21

:flagMB new: :allhail: Здравейте фенове на марката Мерцедес.Ако сте съгласни моля гласувайте какъв автомобил карате.Може би вече е имало някога такова гласуване което съм пропуснал и за което предварително се извинявам,ако ли пък не е имало мисля ,че за всички нас мнението на всички ще е от полза.Аз лично уважавам и дизеловите и бензиновите Мерцедеси.Мерцедес ли е все е добро.... :icon_coolgrin: Надявам се анкетата да е актуална по-дълго време и да има повече участници за да придобием по-реална представа какво мисли всеки от нас.Хайде безаварийно на всички Вас!
  • 0

#2 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 24 November 2010 - 17:07

Съгласни сме, обаче:
1. Може ли заглавията да не са изписани само с главни букви?
2. Може ли анкетата да е в раздел анкети?
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#3 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
Garage View Garage

Posted 24 November 2010 - 17:10

Аз съм с 200 kompressor :bigemo_harabe_net-110: , бензинов - 180к.с. Бих казал само една доста добра машина, а и разхода е приемлив.Поздрави и милиони безаварийни километри на всички колеги :flagMB new:
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#4 Емо

Емо

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W210 E 300 D 1995г

Posted 24 November 2010 - 18:16

Моят е Дизелов 300D-много съм доволен! :icon_welldone:
  • 0

#5 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,566 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 24 November 2010 - 18:52

250 Д и 350 Тд ...
ама.. искам някой V8 :bigemo_harabe_net-110:
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#6 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 24 November 2010 - 19:33

Карам 220 бензинов 150к.с.,не че се оплаквам ма следващия път ще си взема може би 280 193к.с или по яко.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#7 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 24 November 2010 - 23:03

250 Д и 350 Тд ...
ама.. искам някой V8 :bigemo_harabe_net-110:

420 CDI може би?
Аз съм с нафта и съм много доволен!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#8 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 24 November 2010 - 23:07

В момента карам 2.9ТД W210 а също така и W201 1.8 бензин ама дизела си е дизел.За в бъдеще искам да карам пак печка ама да е 3.2CDI Публикувано изображение :)
Поздрави :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 25 November 2010 - 01:51

Засега бензин... От както сложих и K&N филтъра, разхода още падна... 9.8 днес градско. Не мога да повярвам направо.
Дизелова мога да се прежаля за BMW 330d или A5 3.0TDI.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 val4o84

val4o84

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 14 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    190 2.0 122кс

Posted 25 November 2010 - 08:55

за сега сам доволен от бензина
  • 0

#11 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,566 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 25 November 2010 - 09:51

Не не Мишо.. нещо 500..
като кола за fun .. иначе съм много навитак и аз на 320 цди... или 270... :)
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 25 November 2010 - 10:43

За иконоично шофиране - определно бих взел някое ЦДИ. Или CGI.

Няма да си кривя душата - големите атмосферни бензинови осмаци са ми на върха на списъка.

Като добър компромис, съобразен с българската действителност - бих избрал бензинов Компресор с индиректно впръскване.

За съжаление и големите атмосферни осмаци и компресорите с индиректно впръскване са се запътили към историята. 6.3 АМГ осмака ще бъде заменен с, ако помпня добре, 4-литров би-турбо.

А Компресорът с индиректно впръскване отстъпва място на CGI мотора с директно впръскване и турбина. Като цяло - моторът е страхотен, последна дума на технкиката, но пиезо дюзите са твърде скъпи и капризни към горивото. А по отношение на това в България има какво да се желае.
  • 0

#13 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 25 November 2010 - 12:39

Kaкво имаш предвид под индиректно впръскване?
Класическата инжекция, при която дюзата впръсква гориво спрямо дозирания въздух в колектора преди цилиндъра нали?
При новите как е? Не съм чел нищо по въпроса.

/Следвайки същата логика, съм с 2.0 с Компресор/ Малък мотор, приемливи показатели, ниски застраховки и прост за обслужване/
Абе човек, ела в Неделя да пием по кафе на пл.Св.Неделя, да се запознаем.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#14 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 25 November 2010 - 15:25

Да класическата инжекция е индиректно впръскване. Налягането и температурата в колектора са ниски и съответно класическите инжектори са относително прости и евтини.

При директното впръскване имаме високо налягане и висока температура и се изискват по-специални инжектори. Но позволяват lean-burn за по-добра икономия и екологични показатели, както и по-висока специфична мошност.

П.п. ще гледам да дойда в неделя, че отдавна не съм бил на съботно неделните срещи - но ние сме се засичали по срещите и преди ;).
  • 0

#15 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 25 November 2010 - 16:13

Имам 1.5 100 коня и 1.8 122 коня ( който ми го капарира вече бъдещия собственик )
И на двата нямам монтирани газови или метанови или каквито и да е ууууредби ;)
Имам желание да си закупя Турбиниран заводски двигател ( 2.0 Т ) , но като направя справка с действителноссссттттаа май ще си закупя някое ЦДИ 3,2 или нещо подобно :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users