С дизелов или бензинов мотор е вашият автомобилМалко статистика за мерцедесите
Started by 220TE, 24 Nov 2010 - 15:21:23
95 replies to this topic
#1
Posted 24 November 2010 - 15:21
Здравейте фенове на марката Мерцедес.Ако сте съгласни моля гласувайте какъв автомобил карате.Може би вече е имало някога такова гласуване което съм пропуснал и за което предварително се извинявам,ако ли пък не е имало мисля ,че за всички нас мнението на всички ще е от полза.Аз лично уважавам и дизеловите и бензиновите Мерцедеси.Мерцедес ли е все е добро.... Надявам се анкетата да е актуална по-дълго време и да има повече участници за да придобием по-реална представа какво мисли всеки от нас.Хайде безаварийно на всички Вас!
#2
Posted 24 November 2010 - 17:07
Съгласни сме, обаче:
1. Може ли заглавията да не са изписани само с главни букви?
2. Може ли анкетата да е в раздел анкети?
1. Може ли заглавията да не са изписани само с главни букви?
2. Може ли анкетата да е в раздел анкети?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3
Posted 24 November 2010 - 17:10
Аз съм с 200 kompressor , бензинов - 180к.с. Бих казал само една доста добра машина, а и разхода е приемлив.Поздрави и милиони безаварийни километри на всички колеги
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#4
Posted 24 November 2010 - 18:16
Моят е Дизелов 300D-много съм доволен!
#5
Posted 24 November 2010 - 18:52
250 Д и 350 Тд ...
ама.. искам някой V8
ама.. искам някой V8
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#6
Posted 24 November 2010 - 19:33
Карам 220 бензинов 150к.с.,не че се оплаквам ма следващия път ще си взема може би 280 193к.с или по яко.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Posted 24 November 2010 - 23:03
420 CDI може би?250 Д и 350 Тд ...
ама.. искам някой V8
Аз съм с нафта и съм много доволен!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Posted 24 November 2010 - 23:07
В момента карам 2.9ТД W210 а също така и W201 1.8 бензин ама дизела си е дизел.За в бъдеще искам да карам пак печка ама да е 3.2CDI
Поздрави
Поздрави
By Batev
#9
Posted 25 November 2010 - 01:51
Засега бензин... От както сложих и K&N филтъра, разхода още падна... 9.8 днес градско. Не мога да повярвам направо.
Дизелова мога да се прежаля за BMW 330d или A5 3.0TDI.
Дизелова мога да се прежаля за BMW 330d или A5 3.0TDI.
#10
Posted 25 November 2010 - 08:55
за сега сам доволен от бензина
#11
Posted 25 November 2010 - 09:51
Не не Мишо.. нещо 500..
като кола за fun .. иначе съм много навитак и аз на 320 цди... или 270...
като кола за fun .. иначе съм много навитак и аз на 320 цди... или 270...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#12
Posted 25 November 2010 - 10:43
За иконоично шофиране - определно бих взел някое ЦДИ. Или CGI.
Няма да си кривя душата - големите атмосферни бензинови осмаци са ми на върха на списъка.
Като добър компромис, съобразен с българската действителност - бих избрал бензинов Компресор с индиректно впръскване.
За съжаление и големите атмосферни осмаци и компресорите с индиректно впръскване са се запътили към историята. 6.3 АМГ осмака ще бъде заменен с, ако помпня добре, 4-литров би-турбо.
А Компресорът с индиректно впръскване отстъпва място на CGI мотора с директно впръскване и турбина. Като цяло - моторът е страхотен, последна дума на технкиката, но пиезо дюзите са твърде скъпи и капризни към горивото. А по отношение на това в България има какво да се желае.
Няма да си кривя душата - големите атмосферни бензинови осмаци са ми на върха на списъка.
Като добър компромис, съобразен с българската действителност - бих избрал бензинов Компресор с индиректно впръскване.
За съжаление и големите атмосферни осмаци и компресорите с индиректно впръскване са се запътили към историята. 6.3 АМГ осмака ще бъде заменен с, ако помпня добре, 4-литров би-турбо.
А Компресорът с индиректно впръскване отстъпва място на CGI мотора с директно впръскване и турбина. Като цяло - моторът е страхотен, последна дума на технкиката, но пиезо дюзите са твърде скъпи и капризни към горивото. А по отношение на това в България има какво да се желае.
#13
Posted 25 November 2010 - 12:39
Kaкво имаш предвид под индиректно впръскване?
Класическата инжекция, при която дюзата впръсква гориво спрямо дозирания въздух в колектора преди цилиндъра нали?
При новите как е? Не съм чел нищо по въпроса.
/Следвайки същата логика, съм с 2.0 с Компресор/ Малък мотор, приемливи показатели, ниски застраховки и прост за обслужване/
Абе човек, ела в Неделя да пием по кафе на пл.Св.Неделя, да се запознаем.
Класическата инжекция, при която дюзата впръсква гориво спрямо дозирания въздух в колектора преди цилиндъра нали?
При новите как е? Не съм чел нищо по въпроса.
/Следвайки същата логика, съм с 2.0 с Компресор/ Малък мотор, приемливи показатели, ниски застраховки и прост за обслужване/
Абе човек, ела в Неделя да пием по кафе на пл.Св.Неделя, да се запознаем.
#14
Posted 25 November 2010 - 15:25
Да класическата инжекция е индиректно впръскване. Налягането и температурата в колектора са ниски и съответно класическите инжектори са относително прости и евтини.
При директното впръскване имаме високо налягане и висока температура и се изискват по-специални инжектори. Но позволяват lean-burn за по-добра икономия и екологични показатели, както и по-висока специфична мошност.
П.п. ще гледам да дойда в неделя, че отдавна не съм бил на съботно неделните срещи - но ние сме се засичали по срещите и преди .
При директното впръскване имаме високо налягане и висока температура и се изискват по-специални инжектори. Но позволяват lean-burn за по-добра икономия и екологични показатели, както и по-висока специфична мошност.
П.п. ще гледам да дойда в неделя, че отдавна не съм бил на съботно неделните срещи - но ние сме се засичали по срещите и преди .
#15
Posted 25 November 2010 - 16:13
Имам 1.5 100 коня и 1.8 122 коня ( който ми го капарира вече бъдещия собственик )
И на двата нямам монтирани газови или метанови или каквито и да е ууууредби
Имам желание да си закупя Турбиниран заводски двигател ( 2.0 Т ) , но като направя справка с действителноссссттттаа май ще си закупя някое ЦДИ 3,2 или нещо подобно
И на двата нямам монтирани газови или метанови или каквито и да е ууууредби
Имам желание да си закупя Турбиниран заводски двигател ( 2.0 Т ) , но като направя справка с действителноссссттттаа май ще си закупя някое ЦДИ 3,2 или нещо подобно
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users