КАТ ни погва с електронни фишове по Коледа95% от заснетите нарушители ще бъдат наказвани
Започната от iohoho, 23 ное 2010 - 21:01:16
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 ноември 2010 - 21:01
До Коледа ще стартира новата електронна система за санкциониране на нарушители, заснети с камерите на КАТ. Ако сега КАТ глобява около 5% от нарушителите, с промяната на законодателството се очаква да бъдат наказани 95 на сто от заснетите с технически средства. Това обяви в интервю за „Дарик” зам.-началникът на Охранителна полиция комисар Алекси Стратиев. Според него последните промени в Закона за движение по пътищата ще позволят ускоряване на процедурата, при която часове след нарушението на пътя ще бъде издаван електронен фиш, на базата на който собственикът на автомобила ще трябва да плати глобата си. Комисар Стратиев изрази надежда мярката да намали с една четвърт жертвите на пътя.
"Най-същественото в законопроекта е не толкова завишаване глобите за скорост, а че максимално много нарушители могат да бъдат установени и наказани. В момента
регистрираме, но не можем да ги накажем
тъй като изтичат давностни срокове и процедурата е изключително тромава", коментира комисар Стратиев.
Очакваме системата да заработи към Нова година, предстои да бъдат купени и монтирани още камери по пътищата, допълни комисар Стратиев.
Депутатът от ГЕРБ Станислав Иванов обясни още, че за нарушение, установено с техническо средство, шофьорът ще получи електронен фиш до 2-3 дни. В срок до 14 дни шофьорът ще може с декларация да представи лицето, което е карало действително, защото фишът се изпраща на собственика на превозното средство, каквато е системата в Холандия. Ще плати 70 на сто, ако доброволно отиде и заплати в срок от седем дни нарушението. Ако не, ако обжалва или не го направи в този срок,
тогава ще плати цялата глоба
Според предлаганите промени ще отпадне санкцията отнемане на книжка за скорост. Този електронен фиш ще отпуши системата, защото ако сега 15 камери са бълвали 250 000 снимки, то когато записващите устройства станат 150 или 250, може да се окаже, че всеки втори шофьор ще остане без книжка, обясни още Станислав Иванов. По-добре е хората да бъдат санкционирани, да плащат и по 1000 лв., с технически средства бързо и ефективно това ще има голям възспиращ ефект", добави депутатът
Източник - Монитор
"Най-същественото в законопроекта е не толкова завишаване глобите за скорост, а че максимално много нарушители могат да бъдат установени и наказани. В момента
регистрираме, но не можем да ги накажем
тъй като изтичат давностни срокове и процедурата е изключително тромава", коментира комисар Стратиев.
Очакваме системата да заработи към Нова година, предстои да бъдат купени и монтирани още камери по пътищата, допълни комисар Стратиев.
Депутатът от ГЕРБ Станислав Иванов обясни още, че за нарушение, установено с техническо средство, шофьорът ще получи електронен фиш до 2-3 дни. В срок до 14 дни шофьорът ще може с декларация да представи лицето, което е карало действително, защото фишът се изпраща на собственика на превозното средство, каквато е системата в Холандия. Ще плати 70 на сто, ако доброволно отиде и заплати в срок от седем дни нарушението. Ако не, ако обжалва или не го направи в този срок,
тогава ще плати цялата глоба
Според предлаганите промени ще отпадне санкцията отнемане на книжка за скорост. Този електронен фиш ще отпуши системата, защото ако сега 15 камери са бълвали 250 000 снимки, то когато записващите устройства станат 150 или 250, може да се окаже, че всеки втори шофьор ще остане без книжка, обясни още Станислав Иванов. По-добре е хората да бъдат санкционирани, да плащат и по 1000 лв., с технически средства бързо и ефективно това ще има голям възспиращ ефект", добави депутатът
Източник - Монитор
#2
Публикувано 03 декември 2010 - 21:48
Тия от КАТ са пълни нещастници и каквото и да решат ще са пълни глупости и пак ще взимат рушвети.Всичко е въпрос на самоконтрол и дисциплина от страна на шофьорите.
#3
Публикувано 05 декември 2010 - 12:33
Има и нещо друго за което рядко се споменава. А именно ограниченията по пътищата.
Давам примери: Автомагистрала Тракия - когато направиха максималната скорост за движение по нея 130 км никъде ама никъде на магистралата нямаше знак който да отменя поставеното ограничение преди това или да упоменава че максималната скорост е 120 км. Т.е ако гледаш знаците никъде ама никъде по магистралата не ти е разрешено да вдигнеш повече от 120 км/ч.
Друг пример: По пътя Бургас - Созопол ограничението е 80км на целия участък като има и мантинела между лентите а и те самите са по 2 във всяка посока. Да но по пътя Бургас - Сливен има участъци в който максималната скорост е 90км/ч - това се води извънградски път - ОК. Да аам атам има по една лента във всяка посока -да не говорим за мантинела между тях. А там хората живеещи в селата използват не черните паралелни пътища ами главните такива за да си карат каруците и самоделните тракторчета. Не че имам нещо против тях но все пак законите са за да се спазват. Такива и други подобни "препятствия" по пътища с неактуализирани ограничения изнервят много шофьори а КАТ само това чакат клекнали зад някой храст или мост като сливенска п*оститутка!
Мога да дам и доста примери в които пътната настилка не позволява да караш с над 40 а ограничението е 80 или 90 както и обратното където е 60 (бог само знае защо) а пътя е 3 лентов но мисля че няма нужда всички ги знаем! А най кофти е че продължаваме да си плащаме винетките без да има ефект от тез "вложени" в инфраструктурата ни пари. И че не правим нищо по въпроса.
Давам примери: Автомагистрала Тракия - когато направиха максималната скорост за движение по нея 130 км никъде ама никъде на магистралата нямаше знак който да отменя поставеното ограничение преди това или да упоменава че максималната скорост е 120 км. Т.е ако гледаш знаците никъде ама никъде по магистралата не ти е разрешено да вдигнеш повече от 120 км/ч.
Друг пример: По пътя Бургас - Созопол ограничението е 80км на целия участък като има и мантинела между лентите а и те самите са по 2 във всяка посока. Да но по пътя Бургас - Сливен има участъци в който максималната скорост е 90км/ч - това се води извънградски път - ОК. Да аам атам има по една лента във всяка посока -да не говорим за мантинела между тях. А там хората живеещи в селата използват не черните паралелни пътища ами главните такива за да си карат каруците и самоделните тракторчета. Не че имам нещо против тях но все пак законите са за да се спазват. Такива и други подобни "препятствия" по пътища с неактуализирани ограничения изнервят много шофьори а КАТ само това чакат клекнали зад някой храст или мост като сливенска п*оститутка!
Мога да дам и доста примери в които пътната настилка не позволява да караш с над 40 а ограничението е 80 или 90 както и обратното където е 60 (бог само знае защо) а пътя е 3 лентов но мисля че няма нужда всички ги знаем! А най кофти е че продължаваме да си плащаме винетките без да има ефект от тез "вложени" в инфраструктурата ни пари. И че не правим нищо по въпроса.
ON THIS WORLD THERE IS NO BUSINESS, IT'S ALL PERSONAL - Vito Corleone
#4
Публикувано 05 декември 2010 - 13:26
Има и нещо друго за което рядко се споменава. А именно ограниченията по пътищата.
Давам примери: Автомагистрала Тракия - когато направиха максималната скорост за движение по нея 130 км никъде ама никъде на магистралата нямаше знак който да отменя поставеното ограничение преди това или да упоменава че максималната скорост е 120 км. Т.е ако гледаш знаците никъде ама никъде по магистралата не ти е разрешено да вдигнеш повече от 120 км/ч.
Друг пример: По пътя Бургас - Созопол ограничението е 80км на целия участък като има и мантинела между лентите а и те самите са по 2 във всяка посока. Да но по пътя Бургас - Сливен има участъци в който максималната скорост е 90км/ч - това се води извънградски път - ОК. Да аам атам има по една лента във всяка посока -да не говорим за мантинела между тях. А там хората живеещи в селата използват не черните паралелни пътища ами главните такива за да си карат каруците и самоделните тракторчета. Не че имам нещо против тях но все пак законите са за да се спазват. Такива и други подобни "препятствия" по пътища с неактуализирани ограничения изнервят много шофьори а КАТ само това чакат клекнали зад някой храст или мост като сливенска п*оститутка!
Мога да дам и доста примери в които пътната настилка не позволява да караш с над 40 а ограничението е 80 или 90 както и обратното където е 60 (бог само знае защо) а пътя е 3 лентов но мисля че няма нужда всички ги знаем! А най кофти е че продължаваме да си плащаме винетките без да има ефект от тез "вложени" в инфраструктурата ни пари. И че не правим нищо по въпроса.
Колега ти представяш ли си точно в тоя участък , както си карам с 90 и отсреща каруца и кон.И за секунди коня като рипна като побесня , скъса поводи и изведнъж за секунди гледаш как някаква каруца лети срещу мене , спирачки , абс-ми скаса краката , отбивам аз встрани и ония толкова путки майни отнеси и 2-3 шамара , че незнаеше кво да каже.А пътя е околовръстен , а каруцу колкото искаш.
Извинявам се , че не пиша по темата но явно не е еденичен случай това с каруцуте.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Публикувано 05 декември 2010 - 20:14
Как да няма ефект от наливането на пари в инсфраструктурата?
През седмицата премиерът Бойко Борисов каза, че до края на мандата си той ще строи пътища, за които ще се говори през следващите 50 години.
Вчера на околовръстното в София видяхме какви пътища строи и за какво по-точно ще се говори през следващите 50 години, а главният инженер на пътния възел на южната дъга на околовръстното в София обясняваше по телевизията, че това е най-модерната технология, че всичко е направено както трябва и че да се наводни и да се свлича 1000 кубика земна маса върху южното платно и съвсем нормално.
През седмицата премиерът Бойко Борисов каза, че до края на мандата си той ще строи пътища, за които ще се говори през следващите 50 години.
Вчера на околовръстното в София видяхме какви пътища строи и за какво по-точно ще се говори през следващите 50 години, а главният инженер на пътния възел на южната дъга на околовръстното в София обясняваше по телевизията, че това е най-модерната технология, че всичко е направено както трябва и че да се наводни и да се свлича 1000 кубика земна маса върху южното платно и съвсем нормално.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни