Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем със 124 Coupe


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 Kolev !

Kolev !

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 124 Coupe E200 Ce Kompresor

Публикувано 13 ноември 2010 - 14:15

Привет на всички. Нов съм във форума и отскоро съм горд собственик на 124 Coupe 200CE автоматик 96година ..Та проблема ми е следния понеже акумулатора не го знам във какво състояние е реших да го сваля и да го заредя ,отворих капака и заключих колата с инфр. ключа (тоест алармата е пусната) защото др ключалка е разбивана и немога да го заключа от там и така свалих клемите и заредих акумулатора на др ден слагам го отварям си колицата влизам въртя всичко си работи ,но като дам на контакт стартера не иска да завърти дали е свързано с някаква защита на алармата ме интересува и съответно как се оправя

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ВСИЧКИ ОТЗОВАЛИ СЕ :allhail
  • 0

#2 nikexp

nikexp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 175 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MERCEDES BENZ 124 CE COUPE 122 HP.
    Green
    10. 1993

Публикувано 13 ноември 2010 - 16:15

Привет на всички. Нов съм във форума и отскоро съм горд собственик на 124 Coupe 200CE автоматик 96година ..Та проблема ми е следния понеже акумулатора не го знам във какво състояние е реших да го сваля и да го заредя ,отворих капака и заключих колата с инфр. ключа (тоест алармата е пусната) защото др ключалка е разбивана и немога да го заключа от там и така свалих клемите и заредих акумулатора на др ден слагам го отварям си колицата влизам въртя всичко си работи ,но като дам на контакт стартера не иска да завърти дали е свързано с някаква защита на алармата ме интересува и съответно как се оправя

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ВСИЧКИ ОТЗОВАЛИ СЕ :allhail:

Колега не съм имал точно такъв проблем но мога да те посаветвам виж дали случайно нямаш имобилайзер така както описваш проблема точно това мислся.
Като дадеш на контакт ако имаш на дистанционото копчета натисни копче 2.
Това би трябвало да спре имобилайзера
  • 0
Публикувано изображение

#3 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 ноември 2010 - 18:01

Ако е с новия ключ,възможно е да има някаква защита.Лампите на таблото светкат ли?
И защо в инфото ти пише "компресор",да не е някаква спец поръчка от завода? ;)
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#4 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 13 ноември 2010 - 23:46

124-ките нямат имобилайзери.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#5 Kolev !

Kolev !

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 124 Coupe E200 Ce Kompresor

Публикувано 14 ноември 2010 - 00:38

Не Нямам имобилайзер , само със инф ключа съм ,Колата има компресор ,но е слаган от човек така я взех...някои да ме посъветва какво др да направя,и аз мислех за защита някакфа вързана към алармата, после се отключва и заключва всичко си работи само че давам на контакт лампите светват но стартера не реагира МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ
  • 0

#6 nikexp

nikexp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 175 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MERCEDES BENZ 124 CE COUPE 122 HP.
    Green
    10. 1993

Публикувано 14 ноември 2010 - 07:25

124-ките нямат имобилайзери.

Колега, виждал съм всичко моята например е с ръчни скорости 93 год. имам фабричен автопилот
Зависи каква е алармата ако някой я е побългарявал може да има имубилайзер 100%
  • 0
Публикувано изображение

#7 nikexp

nikexp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 175 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MERCEDES BENZ 124 CE COUPE 122 HP.
    Green
    10. 1993

Публикувано 14 ноември 2010 - 07:27

Не Нямам имобилайзер , само със инф ключа съм ,Колата има компресор ,но е слаган от човек така я взех...някои да ме посъветва какво др да направя,и аз мислех за защита някакфа вързана към алармата, после се отключва и заключва всичко си работи само че давам на контакт лампите светват но стартера не реагира МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ

Колега помоли някой да те дръпне до алармаджия там е проблема да знаеш;
Успех:
  • 0
Публикувано изображение

#8 Kolev !

Kolev !

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 124 Coupe E200 Ce Kompresor

Публикувано 14 ноември 2010 - 11:02

Благодаря колеги ,Ще чакам да дойде до нас в понеделник Алармаджия ,че не искам да дърпам автомата пък и то на практика ми е невъзможно,нямам серво няма спирачки с 2 думи не е малка колицата да се запъвам ,ще търся обяснение и ще пища за да закриеме темата :flagmbcb
  • 0

#9 nikexp

nikexp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 175 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MERCEDES BENZ 124 CE COUPE 122 HP.
    Green
    10. 1993

Публикувано 15 ноември 2010 - 07:53

Благодаря колеги ,Ще чакам да дойде до нас в понеделник Алармаджия ,че не искам да дърпам автомата пък и то на практика ми е невъзможно,нямам серво няма спирачки с 2 думи не е малка колицата да се запъвам ,ще търся обяснение и ще пища за да закриеме темата :flagMB new:

Колега ако се окаже че не е от алармата виж дали случайно не е запекал стартера иначе няма друго обяснение на проблема:)
ПОЗДРАВИ и УСПЕХ :)
  • 0
Публикувано изображение

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 ноември 2010 - 11:30

Явно не може да се синхронизира с инфрачервения ключ.

Възможно е при теб да е насаден мотор с друга инсталация щом си с коммпресор.

Не съм много запознат с инфрачервения ключ, но какъв цвят свети светлинния инидикатор на огледалото като отключиш с инфрачервения ключ?
  • 0

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 ноември 2010 - 17:27

Сега погледнах една схема на комутатора на Е200:

Има реле, което прекъсва захранването през контактния ключ към компа на колите с ръчни скорости. Това реле се командва от инфрачервения ключ. На схемата релето е К3.

Така че има някакъв вид имобилайзер, свързан с ключа.

Прикачени файлове


  • 0

#12 Kolev !

Kolev !

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 124 Coupe E200 Ce Kompresor

Публикувано 15 ноември 2010 - 22:50

Не е от Ключа Колата си го познава отключва заключва свети си червено и зелено съответно при закл. и откл.. Стартера го чукнах неска даже ток му давах работи и ме съмняват едни релета от долу ,но няма да пипам че съм скаран с токовете до безобразие.а иначе колицата е автоматик,не ръчка от долу малко по различно ми се вижда ,това ми е 1вия автомат та и там треа се разправам ама това др тема :) :harabe
  • 0

#13 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 16 ноември 2010 - 00:45

Като ти е първия автомат поне сложи ли лоста на паркинг или неутрална преди да запалиш?
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#14 Kolev !

Kolev !

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 124 Coupe E200 Ce Kompresor

Публикувано 16 ноември 2010 - 10:18

Като ти е първия автомат поне сложи ли лоста на паркинг или неутрална преди да запалиш?

Това че ми е 1вия личен автомобил не означава че не съм карал или незнам как стоят нещата имах предвид че не съм го ремонтирал и т.н а иначе мн ясно на "P" ,трябва да дойде до нас ма го няма да си му направи диагностика .. само тея релета ли са кво са от долу ме базикат
  • 0

#15 Kolev !

Kolev !

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 124 Coupe E200 Ce Kompresor

Публикувано 26 ноември 2010 - 18:07

Еми за да закрием темата официално само да кажа ,че се оказа шалтера на стартера..понеже е нов заяждал чукнах го докато държах кюча и се оправи ;)
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни