Джанта на резервната гума
Started by alex_bs, 10 Nov 2010 - 20:53:29
21 replies to this topic
#1
Posted 10 November 2010 - 20:53
Имам ЦЛК200 99год, резерната гума е с алуминиева лята джанта, черна матова, попаднаха ми още 3 такави джанти и искам да си сложа зимните гуми на тези джанти, но ми казаха, че имали някакво скоростно ограничение тези джанти, което ми изглежда странно за лята джанта и то такава ...
някой да знае има ли такова нещо или да си слагам спокойно зимните гуми
някой да знае има ли такова нещо или да си слагам спокойно зимните гуми
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#2
Posted 10 November 2010 - 23:26
Така ли? Понеже не ми се е налагало да слагам тази резервна джанта и аз си бях наумил да си потърся още 3. Благодарско за инфото колега!
#3
Posted 11 November 2010 - 12:54
Джантата на резервната наистина е много красива, но и аз не бих карал с такива постоянно...
На тях наистина си пише, че не се препоръчва да се ползва за постоянно шофиране.
Предполагам, че понеже са оригинални, ще са по-добре от някоя турска или италианска джанта, но все пак...
На тях наистина си пише, че не се препоръчва да се ползва за постоянно шофиране.
Предполагам, че понеже са оригинални, ще са по-добре от някоя турска или италианска джанта, но все пак...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Posted 03 December 2010 - 01:29
Баси яката тема съм пропуснал.
Колега, ако те интересува още, бях попаднал в английския форум на една тема по въпроса. Пича си караше с такива джанти и изглеждаше много интересно. Аз се бях замислил да го правя, но първо ще ти е адски трудно да намериш още 3 такива джанти, 2ро няма капачки за тях и ще бие всичката зимна гадост от пътищата в/у тапата на главината. А задните мисля че нямат капачки по принцип и се вижда директно болта отдолу.
Това предполагам е причината да не препоръчват да се кара с тях.
По-добре си вземи някакви втора ръка (ако не си го направил вече), мини им една пясъкоструйка и прахово боядисване и си карай все едно чисто нови джанти.
Колега, ако те интересува още, бях попаднал в английския форум на една тема по въпроса. Пича си караше с такива джанти и изглеждаше много интересно. Аз се бях замислил да го правя, но първо ще ти е адски трудно да намериш още 3 такива джанти, 2ро няма капачки за тях и ще бие всичката зимна гадост от пътищата в/у тапата на главината. А задните мисля че нямат капачки по принцип и се вижда директно болта отдолу.
Това предполагам е причината да не препоръчват да се кара с тях.
По-добре си вземи някакви втора ръка (ако не си го направил вече), мини им една пясъкоструйка и прахово боядисване и си карай все едно чисто нови джанти.
#5
Posted 03 December 2010 - 06:33
Интересно аз защо не мога да видя джантата?
Или това е някакъв нов вид частен разговор между посветени, които по някакъв начин вече са видели въпросната джанта?
Или това е някакъв нов вид частен разговор между посветени, които по някакъв начин вече са видели въпросната джанта?
#6
Posted 03 December 2010 - 09:45
Oбъркал съм се, нормален е централния отвор за капачка.
#7
Posted 05 January 2011 - 16:13
Леле мерси за темата от няколко дни се каня да пиша точно по този въпрос, даже снимах и джантата.
04012011127.jpg 570.74K
106 downloads
#8
Posted 05 January 2011 - 16:37
И аз днеска я гледах тая джанта, даже я вадих от багажника. Не е за 220-ка, баш за ЦЛК си е. Обаче прочетох на нея и то с не малки букви "Spare wheel only"
#9
Posted 05 January 2011 - 17:01
Reserverad е същото като Spare wheel. На т.нар. "патерици" си пишеше че са за скорост до 50км/ч и за пробег до 50км, но при тях си се вижда, че са и по-тесни и непригодни за нормално каране с автомобила. Тези, които сте снимали си изглеждат напълно нормални лети джанти, само дето са с релефни надписи по тях.И аз днеска я гледах тая джанта, даже я вадих от багажника. Не е за 220-ка, баш за ЦЛК си е. Обаче прочетох на нея и то с не малки букви "Spare wheel only"
#10
Posted 03 April 2012 - 23:56
Колеги, някой да продава такава патерица, че съм без резервна гума на SLK-то?
#11
Posted 04 April 2012 - 07:23
Taзи не е като за SLK. Т.е. няма къде да я събереш в багажника
Трябва ти малката, която обсъждахме в другата тема, в която си писал.
Трябва ти малката, която обсъждахме в другата тема, в която си писал.
#12
Posted 04 April 2012 - 07:50
Ако някой иска сгъваема резерва.......знам една новичка, лъскава, черна,тънка алуминка, петолъчка с нова сгъваема гума......цената и е 200 кинта.....обаче е уникална красавица.
Много и се чудих преди седмица......още не е обявена за продажба и може би затова все още я има.
Много и се чудих преди седмица......още не е обявена за продажба и може би затова все още я има.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Posted 04 April 2012 - 07:57
Taзи не е като за SLK. Т.е. няма къде да я събереш в багажника
Трябва ти малката, която обсъждахме в другата тема, в която си писал.
Заприлича ми на другата
#14
Posted 11 May 2013 - 16:24
Викам да ползвам същата тема за едно любопитно наблюдение Понеже по инженерни причини в багажника на CLKто вече няма място за оригиналната 16' черна лята джанта резервна гума, си направих един експеримент - монтирах на задната главина резервната метална 15-цолова 5 1/2 J от А-класата, и взе че стана... Повъртях я стегната свободно насам-натам - не видях да опира или жули някъде (въпреки че аз не вярвах при 5.5J), което лично мен ме нави да я ползвам, понеже:
- ползва стандартните болтове от колата, а аз нямам комплект най-дългите за 16ката оригинална.
- побира се в багажника за разлика от оригиналната.
- не чини 150 и кусур лева като алтернативната "сгъваема" резервна (обсъдена и по-нагоре в темата).
Attached Files
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#15
Posted 18 June 2013 - 11:21
Отпред няма да стане не заради жето 5,5 а заради ет офсета.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users